וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס בכה: "הייתי בטוח שהכדור בחוץ". דראפיץ': "לא ייקחו את מה שעשינו"

16.5.2019 / 0:20

השוער היה מאוכזב לאחר שהפנדל האחרון חמק מידיו, מאמן מכבי נתניה: "מקווה שזה לא הגמר האחרון של הצעירים האלה"

יוסי אבוקסיס חוגג זכייה בגביע המדינה עם בני יהודה/צילום ועריכה: קובי אליהו

החלומות של מכבי נתניה לזכות בגביע שני אחרי ההנפה ב-1978 ובתואר ראשון אחרי 36 שנים, נגוזו הערב (רביעי) בצורה כואבת במיוחד. היהלומים הובילו 0:1 בגמר בחיפה משער של גיא מלמד בדקה הרביעית, אבל דור ג'אן השווה בדקה ה-82 ושלח את המשחק להארכה ופנדלים, שם המזל לא היה לצד נתניה. אחרי ארבע בעיטות מדויקות בכל צד, גבי קניקובסקי החמיץ והכדור האחרון של יובל אשכנזי חמק איכשהו מבין ידיו של דני עמוס ונכנס פנימה. השוער לא יכול היה לעצור את הדמעות, כמו 15 אלף אוהדים צהובים שעשו את הדרך לחיפה וסיפקו אווירה פנטסטית.

נתניה תנסה לשכוח מהאכזבה הזו לקראת שני מחזורי הליגה הקרובים, במטרה לשמור לפחות על המקום השלישי ולהבטיח את הכרטיס לאירופה דרך הליגה. ביום ראשון שוב תפגוש הקבוצה את בני יהודה במשחק ביתי, ובמחזור הסיום תארח את מכבי חיפה. המדורגות שנייה ושלישית מהליגה תשחקנה בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית ב-11 ביולי, בעוד מחזיקת הגביע בני יהודה תתחיל את דרכה בסיבוב השלישי ב-8 באוגוסט.

דני עמוס שוער מכבי נתניה. דני מרון
איזה רגע כואב. דני עמוס/דני מרון

מאמן מכבי נתניה סלובודן דראפיץ': "זה הגביע, הגיעו שתי קבוצות בערך באותה רמה. פנדלים זה הדבר הכי אכזרי שיכול לקרות. לא שאנחנו הפסדנו, אלא מה שכואב ועצוב לי זה ש-15 אלף האוהדים שלנו הלכו הביתה עצובים. זה הספורט ואנחנו חיים את זה, אבל רצינו לשמח את האוהדים שלנו. שלוש שנים אנחנו פה במכבי נתניה והגענו למקום שאנחנו יכולים לקפוץ עוד מדרגה, אבל אף אחד לא ייקח מאיתנו את מה שעשינו בליגה. מקום שלישי, מרחק נקודה מהמקום השני, ואם נגיע לאירופה זה הישג פנטסטי. לא היה לי מה לעשות בזמן הפנדלים. ישבתי והסתכלתי. שחקן שנתן עונה פנטסטית כמו גבי קניקובסקי החמיץ את הפנדל. כאב לי בשבילו, חיבקתי אותו, זה משהו שהשחקנים הצעירים האלה צריכים לעבור. אני מקווה שהגמר הזה הוא לא הפעם האחרונה בשביל השחקנים הצעירים האלה, אני גאה בהם מאוד".

דני עמוס אמר על הפנדל המכריע: "הייתי בטוח שהכדור בחוץ. אין מה לעשות, זה קורה. תמיד כואב להפסיד, אכזבנו, אבל עדיין נותרו לנו מטרות. נלך הביתה, נתאבל קצת ונתכונן למשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully