וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה: השחקנים מבקרים את תומר קשטן, שמעון הדרי יערוך שינויים בהרכב

7.5.2019 / 10:48

בקבוצה קיימת ביקורת קשה על קשטן שבחר "לשבור את הכלים" דווקא לפני הקרב החשוב של העונה. הדרי יחל באימונים, שרצקי יגיע למשחק בסכנין

מאמן עירוני קרית שמונה, תומר קשטן. לירון מולדובן
דווקא עכשיו? קשטן/לירון מולדובן

אווירה קשה בעירוני קרית שמונה אחרי האירועים הסוערים של אמש (ראשון), שכללו את המתקפה של תומר קשטן על איזי שרצקי, פיטוריו של קשטן, הדחייה של גילי לבנדה לעמוד על הקווים, ולבסוף הסיכום עם שמעון הדרי, שיאמן במשחק אחד, האחרון והמכריע של העונה, מול בני סכנין ביום ראשון.

בקרב השחקנים קיימת ביקורת רצינית על תומר קשטן על כך שערב המחזור הכי חשוב למועדון ולהם באופן אישי זה שנים רבות בחר "לשבור את הכלים" ולצאת כנגד הבעלים איזי שרצקי. שרצקי עצמו הבהיר מלכתחילה שהוא לא מוכן לקבל את ההתקפות ושקשטן לא ימשיך בקבוצה ויפוטר מיידית. "זה לא מוסיף לאף אחד לקראת המשחק מול סכנין", אמר שחקן בקבוצה, "אנחנו חייבים לנסות להתנתק מזה".

עוד בנושא
עירוני קרית שמונה: שמעון הדרי מונה למאמן במקומו של גילי לבנדה, שהתפטר
המאמן הישראלי הגנרי: על פרשת תומר קשטן והפיטורים מקרית שמונה
דעה: על הטיימינג הפחדני והאגואיסטי של הראיון של תומר קשטן

בקבוצה רצו כאמור שגילי לבנדה ימשיך, אבל לבנדה, לאחר התייעצויות רבות עם קשטן ועם אנשים קרובים אליו, החליט שלא להמשיך כמאמן, בייחוד לאור העובדה שהבין שממילא הוא לא צפוי להמשיך במערכת בעונה הבאה.

למרות הבעייתיות בהחתמתו של שמעון הדרי, בקבוצה ציינו שהעובדה שהוא מחובר מאוד למועדון כבר שנים ארוכות ומכיר היטב את הנפשות הפועלות הייתה מכרעת בבקשה ממנו לבוא ולאמן את הקבוצה למשחק אחד. להדרי יש חוזה לעונה הבאה בהפועל אום אל פאחם, שאישרה את בקשת קרית שמונה שהדרי יאמן. המאמן בכל מקרה יהיה חייב לעבור בבקרת התקציבים למרות שמדובר בחוזה למשחק אחד בלבד. הדרי אתמול הסביר שהיה חייב להירתם לבקשה בשל החיבור שלו לקבוצה ולמועדון.

הדרי יחל היום לאמן את הקבוצה וצפוי לערוך כמה שינויים בהרכב כששחקנים ותיקים דוגמת שמעון אבוחצירא ו-וובה בראון צפויים לפתוח בהרכב. אגב, שרצקי אמור להגיע למשחק בסכנין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully