וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב דורשת מהמנהלת: קנסו את מכבי תל אביב על האיומים שלה

14.5.2019 / 10:23

האדומים שלחו מכתב ליו"ר שמואל פרנקל ובו סעיף מתקנון המנהלת לפיו קבוצה שתאיים לא להופיע למשחק ליגה, תחויב בהיטל בסך 200 אלף שקל: "יש לכבד את תקנון המנהל, לשמור על כבוד הליגה ולעצור תופעות פסולות אלו"

one

הפועל תל אביב העבירה הבוקר (שלישי) מכתב למנהלת הליגה ובו דרישה להטיל קנס של 200 אלף שקלים על מכבי תל אביב בעקבות האיום של הצהובים מאתמול שלא להופיע למשחקי חוץ בדרייב אין. במכתב צוין כי "ברצוננו להפנות את כבוד יושב הראש לסעיף מספר 5.1.62 בתקנון המנהלת: 'קבוצה שתאיים לא להופיע למשחק ליגה, תחויב בהיטל בסך 200,000 שקל'. מובהר כי לעניין זה די באיום בלבד מצד נושא משרה במועדון".

עוד בנושא
סערת הדרבי: הפיזיותרפיסט שהותקף על ידי אוהד הפועל תל אביב הגיש תלונה במשטרה
שמעון מזרחי: "במצב הנוכחי, מכבי תל אביב לא תופיע למשחקים בדרייב אין"
הושגה פריצת דרך: סדרות עד הגמר ועד חמישה זרים בליגת העל לשלוש שנים

מיכאל רחמניזאד

כזכור, אמש הוציא שמעון מזרחי מכתב ליו"ר איגוד הכדורסל ויו"ר מנהלת הליגה ובו ציין כי בעקבות האירועים בדרבי האחרון, בו הורחק דיאנדרה קיין אחרי תקרית שכללה יריקות עם אוהדי הפועל תל אביב, והותקף פיזיותרפיסט הצהובים על ידי אוהד הפועל, מכבי לא תוכל להופיע לדרבים בדרייב אין אם לא ינקטו צעדים שונים.

עוד כתבו הפועל במכתב כי "מכיוון שמדובר בפעם השנייה תוך פרק זמן של ארבעה חודשים בו עוברת מכבי על סעיף זה בתקנון, אנו דורשים מהמנהלת לכבד את התקנון ולהפעיל את הסנקציה הקבועה בתקנון. כמו כן ברצוננו להפנות את תשומת לב המנהלת לכך שאיומים והצבת תנאים להופעה למשחקי הליגה הפכו לתופעה נפוצה בקרב קבוצות אשר מחזיקות בשריון ליורוליג - בדומה לנעשה ביוון בימים אלו. לטעמנו, יש לכבד את תקנון המנהלת, לשמור על כבוד הליגה ולעצור תופעות פסולות אלו לפני שיצאו משליטה. לפיכך אנו חוזרים שוב על דרישתנו להטיל על קבוצת מכבי תל אביב את הקנס כמצוין בתקנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully