וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמעון מזרחי: "במצב הנוכחי, מכבי תל אביב לא תופיע למשחקים בדרייב אין"

13.5.2019 / 21:47

יו"ר האלופה פנה במכתב ליו"ר האיגוד ויו"ר המנהלת בעקבות האירועים האלימים בדרבי, דרש יצירת מגן על היציע המערבי ושמירה על ספסל הקבוצה האורחת

מיכאל רחמניזאד

יו"ר מכבי תל אביב שמעון מזרחי הוציא היום (שני) מכתב ליו"ר איגוד הכדורסל עמירם הלוי ויו"ר מנהלת הליגה שמואל פרנקל בעקבות אירועי הדרבי התל אביבי מאמש, במהלכו הותקף פיזיותרפיסט הצהובים בידי אוהד של הפועל תל אביב וכמו כן התרחשה תקרית מכוערת בה הורחק שחקן הצהובים דיאנדרה קיין.

"במצב דברים זה לא ניתן יהיה מבחינת מכבי תל אביב להמשיך להופיע במשחקים שייערכו בהיכל קבוצת שלמה במצב השורר בו כיום ובהתנהגות אוהדים זו".

דיאנדרה קיין מכבי תל אביב. מגד גוזני
דיאנדרה קיין לאחר התקרית/מגד גוזני

מלבד האיום כי הצהובים לא יופיעו למשחקים בדרייב אין בסיטואציה זו, העלה מזרחי דרישה אם אכן יגיעו: "לא נסכים שספסל הקבוצה האורחת יהיה חשוף לקהל האוהדים המקומי היושב מאחוריו, וחובה ליצור מגן בצורת סוכך פלסטיק קשיח, וכן לשקול פינוי של לפחות חמש השורות הראשונות מאחורי ספסל הקבוצה האורחת. יצירת רשת מגן על היציע המערבי על מנת למנוע זריקת חפצים ממנו ולמנוע אפשרות של אוהדים לבצע פעולות תוקפניות כלפי הקבוצה האורחת ונציגיה".

מזרחי מסכם כי: "בשום פנים ואופן אין אנו מוכנים לסכן את שלומם של שחקני קבוצתנו כן את שלום אנשי צוות הקבוצה ולהותירם חשופים בפני מעשי אלימות מסוגים שונים, כגון יריקות, מכות וכדומה, אשם סופם מי ישורינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully