וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדמעות של אשכנזי, סגירת המעגל של חזיזה, הפינאלה של צ'יבוטה: בני יהודה חוגגת

16.5.2019 / 6:54

גיבורי בני יהודה בעננים: אשכנזי ניבא את הניצחון ביומן האישי ("דמיינתי את זה ובכיתי"), חזיזה חלק רגע מרגש עם אימו, צ'יבוטה נפרד עם תואר בדיוק כפי שתכנן, וכולם מודים - אבוקסיס הוא סוד הקסם. מאחורי חגיגות הזכייה בגביע

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: החגיגות של בני יהודה

האוטובוס של בני יהודה המתין דקות ארוכות לשחקנים, עד שאחרוני ההורים, האחים, הסוכנים והחברים הצטלמו עם חתני השמחה על כר הדשא. שי קונסטנטין חגג על המגרש עם אבא משה ושאר בני המשפחה, דולב חזיזה עם אמו, בנות הזוג של שאר השחקנים הצטרפו וכולם יחד יצרו אירוע משפחתי על הדשא. משם המשיכו השחקנים אל שכונת התקוה לארוחה כשמאות אוהדים מחכים להם עם קרנבל מחוץ למסעדה.

"אני מאושר", אמר קרלוס קוויאר, "הייתי במעמדים גדולים בקריירה, שיחקתי שנים בפרמיירליג, אבל זה היה מאוד מיוחד, בעיקר בגלל שבני יהודה זה מועדון קטן יחסית שפתאום האוהדים שלו מילאו חצי איצטדיון הם נתנו לנו דחיפה, כל השחקנים הבינו שאסור יהיה לשלוח אותם הביתה מאוכזבים".

עוד בנושא

בני יהודה ניצחה 4:5 את מכבי נתניה בפנדלים וזכתה בגביע המדינה
בני יהודה בעננים, אבוקסיס: "אף אחד לא הכיר את השחקנים האלה"
יונייטד תגיע? בני יהודה בסיבוב המוקדמות השלישי של הליגה האירופית
עמוס בכה: "הייתי בטוח שהכדור בחוץ". דראפיץ': "לא ייקחו את מה שעשינו"

יוסי אבוקסיס מאמן בני יהודה. דני מרון
"סוד הקסם? בשתי מילים: יוסי אבוקסיס"/דני מרון

יובל אשכנזי שוב היה גיבור הערב. מי שהבקיע את שער הניצחון בחצי הגמר מול מכבי תל אביב עשה זאת הפעם עם הפנדל המכריע בגמר. בתקופה אחרונה הוא כובש לא מעט, ואם תשאלו את יורם ארבל, שקרא בשמו אחרי שער של דולב חזיזה בנגיחה מול מכבי תל אביב בליגה, מגיע לו קרדיט גם על שערים שלא הוא כבש. "תדרוש מענק על כל גול, כמו זהבי", צעק לו אמש אחד מאנשי המועדון, אבל אשכנזי נשאר צנוע גם במעמד המרגש אמש.

"יש לנו קבוצה מדהימה, פשוט מדהימה", התמוגג. "לאורך כל הדרך האמנו, גם כשהיינו בפיגור האמנו שננצח. כל השחקנים הרימו אחד את השני, עודדנו, חיזקנו, ידענו שזה יבוא. כולם ראינו את ליגת האלופות ואת מה שקורה שם, אז האמנו שזה יתהפך. אני לא מסתכל על גולים שרשומים על שמי, הם רשומים על בני יהודה ועל ההישג שעשתה. כתבתי לעצמי ביומן על הזכייה עוד לפני המשחק. דמיינתי לעצמי את זה ובכיתי מרוב אושר באוטובוס לפני שהגענו לאצטדיון כשדמיינתי את הרגע הזה".

דולב חזיזה יצא מחדר ההלבשה אחרון, וצרוד: "איזה קול יש לי, אני בקושי יכול לדבר. אין דרך יותר מתוקה מזאת. כשהתחיל המשחק קיבלנו בום. יש לנו הרבה צעירים כמוני שלא רגילים למעמדים כאלה ורוצים להוכיח, ופתאום תוך ארבע דקות אתה מקבל גול לחיבורים, ואתה רואה שחור בעיניים ומריץ בראש תסריטים רעים. נלחצתי מאוד עד הדקה ה-15-16, עד שעשיתי את הפעולה הטובה הראשונה שלי. מבחינה מנטלית הייתי במצב לא טוב והיינו צריכים כוחות נפשיים, אבל מי שהרימו אותנו אלה הוותיקים - בעיקר קרלוס (קוויאר) ואיציק (עזוז) שדחפו אותנו. אחר כך יוסי הרים אותנו במחצית".

דולב חזיזה שחקן בני יהודה עם הבעלים ברק אברמוב. דני מרון
"ראיתי שחור בעיניים אחרי הגול שלהם". חזיזה חוגג עם אברמוב/דני מרון

דולב, מה הסוד של בני יהודה?

חזיזה: "בשתי מילים - יוסי אבוקסיס".

ומה מיוחד בקבוצה?

חזיזה: "אמרתי כבר שהשחקנים של בני יהודה הם חיות טרף. כולם שחקנים צעירים שרוצים להוכיח שהם ראויים לליגת העל ולרמות הגבוהות. היום הוכחנו שבני יהודה היא לא קבוצה שנלחמת על חייה. אנחנו מראים מה המקום שלנו, גם בליגה וגם בגביע".

הורדת את אמא שלך לדשא בסיום.

חזיזה: "ברור, היא ירדה איתי לדשא, שמחה, בכתה, התרגשה, אין כיף כזה. אמרתי לה שכל מה שמגיע לי זה בזכותה, היא הייתה מאחורי ותמכה בי כשהייתי ברגעים הקשים כילד ומגיע לה הכל, אני אוהב אותה מאוד. היא אמרה לי שהכל לטובה, גם כשהייתי ילד וההתפתחות שלי הייתה איטית ביחס לכולם. היום אני מתמודד שווה בשווה, מוכיח את עצמי ורוצה להמשיך להשתפר".

יהונתן שאבי שוער מחליף בני יהודה. דני מרון
סיומת ראויה לעונה מרשימה. בני יהודה חוגגת/דני מרון

מאוויס צ'יבוטה, שיעבור ללודוגורץ בסיום העונה אמר: "לסיים את העונה הזאת עם תואר וללכת זה כל מה שרציתי. לא סתם אומרים שגביע זה 50:50, במיוחד שיש שתי קבוצות מצויינות שבאות לשחק כדורגל. זאת לא מתנת הפרידה שלי, זה של כולם, אבל אני עוזב עם תואר. היה קצת חשש בהתחלה, אבל הוכחנו כמה אנחנו חזקים".

גם צ'יבוטה שיבח את אבוקסיס: "אני אקח המון ממנו, בחיים ובכדורגל. אני לומד ממנו הרבה דברים ואני מקווה שאני אקח אותם איתי עד הסוף. הוא גם מאזן אותי ומסביר לי איך להתנהג. לא תמיד אני מקשיב, זה אני, ככה אני מתנהג ומשחק, כשאני רואה שלא הולך או שאני מפסיד אני מתחיל להשתגע. זה בסך הכל עוזר לי".

שי קונסטנטין סובל מהתכווצות וינוח מספר ימים. איסמעילה סורו ייבדק אחרי שנפצע בברכו, ובמועדון מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה. גם איציק עזוז ייבדק וההערכה היא כי כבר לא ישוב למשחקי הליגה העונה.

* במהלך המשחק נעצר אמש אוהד במסגרת פעילות סמויה של המשטרה. האוהד, תושב תל אביב בן 21-, החדיר אבוקה לאצטדיון והצית אותה סמוך לדגל הפריסה מעל מאות אוהדים. לטענת המשטרה העצור "התפרע, התנגד לעיכוב ואיים על השוטרים", ולכן נעצר. הוא שוחרר למחרת אחרי שהסכים לתנאים המגבילים של המשטרה: הרחקה ממגרשי כדורגל לחצי שנה והתייצבות בתחנת משטרה קרובה לפני ואחרי משחקים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully