וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: פיליפה קוטיניו ספג קריאות בוז וקללות במשחק נגד חטאפה

57 אלף אוהדים בלבד הגיעו למשחק הבית האחרון של האלופה והוציאו את תסכולם על הברזילאי בעקבות ההדחה מול ליברפול. גריזמן יחליף אותו?

עריכה: מתן חדד

ברצלונה ערכה אמש (ראשון) את משחק הבית האחרון שלה לעונה הנוכחית שבו היא ניצחה 0:2 את חטאפה הרביעית ערב המחזור. אלא שקבלת הפנים שקיבלה האלופה היתה צוננת במיוחד אחרי שזו התבזתה בליברפול עם 4:0 מהדהד והודחה מליגת האלופות בבושת פנים - בדיוק כפי שקרה בעונה שעברה מול רומא ברבע הגמר.

רק 57 אלף אוהדים הגיעו למשחק האחרון בקאמפ נואו והכתובת לזעם שלהם בעקבות ההדחה היה פיליפה קוטיניו. השחקן הברזילאי שהגיע תמורת כסף גדול מאוד מליברפול לפני שנתיים, ספג קריאות בוז ושריקות בכל פעם שהוא נגע בכדור, קריאות שרק התעצמו כשהוא ניגש להרים את הקרנות. אבל קוטיניו לא היה היחיד שסבל מהקהל וגם סרג'יו בוסקסט ואיבן ראקיטיץ' שהיו חלשים מול ליברפול, ספגו את נחת זרועו של הקהל.

פיליפה קוטיניו ברצלונה. רויטרס
הוציאו עליו את העצבים. פיליפה קוטיניו/רויטרס

המשבר בין קוטיניו לקהל והיכולת החלשה שהציג לאורך כל העונה, יביאו ככל הנראה למכירתו בקיץ הנוכחי. מי שעשוי להגיע לבארסה במקום הברזילאי הוא אנטואן גריזמן. אחרי שדחה את חיזוריהם של הקטלאנים בקיץ הקודם, ב"קאדנה סר" מדווחים היום שהצרפתי ייפגש השבוע עם ראשי אתלטיקו מדריד ויודיע להם שהוא החליט לעזוב לברצלונה בעונה הבאה.

החל מה-1 ביולי גריזמן יוכל לעזוב לקבוצה אחרת תמורת 120 מיליון יורו, סכום שברצלונה תהיה מוכנה לשלם, אחרי שהוציא הסכום גבוה יותר על פיליפה קוטיניו ועוסמאן דמבלה המאכזבים. גריזמן, שהוליך את נבחרת צרפת לזכייה במונדיאל בקיץ הקודם, מסיים את עונתו החמישית באתלטיקו מדריד שבמדיה הוא לא ירד מ-15 שערי ליגה בעונה. למרות הקריירה הארוכה שלו, גריזמן רק בן 28 ובברצלונה בונים עליו לכמה עונות טובות.

האלופה תסיים את הליגה עם משחק חוץ מול אייבר ביום שבת ולאחר מכן תתכונן למשימה האחרונה שנותרה לה - משחק גמר הגביע מול ולנסיה ב-25 במאי.

עוד באותו נושא

ספרד: ברצלונה העלתה את ולנסיה למקום הרביעי, ריאל הובכה, ג'ירונה ירדה מעשית

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully