וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא גברה על יובנטוס 0:2, נאפולי ניצחה בדקה ה-88

מריו רוי העניק לסגנית האלופה 1:2 על ספאל, פלורנצי ודז'קו כבשו נגד האלופה, ניצחון דרמטי לטורינו, אמפולי הרתיחה את התחתית

עריכה: מתן חדד

בווידאו: השוואה בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו

המחזור ה-36 בליגה האיטלקית נמשך היום (ראשון) עם ניצחון 2:3 גדול של טורינו באולימפיקו על ססואולו ועם 1:2 של סגנית האלופה נאפולי על ספאל בחוץ. אמפולי הרתיחה את התחתית עם 1:2 על סמפדוריה ובמשחק שנעל את היום רומא ניצחה את יובנטוס 0:2.

רומא - יובנטוס 0:2

ניצחון יקר לג'אלורוסי, שעדיין נמצאים במאבק על מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. אלסנדרו פלורנצי ניצל מסירה מצוינת של אדין דז'קו כדי לכבוש בדקה ה-79 והבוסני חתם אחרי מתפרצת בתוספת הזמן. רומא נהנית נגד הגברת הזקנה באולימפיקו והיא לא הפסידה לה שם בליגה מאז 2014. לקבוצה של קלאודיו ראניירי נותרו משחקים נגד ססואולו (חוץ) ופארמה (בית) ושש נקודות עשויות לשלוח אותה לליגת האלופות.

עוד באותו נושא

קלאודיו ראניירי אישר: אעזוב את רומא עם תום העונה

לכתבה המלאה
שחקני רומא חוגגים שער נגד יובנטוס. רויטרס
רומא אוהבת לשחק נגד יובנטוס באולימפיקו/רויטרס

ספאל - נאפולי 2:1

המארחת הבטיחה הישארות בשבוע שעבר אחרי צבירת 10 נקודות מתוך 12 בארבעת המחזורים האחרונים, והפעם נעצרה על ידי סגנית האלופה. קרלו אנצ'לוטי הציב לשחקניו מטרה של 82 נקודות, ולשם כך הם יצטרכו לנצח גם בשני המחזורים הבאים. הערב, הוא קיבל שערי בכורה העונה מאלאן הברזילאי בדקה ה-49 ומהמגן מריו רוי שירה לרשת הגבוהה בדקה ה-88 והכריע, אחרי שוויון זמני בפנדל של אנדראה פטאניה (83).

מריו רוי שחקן נאפולי. GettyImages
שער ראשון העונה. מריו רוי/GettyImages

טורינו - ססואולו 2:3

מספרת פשוט אדירה של אנדראה בלוטי בדקה ה-82 סידרה מהפך וקבעה את תוצאת המשחק שהשאירה את חלום ליגת האלופות של טורינו בחיים. המארחת עלתה למקום השישי כשבמאזנה 60 נקודות, שלוש נקודות פחות מלאינטר שנמצאת במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. המקום השישי, בו היא נמצאת כרגע, מוביל לליגה האירופית. המשחק היה די מוזר מלכתחילה: בדקה ה-17 טורינו קיבלה פנדל, אותו אנדראה בלוטי בעט רע מאוד מעל לשער. הקבוצה שילמה על כך בדקה ה-27 אחרי שהקשר מהדי בוראביה העלה את האורחים ל-0:1, אבל הכובש ספג כרטיס אדום מיד לאחר השער אחרי שקיבל צהוב שני שטותי על הרמת חולמתו. אנדראה בלוטי תיקן בדקה ה-56 ואיזן ל-1:1, אבל פול לירולה החזיר בדקה ה-71 את היתרון לססואולו עם שער בעקב. זה לא נגמר שם: סימונה זאזה, שאת עונת הפריצה שלו עשה במדי ססואולו, איזן ל-2:2 בדקה ה-81 וכעבור דקה בלבד הגיע הרגע הגדול של בלוטי, שהתעופף עם מספרת מטורפת, השלים צמד וקבע מהפך עם 2:3 אדיר.

שחקן טורינו אנדראה בלוטי חוגג עם לורנצו דה סילבסטרי. GettyImages
איזה גול גדול. אנדראה בלוטי חוגג עם לורנצו דה סילבסטרי/GettyImages

סמפדוריה - אמפולי 2:1

עוד מנצחת גדולה של המחזור הזה היא אמפולי שגברה 1:2 בחוץ על סמפדוריה וצימקה את הפער מהצד הנכון של הקו האדום לנקודה בלבד מגנואה, שהפסידה אתמול לאטאלנטה. דייגו פריאס כבש את הראשון עם העקב מקרוב בדקה ה-56. ג'ובאני די לורנצו חתם (75) אחרי החמצת פנדל של קאפוטו. פאביו קוואליארלה ביסס את מעמדו כמלך שערי הליגה עם שער 26 העונה בפנדל בתוספת הזמן, אך לא מנע מהאורחת לחגוג שלוש נקודות יקרות בסיום. לאמפולי נשארו שני משחקים קשים מול טורינו בבית ואינטר בחוץ במחזור הסיום. לגנואה נותרו משחקים קלים בהרבה - בבית מול קליארי ובחוץ מול פיורנטינה שנמצאת בכושר הכי גרוע בליגה.

פרוזינונה - אודינזה 3:1
לאודינזה: סטפנו אוקאקה (11 ו-44), סמיר (41). לפרוזינונה: פדריקו דיוניסי (85)

דייגו פריאס שחקן אמפולי. GettyImages
ניצחון קריטי. דייגו פריאס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully