וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וונדה נארה על עתידו של מאורו איקרדי באינטר: "יישאר במילאנו"

אשתו והסוכנת של החלוץ הארגנטינאי הפתיעה בנוסף לגבי שיתוף פעולה אפשרי עם כריסטיאנו רונאלדו: "יכולים לשחק ביחד". זאניולו בדרך לטוטנהאם?

מתוך הטוויטר

בווידאו: שחקני יובנטוס חוגגים את אליפות איטליה

וונדה נארה, אשתו והסוכנת הפרובלמטית של מאורו איקרדי, חוזרת לכותרות. נארה שפכה מעט אור על עתידו של בעלה במדי אינטר בעונה הבאה, ואמרה לתכנית הבידור האיטלקית "טיקי טאקה": "אני עייפה מלחזור על כך שמאורו רוצה להישאר בקבוצה בעונה הבאה. אני אכבה את הפלאפון שלי ביום הראשון לחלון ההעברות. אני בטוחה שיהיו הצעות, אבל הוא יישאר במילאנו, זה הכול".

על ההצעות שמונחות בפני השחקן: "הקבוצות הטובות ביותר יצרו איתי קשר, המאמנים הטובים ביותר רוצים אותו, אבל מאורו מאמין שהוא יישאר באינטר, לא משנה מי יהיה המאמן. כולם רוצים אותו".

בנוגע לדבריו של מאמנו בנראזורי, לוצ'יאנו ספאלטי, שאמר שאיקרדי שחקן בעייתי, הגיבה נארה: "זאת אינטר שלא רוצה אותו. העיתונים אומרים זאת".

הסוכנת\אשתו של השחקן הארגנטינאי הגיבה גם בנוגע לאפשרות שהוא ישתף פעולה עם כריסטיאנו רונאלדו בשורות יובנטוס והפתיעה: "כמובן שהם יכולים לשתף פעולה. הם יכולים לשחק ביחד".

עוד בנושא:

ברייטון: כריס יוטון פוטר מאימון הקבוצה
איטליה: רומא גברה 0:2 על יובנטוס ושמרה על סיכוייה להגיע לליגת האלופות
ברצלונה: פיליפה קוטיניו ספג קריאות בוז מאוהדי הקבוצה

כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס. AP
ישתף פעולה עם איקרדי? כריסטיאנו רונאלדו/AP

האם ניקולו זאניולו יעבור בקיץ לטוטנהאם?

האם ניקולו זאניולו יעזוב את רומא בעונה הבאה? לפי דיווחים מ"הגאזטה דלו ספורט" האיטלקי, הקשר בן ה-19 של רומא קרוב לסגור את תנאיו בשורות טוטנהאם.

על פי הדיווח, התרנגולים שלחו סקאוט מטעמם שיעקוב אחרי השחקן במשחק של קבוצתו נגד יובנטוס, שבו ניצחה רומא 0:2 ושמרה על סיכוייה להגיע לליגת האלופות. הדיווח הזה מתווסף לשמועות על כך שטוטנהאם כבר הציעה עבור זאניולו סכום של כ-50 מיליון יורו עבור הגעתו לפני מספר שבועות. השחקן שותף העונה 26 פעמים במדי הג'אלורוסי וכבש שישה שערים, שניים מהם בליגת האלופות. נראה שהקבוצה הלונדונית, שהעפילה לגמר ליגת האלופות, הולכת לעבור קיץ עמוס בחלון העברות אחרי שלא החתימה אף שחקן בחלונות הקודמים.

שחקן רומא ניקולו זאניולו חוגג. רויטרס
יגיע לטוטנהאם? ניקולו זאניולו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully