וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחת הטעויות הגדולות של ברצלונה": "מסי היפני" מלהיב את ריאל מדריד

הקטלאנים ויתרו על טאקפוסה קובו, שנמנה על מחלקת הילדים של המועדון, כעת הוא מרשים עם הקבוצה הבוגרת של הבלאנקוס. צפו בביצועיו

יוטיוב

ריאל מדריד ביצעה מסע רכש מרשים למדי הקיץ, אבל אחד השחקנים המרשימים ביותר עד כה באימוני טרום העונה הוא דווקא נער אלמוני יחסית בן 18, שהגיע בכסף קטן (כ-2 מיליון יורו) ואולי עוד יהיה שווה כסף גדול בעתיד. טאקפוסה קובו, קשר יפני בן 18, מלהיב בעיקר בהתייחסות לעתיד, אבל גם עם מבט אל העבר - מגיל 10 ועד גיל 14 שיחק במחלקות הילדים של ברצלונה, אולם ב-2015 נאלץ לשוב ליפן, כשהתברר שקבוצת הפאר הקטלאנית עברה על נהלי ההעברות של פיפ"א לגילאי נוער.

"הוותיר על קובו והצטרפותו עכשיו לריאל מדריד עלולה להתברר כאחת הטעויות הגדולות ביותר של ברצלונה בתקופה האחרונה", הודה ז'ואן וילה, שעבד במחלקות הנוער של הקטלאנים בעבר. "הוא היה הופך לשחקן הרכב", הוסיף מאמן עבר אחר. "היה לו פוטנציאל יוצא דופן, משולב עם כישרון גדול, מוסר עבודה נהדר ומשמעת".

עוד בנושא:

נחשף סרטון בו אלופת המונדיאל מפגינה שליטה מהממת בכדור - כשהיא רק בת 11
זלאטן אתגר את פול פוגבה ב"אתגר הפקקים" - הצרפתי ענה בגדול
יותר מעוד פרה קדושה: צפו בפרה הטובה בעולם בכדורגל
כל גול בצבע: עשרת השערים היפים ביותר בהיסטוריית כדורגל הנשים

קובו להזאר: צפיתי בסרטונים שלך. עכשיו הם באותה קבוצה

על פי דיווחים, לברצלונה היתה את האפשרות להשיב את הקשר הצעיר המכונה "מסי היפני" בקיץ הנוכחי, הזדמנות אותה לא לקחה. "רצינו להחזיר אותו לפני כשנתיים", הודה מנהל לה מסיה חוסה באקרו, "אבל לפני 6-7 חודשים הבנו שיש קשיים. היו בעיות כלכליות ולא יכולנו להבטיח לו מקום בקבוצה הבוגרת, משהו שאנחנו לא מבטיחים לאף שחקן. הוא שחקן עם איכויות נהדרות, אבל ב-4:3:3 של ברצלונה היו לו קשיים טקטיים בולטים".

כך או כך, ריאל מדריד אמרה תודה, גברה במירוץ על מנצ'סטר סיטי, באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן והחתימה את קובו לחמש שנים ותשלב אותו ככל הנראה בריאל מדריד ב', עד שיוקפץ לקבוצה הראשונה. קובו רשם 19 הופעות וארבעה שערים בקבוצה הבוגרת של FC טוקיו ולפני חודש רשם את הופעת הבכורה שלו בנבחרת יפן הבוגרת. ההתאקלמות שלו במדריד עתידה להיות פשוטה יותר משל נערים אחרים, בין היתר משום שכבר למד ספרדית, ומשום שהבלאנקוס דאגו להחתים גם את אחיו בן ה-12, איג'י קובו, שנשלח למחלקת הילדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

צפו בביצועיו של קובו מאימוני ריאל מדריד

ובמקבץ ביצועים מיפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully