וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה תבנה סביב לוי גרסיה: "הוא כוכב כדורגל"

13.5.2019 / 6:47

אחרי הבטחת ההישארות, בקבוצה מתכננים את העונה הבאה וינסו להחזיר את קהת. שרצקי המאושר: "הייתי צריך להביא את שמעון הדרי כבר לפני חודש"

צילום: אלון נעים

בעירוני קרית שמונה חגגו אמש (ראשון) את ההישארות בליגה בזכות הניצחון 0:2 על בני סכנין. בקבוצה יחלו מידית את ההכנות לעונה הבאה, כאשר מסאי דגו יהיה המאמן ורן קוז'וק ישמש כעוזרו. החלק הקדמי יבנה סביב לוי גרסיה ובקרית שמונה אמרו: "אם לוי לא יהיה פצוע, הוא יהיה אחד מהשחקנים הכי טובים בליגת העל. הוא כוכב כדורגל".

איזי שרצקי נראה מאושר בסיום והוא גם דיבר על הפרשה שהביאה לסיום דרכו של תומר קשטן כמאמן הקבוצה: "אני צריך להודות לו כי בזכות השינוי נשארתי בליגה. הייתי צריך להביא את שמעון הדרי כבר לפני חודש. מסאי דגו יהיה המאמן בעונה הבאה והמטרה היא צמרת".

זיגוס ברטקוס ו-ואלון אחמדי צפויים להמשיך כאשר הנטייה היא גם להשאיר גם את מרכוס דיניז. בגזרת הישראלים יהיו לא מעט שינויים כאשר השם הבולט שבקרית שמונה רוצים לראות הוא שחקן הקבוצה בעבר, רועי קהת. גם שמו של מוחמד עוואד עלה על הפרק ושרצקי ישוחח עם נשיא מכבי חיפה, יעקב שחר, בנושא. אגב, שחר היה מהראשונים לברך את שרצקי בסיום המשחק אמש שהשאיר את הקבוצה בליגת העל.

איסמעיל ריאן ייבדק בימים הקרובים וההערכה היא שהוא יהיה כשיר לפתיחת האימונים בעונה הבאה. עדן שמיר על הכוונת של כמה קבוצות, אך בקרית שמונה רוצים להשאיר אותו, כמו גם את עידן נחמיאס.

עוד בנושא:

עירוני קרית שמונה נשארה בליגה אחרי ניצחון בסכנין
מכבי פתח תקוה ירדה ללאומית אחרי הפסד להפועל תל אביב
הקאמבק הושלם: מ.ס. אשדוד שרדה בליגת העל

איסמעיל ריאן שחקן עירוני קרית שמונה (משמאל) מול עלי עוסמאן שחקן בני סכנין. אדריאן הרבשטיין
אמור להיות כשיר לפתיחת האימונים בקיץ. ריאן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully