וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד בעננים: "לוזון רוצה לחקור? שיתחיל מהקבוצה שלו שקיבלה מאיתנו 0:3"

13.5.2019 / 7:41

אושר עילאי במועדון אחרי ההישארות. בן זקן פרגן להפועל תל אביב: "גאים שיש מועדון כזה בכדורגל הישראלי". בוחבוט ואוחיון עשויים להמשיך, דן ביטון יימכר, חטאב התרגש: "אלוהים ואנשים שצריכים להחליט על העתיד שלי, צריכים להמשיך לתת לי לשחק כדורגל"

צילום וידאו: לירון מולדובן, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- ג'קי בן זקן יכריע אם בוחבוט ואוחיון ימשיכו יחד כצוות מקצועי לעונה הבאה.
- באשדוד לעגו לדברי אבי לוזון. "חקירה? שיתחיל קודם מההפסד של קבוצתו מולנו 0:3".
- עוביידה חטאב משוכנע שלא יכנס לבית הסוהר בסוף החודש.
- דן ביטון יימכר. אשדוד רוצה את שגיב יחזקאל, רועי גורדנה ובן רייכרט לעונת השאלה נוספת.

seperator

אבי בוחבוט ומשה אוחיון עשויים להמשיך יחד כצמד מאמני מ.ס. אשדוד גם בעונה הבאה. ג'קי בן זקן, האיש הקובע בקבוצה, ייקח לעצמו כמה ימים אחרי ההישארות ההירואית בליגה כדי לקבל החלטה באשר לעתיד הצוות המקצועי שלו. לאוחיון לא תהיה תעודת פרו גם בתחילת העונה הבאה, כך שאם בן זקן יחליט שהוא רוצה אותו על הקווים, הוא יהיה חייב להצמיד אליו איש מקצוע עם התעודה הנדרשת ובמועדון גברו אמש (ראשון) הקולות לפיהם בוחבוט צריך להמשיך.

בן זקן פרגן אמש לצוות שהוליך הקבוצה לחמישה ניצחונות בשבעה משחקי הפלייאוף התחתון: "ההישארות הזו היא קודם בזכות צוות מקצועי שהצליח לשמור את המועדון גם בתקופה הקשה על אנרגיות גבוהות ועל היעדר בעיות משמעת. הקבוצה היתה מלוכדת ושמחה. היתה שמחת חיים באימונים. מעבר לכך, אלה השחקנים שהיו חבורה של גברים לוחמים עם אמונה שאפשר לעשות את זה. אמרתי להם כל הזמן: 'אם תרצו, אתה תצליחו'. במשחקים האחרונים היה ברור שאנחנו רוצים יותר. השתנה משהו ברצון כי שחקנים מוכשרים היו כאן למן תחילת העונה".

האיש החזק במועדון לא שכח להודות להפועל תל אביב, שסייעה לו כאשר ניצחה אמש במקביל את מכבי פתח תקוה. "הפעם היחידה שמ.ס. אשדוד ירדה ליגה היתה לפני ארבע שנים. הפועל תל אביב הורידה אותנו בבלומפילד והיום אני מצדיע למועדון הפועל תל אביב. רק מועדון גדול וענק יכול לשחק גם במחזור האחרון כשאין לו לכאורה מטרות. פעם אחת היינו אלה שסבלו מזה וירדנו ליגה והפעם אנחנו גאים שיש מועדון כמו הפועל תל אביב בכדורגל הישראלי".

אשר לעונה המטלטלת שעברה על הקבוצה אמר בן זקן: "כל הטעויות שהיו העונה הן שלי, כי בסוף אני מקבל את ההחלטות האחרונות. השינוי היה ברוגע שהצוות המקצועי בראשות משה ואבי, הכניסו במערכת. לתקשורת לא היו כמעט סקופים בחודשים האחרונים וזה בזכות מה שהם הביאו לקבוצה".

עוד באותו נושא

לצורך עליה: הירידה בסופו של דבר תעשה רק טוב למכבי פתח תקוה

לכתבה המלאה
ג'קי בן זקן האיש החזק בקבוצת מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בן זקן על הפועל תל אביב: "רק מועדון גדול וענק יכול לשחק גם במחזור האחרון כשאין לו לכאורה מטרות"/לירון מולדובן

באשדוד לא אהבו את הנסיונות של אבי לוזון להטיל דופי בהישג. "אבי לוזון רוצה שיחקרו איך ניצחנו חמישה משחקים בפלייאוף?", שאלו אמש בקבוצה. "שיתחיל קודם לחקור מהקבוצה שלו שקיבלה מאשדוד שלוש חתיכות לפני שבועיים. שיעשה קודם בדיקה אצלו במועדון איך זה שנתנו להם 0:3".

עוביידה חטאב שכבש את השער שהשאיר את אשדוד בליגה זכה למלים חמות במיוחד מבן זקן: "יש פה את עוביידה חטאב שצריך כוחות עילאיים כדי להתנתק ממה שהוא עובר וממה שצופן לו העתיד. מה שעוד שינה את התמונה זה החיבור של שחקנים כמו רועי גורדנה, שגיב יחזקאל ובן רייכרט למ.ס. אשדוד. הם התחברו מיד למועדון והפקנו מהם הרבה יותר. אנחנו לא מועדון של עשרות אלפי אוהדים אבל אנחנו אחלה מועדון עם חממה טובה ויש לנו גם אוהדים שהגיעו היום ותמכו בקבוצה. יכול להיות שיש בכדורגל אנשים שלא אוהבים את דעותי ואת מה שאני אומר. אני משוכנע שיש שופטי כדורגל שלא היו רוצים לראות אותי בכדורגל. אני לפעמים אומר דברים גם בצורה קצת מעליבה כדי שאנשים גם ייקחו אחריות ויעשו בדק בית כדי להשתפר".

ואם בקהל עסקינן, הרי שבן זקן רוצה ליישם בעונה הבאה תכנית לפיה אוהדי קבוצתו יוכלו להיכנס חינם למשחקים. "אני רוצה שהקהל באשדוד יגיע בחינם למשחקים שלנו. גם כך ההכנסות שלנו מקהל אינן גבוהות. אנחנו מתוקצבים על ידי הרשות העירונית ואני אשמח אם אוהדים מאשדוד יוכלו לבוא ולראות אותנו בחינם או בסכום סמלי כחלק מתרומה שלנו לעיר. זה תלוי במנהלת ובהתאחדות שלא מוכנות לכך".

אוהדי מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
בעונה הבאה היציעים יהיו עוד יותר מלאים?/לירון מולדובן

חטאב עצמו, שעובר טלטלות רגשיות עצומות בשבועות האחרונים ואמש היה אמון על שער הכי חשוב של אשדוד העונה, אמר: "כל הזמן התמקדתי איך לבוא לכל משחק ולנצח. לתת מאה אחוז למען המטרה שלנו להישאר בליגה. זה הדבר היחיד שעסקתי בו, ואני לא מגזים. המשפחה שלי נותנת לי הרבה כוח ואני מאמין מאוד באלוהים. עשיתי שיקום של ארבע וחצי שנים וזה מה שנותן לי כוח לעשות את ההפרדה. אני מאמין באנרגיה חיובית. אלוהים נתן לי מוח ולב ואני משתמש בהם נכון. זה מה שהביא אותי ליום הזה. אני מאמין שיהיה טוב. אני חיובי. אלוהים רואה הכל ואני מאמין שהצדק ייצא לאור. את העונש שלי כבר קיבלתי ואם רוצים להוסיף משהו אז בכיף, אבל לא מה שפסקו. אלוהים ואנשים שצריכים להחליט על העתיד שלי, צריכים להמשיך לתת לי לשחק כדורגל".

מאמן הקבוצה אבי בוחבוט לא ניסה להסתיר את רגשותיו העזים נוכח ההישארות המדהימה. "אמרתי שאשדוד תישאר והתכוונתי לזה. הקרדיט מגיע כולו לשחקנים. מה שהם עשו בחודשיים האחרונים הוא בלתי נתפס. זכיתי להיות במקום עם צוות נהדר. משה אוחיון ואני עבדנו כצוות. ג'קי ואחיו נוני נתנו לי את ההזדמנות להיות כאן. אנשים לעגו לי אבל לא התייחסתי. יש שלושה דברים שאי אפשר להחזיר לאחור: מלים, זמן והזדמנות. אמרו עלינו מלים וקברו אותנו. לעגו לנו. הזמן שלנו היה להצליח ולעבוד קשה ובהזדמנות שקיבלתי חיבקתי אותם ביחד עם משה אוחיון. הרבה שנים אני בכדורגל בליגות הנמוכות אבל מעולם לא ראיתי לב ענק כמו שהיה כאן".

בנוגע לעונה הבאה, דן ביטון צפוי לעזוב למרות ההישארות בליגה, אבל תג המחיר שרוצה עליו בן זקן גבוה מאוד ועומד על למעלה ממיליון יורו. לודוגורץ מעוניינת אבל טרם הגישה הצעה המרצה את המועדון. בקבוצה רוצים להשאיר לעונה נוספת את שגיב יחזקאל, בן רייכרט ורועי גורדנה ומקווים שיקרה נס לעוביידה חטאב והוא לא יכנס לכלא. "עוביידה חטאב הוא החתמת העשור של מ.ס. אשדוד. הלוואי שיהיה חלק מהקבוצה בעונה הבאה", אמר המנכ"ל רפי נידם.

עוביידה חטאב שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"אלוהים נתן לי מוח ולב ואני משתמש בהם נכון". חטאב/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully