וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו בטירוף בניו אורלינס אחרי ה"זכייה" בזאיון וויליאמסון, הדרמה סביב אנתוני דייויס החלה

המאמן קילל משמחה, ההנהלה יצאה מגדרה, סגן הנשיא הודה לכישוף המקומי, ולאס וגאס יודעת: הפליקנס מועמדים לתואר. ועכשיו לשאלה הגדולה: האם אנתוני דייויס בכל זאת יעזוב? ג'נטרי: "יהיה בסדר". וגם: מה באמת רצה וויליאמסון?

new orleans pelicans

טירוף בניו אורלינס. הפליקנס היו הזוכים הגדולים הלילה (בין שלישי לרביעי) בהגרלת הלוטרי, כשזכו בבחירה הראשונה בדראפט, ויוכלו לבחור את מי שנחשב לכוכב הכי גדול של ה-NBA בשנים הקרובות, זאיון וויליאמסון. אין פלא שהנהלת הקבוצה צהלה בשמחה גדולה כשגילו את הניצחון הגדול, שיכול לשנות את פני הקבוצה.

לניו אורלינס (שסיימו את העונה הקודמת ב-49:33) היו רק 6 אחוזי סיכוי לזכות בבחירה הראשונה, אבל בעיר הדרומית, חובבת הכישופים, כבר מדברים על קארמה מיוחדת. אחרי הזכייה הפליקנס נזכרו איך במהלך העונה פנו לבעלי המינויים וביקשו מהם קמע שיביא את המזל, האוהדת קוני האלפן בת ה-56 העניקה לסגן הנשיא מלאך קטן מעץ, והלילה הקבוצה הודתה לאותה אוהדת, ובירכה אותה: "כנראה במלאך הזה היה קסם אמיתי", אמר סגן הנשיא.

הג'נרל מנג'ר של ניו אורלינס פליקנס, דייויד גריפין. AP
לעבודה. גריפין והפליקנס/AP
ניו אורלינס פליקנס זוכים בבחירה הראשונה בדראפט, אלווין ג'נטרי חוגג. AP
"פאק יה!". ג'נטרי/AP

ניו אורלינס הגיעה להגרלה כשמבחינת אתרי ההימורים בלאס וגאס היא הקבוצה עם סיכויי הזכייה באליפות הכי נמוכים בליגה (1 ל-300), אבל אחרי הבחירה הסיכויים שלה גדלו ל-1 ל-25. ההסבר ברור: צירופו של זאיון וויליאמסון - שכבר בתיכונים הלהיב את ארה"ב, ובשנה שעברה במכללת דיוק רשם כפרשמן ממוצעים של 21.8 נקודות ו-8.8 ריבאונדים - משנה לחלוטין את פני הקבוצה. שחקנים חופשיים ירצו להצטרף אליה, וייתכן גם שאנתוני דייויס ירצה עכשיו להישאר, על אף שאמר העונה שהוא מעוניין לעזוב. בכל זאת, זה עתה הסנטר גילה שהקבוצה שלו זכתה בלוטו הגדול וקיבלה במתנה שחקן שאמור להיות כוכב על. יחד עם ג'רו הולידיי הכישרוני, ייתכן שלניו אורלינס הנוכחית יש יותר פוטנציאל עבור דייויס מאשר הלייקרס הלא יציבה.

בינתיים מאמן הפליקנס אלווין ג'נטרי, כמו כל המועדון, לא יכול להסתיר את ההתרגשות. הוא עבר על המספרים, ראה שלקבוצה ישלו יש סיכויים נמוכים, פתאום גילה שהוא זכה, וצרח "פאק יה!". לאחר מכן התנצל על הקללה שפלט, אבל ההתרגשות קיימת. כשנשאל על העתיד של דייויס, ענה: "חבר'ה, אתם שוכחים שהוא עדיין בסגל שלנו. הוא עדיין איתנו. כל הדברים האלה יסתדרו מעצמם. אני לא מודאג מזה. אני יודע שלדייויד גריפין יש תוכניות לדבר איתו, יהיה בסדר". ג'נטרי אף אמר בצחוק ש"מעכשיו ישתנו כל השעות של המשחקים שלנו", כשהוא מתלוצץ בנוגע לעניין הלאומי העולה בקבוצתו.

גם הג'נרל מנג'ר גריפין יודע שהכל השתנה, וכעת הוא מגיע לשיחות עם דייויס בפוזיציה אחרת. אומנם על פי הכתב שאמס שארניה, דייויס עדיין רוצה לעזוב, למרות הבחירה, אבל אין ספק שהסיטואציה עכשיו שונה, גם באפשרויות של טרייד. "מבחינתי, אני רוצה שאנתוני דייויס ירצה להיות חלק ממה שאנחנו עושים", אמר גריפין, "אני רק חושב על איך להשתפר. אם אנתוני רוצה להיכנס לזה, זה נהדר. ואם הוא לא רוצה, נדע להתמודד עם זה".

אלווין ג'נטרי חוגג

אגב, על פי הדיווחים בארה"ב, זאיון בכלל רצה להיבחר על ידי ניו יורק ניקס (שקיבלו את הבחירה השלישית) - גם בגלל אהבתו לניו יורק, וגם בגלל העובדה שיש לה הרבה מקום בתקרת השכר ואפשרות לצרף כוכבים ולבנות קבוצה חזקה. על פי הדיווחים, וויליאמסון "עזב במהירות" את החדר לאחר שגילה מי זכתה בבחירה הראשונה.

זאיון וויליאמסון בערב הלוטרי. AP
עזב את המקום ב"מהירות". זאיון/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully