וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה חוששים מאובדן הכרטיס לאירופה. דראפיץ' גאה: "הרמנו מועדון מרוסק"

16.5.2019 / 7:44

בקבוצה מודאגים מהאפשרות שלא ישיגו את הכרטיס לאירופה: "אם נגיע, זו תהיה עונה פנטסטית". סגל עודד: "התעוררתי לשחר של יום חדש"

יוסי אבוקסיס חוגג זכייה בגביע המדינה עם בני יהודה/צילום ועריכה: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- חשש בנתניה מאובדן הכרטיס לאירופה

- דראפיץ' מודה: "הפציעות היו ממתח, לא מבעיית כושר גופני"

- כמו כן, דראפיץ' טוען: "הגמר היה קשה לצפייה, לא היה כדורגל גדול"

- גיא מלמד: "זה הערב הכי קשה בקריירה שלי"

seperator

רגשות מעורבים במכבי נתניה אחרי ההפסד האכזרי אמש (רביעי) לבני יהודה בגמר הגביע. מצד אחד קיימת אכזבה גדולה אחרי שנתניה כבר הובילה לאורך רוב דקות המשחק, אבל מצד שני גאים במועדון על מה שהקבוצה עשתה העונה ועל עצם זה שהיא הגיעה בכלל לגמר הגביע וקרובה לסיים עם כרטיס לאירופה דרך הליגה.

יחד עם זאת, קיימת תחושה בקבוצה שהמעמד היה קצת גדול על חלק מהשחקנים שמאוד התרגשו והיו מאוד לחוצים מהגמר הזה. "הפציעות הרבות שחווינו היו ממתח, ולא מבעיה של כושר גופני לקוי", הסביר סלובודן דראפיץ' אמש. "היינו קרובים למשחק, אבל לא באמת היינו שם עד הסוף ובכל זאת מה שהפריד בינינו לבין הגביע היה רק פנדל אחד. אני גאה במה שעשינו העונה. הגמר הזה היה קשה לצפייה. לא היה כדורגל גדול. כשישבתי ולא הסתכלתי על הפנדלים, חשבתי על שלוש השנים שלנו בנתניה. בגמר הזה הרבה רגשות עבדו, ולא עמדנו בהם. אני זוכר איך אולסק בא מיפו עם אופניים חשמליים ואיך עלי מוחמד הגיע מרמלה מהלאומית והקבוצה הזו התקדמה, אבל הקבוצה היותר טובה לקחה את הגביע. אנחנו צריכים להמשיך ולהגיע לאירופה, ואם נעמוד בזה אז זו תהיה עונה פנטסטית. הפנדל שהחמיץ קניקובסקי? מחר בבוקר הוא יניח תפילין והכל יעבור".

הבעלים אייל סגל פרסם הבוקר פוסט באחת מקבוצות האוהדים בפייסבוק וכתב בין היתר: "גם אני הייתי בדעה ובחדרי חדרים וביני לבין עצמי, הרשתי לעצמי לומר, שהגיע העונה רשום על שם מכבי נתניה. ולא... והלא הזה "התפוצץ" לכולנו בפנים ואיתו הרגשת התסכול... יהיו כאלו שזה יקח להם יותר זמן, יהיו כאלו שזה יקח להם הרבה יותר זמן, אך בסוף בסוף כולנו נהיה לצד המאחד את כולנו, אהבת חיינו, מכבי נתניה. ומכיוון שבזמני החופשי אני המבוגר האחראי ויש לפנינו שני מחוזורים שכיריעו מי תשחק באירופה, התעוררתי לשחר של יום חדש, בתקווה שכל כולכם שם איתי!".

עוד בנושא

בני יהודה ניצחה 4:5 את מכבי נתניה בפנדלים וזכתה בגביע המדינה
עמוס בכה: "הייתי בטוח שהכדור בחוץ". דראפיץ': "לא ייקחו את מה שעשינו"
הדמעות של אשכנזי, סגירת המעגל של חזיזה, הפינאלה של צ'יבוטה
בני יהודה בעננים, אבוקסיס: "אף אחד לא הכיר את השחקנים האלה"
יונייטד תגיע? בני יהודה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית

עוד באותו נושא

דני עמוס בכה: "הייתי בטוח שהכדור בחוץ". דראפיץ': "לא ייקחו את מה שעשינו"

לכתבה המלאה
גיא מלמד שחקן מכבי נתניה עם המנהל ברק בדש. דני מרון
"הערב הקשה בקריירה". מלמד אחרי הפנדלים/דני מרון

דראפיץ' יודע שאין לו זמן להתאבל וביום ראשון הוא חייב לנצח את בני יהודה בליגה כדי לשמור על המקום שמוביל לאירופה. "המועדון הזה היה מרוסק לפני שלוש שנים והרמנו אותו. הכי עצוב לי זה לראות את הילדים הולכים עם דמעות לבית הספר. אנחנו המבוגרים נתמודד עם זה. אנחנו צריכים להיות גאים כי אייל סגל ביקש תואר תוך חמש שנים ואנחנו היינו קרובים פנדל אחד לתואר תוך שלוש שנים. אף אחד לא בא ואומר לי שאני חייב להיות באירופה עוד שבוע, אבל אני רוצה להיות שם כי זה חלק מהתהליך שאנחנו עוברים ולכן מה שחשוב עכשיו זה להרים את עצמנו למשחק הקרוב".

דראפיץ' וברדה ניסו לנתח מה קרה עם ראייה לעתיד: "אנחנו בעונה מצויינת ומכבי נתניה נמצאת בבנייה. זה הכדורגל וצריך לדעת לחיות גם עם הרגעים האלה. בחרנו במקצוע שיש בו רגעים כאלה. מכבי נתניה הולכת למקומות טובים. אני מבטיח לכולם שמכבי נתניה הולכת למקומות טובים. אנחנו יכולים לעשות מקום שני וכרטיס לאירופה ואנחנו נעשה את זה".

גיא מלמד שכבש את השער הנהדר שלו בדקה הרביעית וראה מהספסל את דקות ההכרעה, אמר: "אי אפשר לתאר במילים מה שאנחנו מרגישים, אבל עכשיו הכל תלוי עדיין בנו ואם ננצח אז מגיע לנו להיות באירופה ואם לא, אז לא. הערב הזה הוא הרגע הכי קשה בקריירה שלי".

סלובודן דראפיץ' מאמן מכבי נתניה. דני מרון
"מבטיח לכולם שבני יהודה הולכת למקומות טובים". דראפיץ'/דני מרון

ויקי כחלון שהחמיץ את המשחק בגלל הכרטיס האדום שספג, הצטער מאוד שלא יכול היה להניף את הגביע ואמר: "אנחנו חייבים להרים את עצמנו. ההרגשה שלנו קשה מאוד. עכשיו אנחנו צריכים להראות שאנחנו משפחה ולהרים את עצמנו כדי להשיג את המקום השני דרך הליגה. מכבי נתניה תיקח תואר בשנים הקרובות. אייל סגל לוקח את מכבי נתניה לשנים טובות, והנה אנחנו קרובים לכרטיס לאירופה דרך הליגה".

טים הויבאך שעשוי לסיים בעוד שני משחקים שנתיים במועדון ולעזוב בסיומן אמר: "אני לא חושב כרגע על עתידי. עתידי לא חשוב כרגע. אני מרגיש ריקנות גדולה מאוד בגופי והכאב עצום. ננסה להשיג את הכרטיס לאירופה ולשמוח בעוד שני משחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully