וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה העלתה את ולנסיה למקום הרביעי, ריאל הובכה, ג'ירונה ירדה מעשית

האלופה גברה 0:2 על חטאפה, שאיבדה את המקום לטובת העטלפים. ריאל סוסיאדד ניצחה 1:3 את הבלאנקוס, לבנטה קירבה את ג'ירונה לליגה השנייה עם 1:2

עריכה: מתן חדד

בווידאו: השוואה עונתית בין ליאונל מסי לכריסטיאנו רונאלדו

המחזור ה-37 בליגה הספרדית בישר על יורדת שלישית, לפחות באופן מעשי, כאשר ג'ירונה הפסידה הערב (ראשון) 2:1 בבית ללבנטה וצריכה נס כדי לעקוף את סלטה ולא להצטרף לווסקה וראיו וייקאנו שכבר נשרו. ברצלונה האלופה גברה 0:2 על חטאפה במשחק האחרון שלה העונה בקאמפ נואו, והקפיצה בכך את ולנסיה למקום הרביעי אחרי שזו ניצחה 1:3 את אלאבס. ריאל מדריד הפסידה 3:1 בחוץ לריאל סוסיאדד ואיבדה סיכוי להגיע למקום השני, שם תסיים אתלטיקו מדריד שנפרדה מדייגו גודין ב-1:1 הביתי מול סביליה החמישית.

ארתורו וידאל שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
שבר בצורת של חצי שנה. ארתורו וידאל/רויטרס

ברצלונה - חטאפה 0:2

אחרי התבוסה הכואבת באנפילד וחלום הטרבל שנגוז, הקטלאנים המאוכזבים חזרו למשחק האחרון לעונה זו בקאמפ נואו והורידו את חטאפה המפתיעה מהמקום הרביעי. ארתורו וידאל דחק בדקה ה-39 את שער הליגה השלישי שלו, והראשון אחרי חצי שנה, כשאת השני גזל הבלם האורח ג'נה בדקה ה-89 מליאונל מסי, כשהקדים אותו וכבש שער עצמי. חטאפה לא הצליחה להשיג ניצחון ראשון אי פעם בברצלונה וראתה את ולנסיה חולפת על פניה בזכות המאזן הפנימי ביניהן (0:1 לוולנסיה ו-0:0).

עוד בברצלונה: לואיס סוארס הפצוע, שייעדר שישה שבועות ויחמיץ את גמר הגביע מול ולנסיה ב-25 במאי, טוען כי יהיה כשיר וייכלל בסגל נבחרת אורוגוואי לקופה אמריקה. כך או כך, הפרשן פרנק לבוף, בלם נבחרת צרפת לשעבר, יצא במתקפה חריפה נגד החלוץ: "אני מעריץ גדול של ברצלונה, אבל אני שמח שהם הפסידו לליברפול בגלל לואיס סוארס, אין לי כבוד לשחקנים כמוהו. הוא כדורגלן מצוין, אבל הוא רמאי, ובכיין, אני שונא את הסגנון שלו. אם הייתי משחק מולו, הייתי עושה הכל כדי לגרום לו להיות מורחק. מה שהוא עשה מול גאנה במונדיאל... הוא נשך בעבר פעמיים שחקני יריב... אני מופתע ששחקנים שמשחקים מולו מצליחים לשמור על קור רוח. הוא דוגמה רעה לשחקנים צעירים. אני לא יכול לסבול שחקנים כאלה, אילו הייתי משחק מולו היו מרחיקים אותי".

עוד באותו נושא

תכנית שיקום: מי לדעתכם צריך להישאר בברצלונה בעונה הבאה ומי לעזוב?

לכתבה המלאה
ליאונל מסי ברצלונה מול חטאפה. רויטרס
השער נגזל ממנו. ליאונל מסי/רויטרס

אתלטיקו מדריד - סביליה 1:1

האם זה המשחק הביתי האחרון של אנטואן גריזמן במדי הקולצ'ונרוס? בצל הדיבורים על רצונו לעבור לברצלונה והמגעים המתקדמים בין הצדדים, הצרפתי פתח בהתקפה לצד אלברו מוראטה ולא הצליח לכבוש. מי שנפרד בוודאות הוא הבלם דייגו גודין, כאשר גם חואנפראן ופיליפה לואיס ערכו ככל הנראה את ההופעה האחרונה שלהם בוונדה מטרופוליטנו. סביליה קיוותה להיצמד לחטאפה, אבל נכנעה לדרדל'ה של קוקה בדקה ה-30 והצליחה לחלץ רק נקודה עם שער נאה של פאבלו סראביה בדקה ה-70. רק ניצחון על אתלטיק בילבאו והפסדים של ולנסיה וחטאפה יסדרו לאנדלוסים את המקום הרביעי והכרטיס לליגת האלופות.

שחקני אתלטיקו מדריד. GettyImages
המשחק האחרון בבית. דייגו גודין והחברים/GettyImages

ריאל סוסיאדד - ריאל מדריד 1:3

הבלאנקוס יסיימו את העונה במקום השלישי, אחרי הפסדם ה-11 העונה בליגה. קארים בנזמה חזר מפציעה היישר להרכב ומסר לברהים דיאס, שסיפק מבצע נפלא וכבש שער ראשון במדי ריאל מדריד בדקה השישית. אבל ריאל סוסיאדד, שרוצה להגיע למקום השביעי, השוותה עם מיקל מרינו בדקה ה-26 וחשבה שהפכה בדקה ה-39, אבל חסוס ואייחו הציל מהקו עם היד וראה כרטיס אדום. המהלך שלו השתלם כשהפנדל של וויליאן ז'וזה נקלט על ידי טיבו קורטואה, אבל השוער הבלגי החליק ונכנע בדקה ה-57 לנגיחה של יוסבה סלדואה ולשער בכורה של אנדר ברנצ'אה בן ה-17, שחתם בדקה ה-67. הבאסקים במקום השמיני ויצטרכו לנצח במחזור האחרון ולקוות להפסד של היריבה המושבעת בילבאו כדי להשיג כרטיס לאירופה.

מיקל מרינו ריאל סוסיאדד. רויטרס
ריאל שוב קרסה. טיבו קורטואה נכנע/רויטרס

ג'ירונה - לבנטה 2:1

טרגדיה ספורטיבית במונטיליבי, שם אחת מהפתעות העונה הקודמת ומי שהתחילה נהדר את העונה הנוכחית, ירדה מעשית אחרי שאיבדה יתרון ביתי בקרב התחתית. כריסטיאן סטואני עבר מבחן כשירות וגם כבש מקרוב בדקה ה-61, אבל חוסה לואיס מוראלס איזן בחלוף דקה ואניס בארדי השלים את המהפך בדקה ה-86 עם כדור שטוח לרשת של יאסין בונו. לבנטה עם חגיגות גדולות, ג'ירונה רשמה הפסד שמיני בתשעה מחזורים וצריכה ניצחון במחזור הסיום והפסד של סלטה בהפרש מצטבר של שבעה שערים כדי להינצל בכל זאת.

משחקים נוספים

ולנסיה - אלאבס 1:3
לוולנסיה: קרלוס סולר (29), סנטי מינה (34), קווין גמיירו (68). לאלאבס: צ'ימו נבארו (12)

אתלטיק בילבאו - סלטה ויגו 1:3
לבילבאו: ראול גרסיה (16 בפנדל ו-17), איניאקי וויליאמס (40). לסלטה: יאגו אספס (89 בפנדל)

לגאנס - אספניול 2:0
לאספניול: בורחה איגלסיאס (35 ו-71 בפנדל)

ויאריאל - אייבר 0:1
לוויאריאל: קרל טוקו אקמבי (59)

ראיו וייקאנו - ויאדוליד 2:1
לראיו: אלברו מדראן (73). לוויאדוליד: אנס אונאל (6 בפנדל), סרג'י גווארדיולה (80)

בטיס - ווסקה 1:2
לבטיס: חואקין (22 ו-98). לווסקה: חואנפי (55 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully