וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן חדש לכיאל: כריס יוטון פוטר מתפקידו כמאמן ברייטון

השחפים הודיעו על עזיבתו של המאמן, למרות שהשאיר אותם בליגה והצעיד אותם לחצי גמר הגביע. טוני בלום היו"ר: "הרגשנו שאנחנו צריכים שינוי"

עריכת וידאו: מתן חדד, אפטר: אביחי ברוך

ברייטון הצליחה לשרוד עונה נוספת בפרמייר ליג למרות ההפסד במחזור הסיום למנצ'סטר סיטי שהכתיר אותה כאלופה. אלא שהיום (שני) המועדון הודיע על כך שכריס יוטון המאמן הוותיק של הקבוצה עוזב באופן מיידי ולמעשה פוטר מהקבוצה אותה הוא מאמן מ-2014. כמובן שתהיה לכך השפעה גם על בירם כיאל, אם זה אכן יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה.

מנג'ר ברייטון כריס יוטון. רויטרס
עוזב אחרי חמש שנים. כריס יוטון/רויטרס

יוטון העלה את השחפים לפרמיירליג לראשונה ב-2017 ובעונה שעברה הקבוצה סיימה במקום ה-15. אלא שהעונה הנוכחית לא היתה מוצלחה וברייטון ניצחה רק שלוש פעמים ב-23 המחזורים האחרונים (תשעה בסך הכול) וסיימה את הליגה במקום ה-17. למזלה היו שלוש קבוצות גרועות ממנה והיא ניצלה בזכות שתי נקודות יותר מקרדיף. גם ההעפלה לחצי גמר הגביע האנגלי (הפסד 1:0 למנצ'סטר סיטי) לא הצילה את משרתו של יוטון, שהפך למאמן השביעי שפוטר העונה מהפרמיירליג.

טוני בלום יו"ר הקבוצה אמר: "העובדה שניצחנו רק שלושה משחקי פרמיירליג ב-23 משחקים סיכנה אותנו מאוד. הרגשנו שזה הזמן לעשות שינוי. זו היתה החלטה קשה מאוד לעשות, אבל החלטה מתבקשת לאור איך שנראינו בחלק השני של העונה. כריס תמיד ייזכר כאחד מהאנשים הטובים והמוערכים במועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully