וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה 111:114 את פורטלנד ועלתה ל-0:2 בגמר המערב

האלופה עם עוד ניצחון של אופי: סטף קרי (37 נקודות), דריימונד גרין וחבריהם מחקו פיגור בן 17 נקודות ברבע השלישי, השכיחו התעלות של סת' קרי בקרב האחים, ושרדו מותחן גדול בדקות האחרונות. 24 לקליי תומפסון

עריכת וידאו: מתן חדד

הגמרים האזוריים בפלייאוף ה-NBA נמשכים, והלילה (בין חמישי לשישי) נערך משחק 2 בגמר המערב בין גולדן סטייט לפורטלנד, בו הווריירס עלו ל-0:2.

עוד בנושא

השמרנים שוב באופנה: ב-NBA מתחילים לפקפק במורשת דריל מורי
ב-NBA מהללים את ברוק לופז ומבקרים את "ההיעלמות" של קוואי לאונרד
צפו בטירוף בניו אורלינס אחרי ה"זכייה" בזאיון וויליאמסון, הדרמה סביב דייויס החלה

סת' קרי, פורטלנד בלייזרס, מול סטפן קרי, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
הדו קרב בין האחים היה צמוד במיוחד הפעם. סטף מול סת' קרי/רויטרס
סי ג'יי מקולום, פורטלנד בלייזרס חוגג. AP
פתח נהדר, נחלש בהמשך. סי ג'יי מקולום/AP

גולדן סטייט (1) - פורטלנד (3) 111:114 (הווריירס עלו ל-0:2)

אחרי שניים וחצי משחקים בהם חסרונו של קווין דוראנט לא הורגש, גולדן סטייט נחתה למציאות: בלעדיו היא מסוגלת להיתקע התקפית למשך דקות ארוכות, וגם נראית הרבה יותר פגיעה. יחד עם זאת, האלופה שוב גילתה שאיתו או בלעדיו, יש לה עדיין עצבים מברזל ושחקנים שמסרבים להיכנע בכל מצב. הלילה זה התבטא בקאמבק גדול ממינוס 17 ברבע השלישי, ובניצחון שהוא עוד עדות אופי לסטף קרי, דריימונד גרין וחבריהם.

פתיחת המשחק הזכירה לגולדן סטייט עד כמה היא חסרה את קווין דוראנט בכל זאת. ההתקפה נתקעה, קליי תומפסון נראה לא מאופס, ובצד השני גם ההגנה לא היתה במיטבה ואיפשרה לסי ג'יי מקולום ואל פארוק אמינו לתת את הטון. הרבע השני היה כל כולו פורטלנד. דמיאן לילארד אמנם קלע את הנקודות הראשונות שלו רק עמוק בתוך הרבע, אבל מקולום, הוד והארקלס המשיכו לשלוט, הבלייזרס המשיכו לצלוף מחוץ לקשת באחוזים גבוהים, ודקה וחצי להפסקה נרשם יתרון השיא של האורחת המפתיעה, עם פלוס 17.

כמו ברוב המשחקים העונה, גולדן סטייט עלתה לרבע השלישי במיטבה, ועם התאמה הגנתית מעניינת: בכל פעם שלילארד ומקולום היו שותפים לפיק אנד רול, הווריירס שלחו עליהם שמירה כפולה שתסכלה אותם והכריחה אותם להיפטר מהכדור. יחד עם התעוררות של קליי תומפסון ועוד מהלכים טובים של סטף קרי, ההפרש צומצם לאט לאט ואף עבר לצד של האלופה. זו היתה האות עבור דמיאן לילארד, שסוף סוף הגיע לסדרה והחזיר את היתרון לצד של הבלייזרס עם פתיחת הרבע האחרון. הדקות האחרונות הפכו לדו קרב בין האחים קרי: סטף השתלט על ההתקפה של הווריירס, אבל סת' קלע שלשות גדולות וסיפק הגנה מצוינת. שלשה נוספת של האחרון דקה לסיום העלתה את הבלייזרס ליתרון נקודה, אבל דריימונד גרין - עוד אחד מהמצטיינים בדקות המכריעות - הגיב עם אסיסט גדול לאיגודלה ועם ליי אפ נוסף שקבע יתרון שלוש לווריירס, 12 שניות לסיום. הכדור האחרון הלך ללילארד, אבל אנדרה איגודלה הכריע את המשחק עם חטיפה גדולה.

סטף קרי היה מעל כולם למרות שקיבל פייט מרשים מאחיו, סיים עם 37 נקודות, 8 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, וקיבל סיוע מקליי תומפסון (24 נקודות, רובן במחצית השנייה) ודריימונד גרין בעוד משחק נהדר (16 נקודות, 10 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 חסימות). גם קוון לוני (14 ו-7 ריבאונדים) וג'ורדן בל (11 נקודות, שיא קריירה בפלייאוף) תרמו את שלהם מהספסל. מנגד, סי ג'יי מקולום אמנם סייע כקלע הבולט של הבלייזרס עם 23 ו-10 אסיסטים, אבל נחלש מאוד במחצית השנייה. דמיאן לילארד הוסיף 22 ו-5 אסיסטים, האקס פקטור סת' קרי בלט גם כן עם 16 ו-4 חטיפות, רודני הוד תרם 12, אבל גם זה לא הספיק לבלייזרס.

דריימונד גרין, גולדן סטייט ווריירס, חוגג מול אל פארוק אמינו, פורטלנד בלייזרס. AP
התעלה בדקות האחרונות. דריימונד גרין/AP
דמיאן לילארד, פורטלנד בלייזרס, מול אנדרה איגודלה, גולדן סטייט ווריירס. AP
התעורר ברבע האחרון, אבל זה לא הספיק. לילארד מול איגודלה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully