וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהד שתקף את פיזיותרפיסט מכבי תל אביב הורחק מהמגרשים רק עד לתום העונה

14.5.2019 / 14:29

אוהד הפועל תל אביב שתקף את איש הצוות של הצהובים בדרבי בדרייב אין ספג עונש קל בבית משפט השלום ויוכל לחזור למשחקי קבוצתו כבר בעונה הבאה. במנהלת יוצאים נגד העונש הקל

one

שופט בית המשפט השלום בתל אביב דניאל בארי הרחיק היום (שלישי) עד לתום העונה הקרובה מכל מגרשי הספורט את אוהד הפועל תל אביב יואב עמיר שתקף את פיזיותרפיסט מכבי תל אביב אלכסיי פיסמן בדרבי התל אביבי שנערך שלשום באולם הדרייב אין.

כזכור, במהלך ההארכה של המשחק תקף עמיר את פיסמן, וכפי שנראה בסרטון שהופץ על ידי אנשי מכבי תל אביב, דחף אותו בראשו פעמיים, כשכוחות האבטחה שבמקום לא מצליחים להפריד.

בא כוחו של עמיר, עו"ד חיים יצחקי, המשמש גם כיועץ המשפטי של הפועל תל אביב היה בדיון בעניינו ואמר: "מי שראה את הסרטון יכול היה לראות שהמתפרע העיקרי היה השחקן. אנו נסכים להרחקה עד סוף העונה". המשמעות של ההרחקה היא כי עמיר יוכל להכנס לאולמות ומגרשי הספורט החל מתחילת העונה הבאה, ובסבירות מסוימת יחמיץ רק שניים ממשחקיה של קבוצתו, הפועל תל אביב.

עוד בנושא

הפיזיותרפיסט שהותקף על ידי אוהד הפועל תל אביב הגיש תלונה במשטרה
שמעון מזרחי: "במצב הנוכחי, מכבי תל אביב לא תופיע למשחקים בדרייב אין"
הפועל תל אביב דורשת מהמנהלת: קנסו את מכבי תל אביב על האיומים שלה

צפו בתקרית (צילום: מיכאל רחמניזאד)

מיכאל רחמניזאד

תגובת מנהלת הליגה

"מנהלת ליגת ווינר סל לא תסבול מקרי אלימות פיסית או מילולית במשחקי הליגה. האירועים החמורים שהתרחשו בדרבי התל-אביבי ביום ראשון האחרון ובעיקר הפגיעה הפיסית של אוהד הפועל תל אביב באיש צוות מכבי תל אביב היא עליית מדרגה ברמת האלימות במגרשים ואנחנו נפעל בכל דרך כדי למנוע הישנות מקרים כאלה.

מכבי תל אביב בפרט וקבוצות אחרות בליגה בכלל לא אמורות לחשוש להגיע למגרש כזה או אחר. ההתעסקות בקנס על איום אי הגעה למשחק בשלב זה הוא מיותר לחלוטין, האיום הממשי שהתרחש במשחק הוא הנושא המרכזי ועליו יש לתת את הדעת. בנוסף, במכתבה של מכבי תל אביב מובהר כי אין החלטה רשמית שלא להגיע למגרש, הציטוט המדויק: "בהתאם להחלטה שעומדת להתגבש בהנהלת המועדון הרי שבמידה והדברים האמורים מלעיל לא יתוקנו ומקרה מהסוג הזה יישנה, הרי שקבוצתינו לא תופיע למשחק".

מנהלת הליגה מוטרדת מאוד מהעונש הקל שקיבל אותו אוהד בבית המשפט ומופתעת מהתנהלות המשטרה שדרשה זמן כל כך קצר להשעיה, עונש שלדעתנו לא יהווה הרתעה אמיתית. לכן מנהלת הליגה ומנהלת הכדורגל פועלות להקמת בתי משפטי ייחודיים לנושא הספורט זאת על מנת למנוע החלטות מסוג. במקביל המנהלת בימים תדחף לשיתוף פעולה עם איגוד הכדורסל במטרה להרחיק את האוהד המדובר לשנתיים לפחות מכל מגרשי הכדורסל בארץ, בהמשך להחלטת הפועל תל אביב להרחיקו ממגרשה הביתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully