וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוראנט יחמיץ עוד משחקים בגמר המערב: "הפציעה יותר רצינית ממה שחשבנו"

למרות ההערכות האופטימיות לפני הסדרה, החזרה של כוכב גולדן סטייט מתעכבת והוא ייעדר בוודאות ממשחקים 3 ו-4. גם קאזינס עדיין לא קרוב לקאמבק

עריכת וידאו: מתן חדד

גולדן סטייט שרדה עד כה את המשחקים מהם נעדר קווין דוראנט, אולם מתברר שהיא תיאלץ להמשיך זאת גם במשחקים הבאים. הלילה (בין חמישי לשישי), עוד לפני שהאלופה ניצחה 111:114 את פורטלנד ועלתה ליתרון 0:2 בגמר המערב, הודיע הג'נרל מנג'ר בוב מאיירס שדוראנט ייבדק בשנית בעוד שבוע. המשמעות: הוא יחמיץ בוודאות גם את משחקים 3 ו-4 בסדרה, ועלול להיעדר גם ממשחק 5 (אם יהיה בו צורך).

"ההתקדמות של דוראנט משביעת רצון, אבל הוא עדיין לא מתקדם מספיק כדי לעלות לפרקט", נכתב בהודעה מטעם הווריירס. לאחר המשחק, הודה סטיב קר שהפציעה של דוראנט "יותר רצינית ממה שחשבנו", וכשנשאל על מועד הקאמבק שלו, השיב ש"זה יקרה בנקודה מסוימת". כאמור, האלופה אמנם ניצחה את שני המשחקים מהם דוראנט נעדר, וכן גברה על יוסטון במשחק במהלכו KD נפצע, אולם הלילה אפשר היה להרגיש בחסרונו, במיוחד במחצית הראשונה במהלכה ההתקפה של גולדן סטייט נתקעה למשך דקות ארוכות.

בנוסף, העבירה האלופה עדכון גם על מצבו של דמרכוס קאזינס, ונראה שגם במקרה שלו אין עבורה בשורות טובות במיוחד. למרות ההערכות שקאזינס יחזור לפעילות במהלך גמר המערב, גם הוא ייבדק בעוד שבוע, יחמיץ את משחקים 3 ו-4, וקרוב לוודאי גם את משחק 5.

"דמרכוס מתקדם יפה", אמר סטיב קר לפני המשחק הלילה. "הוא עדיין לא מסוגל להתאמן על המגרש, אז לא ברור מתי יוכל לעלות לשחק העונה, אבל הוא עושה צעדים טובים בדרך להתאוששות. נראה מה יהיה מצבו בהמשך".

עוד בנושא

גולדן סטייט ניצחה 111:114 את פורטלנד ועלתה ל-0:2 בגמר המערב
השמרנים שוב באופנה: ב-NBA מתחילים לפקפק במורשת דריל מורי
ב-NBA מהללים את ברוק לופז ומבקרים את "ההיעלמות" של קוואי לאונרד
צפו בטירוף בניו אורלינס אחרי ה"זכייה" בזאיון וויליאמסון, הדרמה סביב דייויס החלה

קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. GettyImages
הווריירס עדיין בהמתנה. קווין דוראנט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully