וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני בני סכנין זועמים על ההנהלה, חאלד חלאיילה יעזוב בקיץ?

13.5.2019 / 6:31

השחקנים כועסים כיוון שטרם שולמו להם המשכורות שהיו אמורות להיכנס באפריל. ראדי, גדיר, מוגרבי ואחרים צפויים לעזוב. גנטוס ועוסמאן עשויים להישאר

צילום: אלון נעים

בווידאו: צפו באוהדי מכבי פתח תקוה תוקפים את אבי לוזון

זעם בקרב שחקני בני סכנין על ההנהלה. זאת מכיוון שבקבוצה חייבים למרבית השחקנים כסף על משכורת שלא שולמה להם כבר בחודש אפריל. "לא שילמו לנו כבר משכורת וחצי", אמר שחקן בקבוצה, "יש תרעומת גדולה. בהנהלה לא יכולים לעכב כך משכורות של שחקנים. אם לא נקבל את הכסף עוד הקיץ, נדרוש מהבקרה לא לאשר לקבוצה לפתוח את העונה בליגה הלאומית".

השחקנים ידרשו מההנהלה לשלם להם את החוב מיידית, אך במועדון יש כאלה שאמרו שהסאגה עלולה להתעכב גם לקיץ. חלק מהשחקנים עשויים לבקש שחרור תמורת ויתור על החוב, אלא שבקבוצה מתכוונים לבקש כסף על לא מעט שחקנים. שחקנים דוגמת מהראן ראדי, מוחמד גדיר, פיראס מוגרבי, ג'אבר עטאא ומחמוד קנדיל מחזיקים בחוזים, אך הם מקווים לקבל שחרור ולעזוב לליגת העל.

מוגרבי מבוקש בכמה קבוצות ויהיה כשיר לפתיחת האימונים. בסכנין צפויים לדרוש כחצי מיליון שקל עבורו. גדיר מבוקש בכמה קבוצות ובקבוצה עשויים לשחררו כדי שלא לשלם את משכורתו הגבוהה. בסכנין מחכים לכסף שייכנס מהעירייה ומקווים להעמיד קבוצה שתתמודד על העלייה כאשר המטרה היא להשאיר כמה שחקנים מהשלד ביניהם מארון גנטוס, אוסאמה חלאיילה וגם עלי עוסמאן.

חאלד חלאיילה עשוי לעזוב את הקבוצה כאשר גם הפועל אום אל פאחם בעקבותיו. המאמן אלדד שביט ייפגש עם ההנהלה שתקבל את ההחלטה, אך בקרב אנשי ההנהלה ישנה סבירות שהמאמן לא ימשיך בסופו של דבר.

עוד בנושא:

בני סכנין הפסידה 2:0 לעירוני קרית שמונה, שנשארה בליגת העל

שחקן בני סכנין חאלד חלאיילה. אדריאן הרבשטיין
חלאיילה ייפרד מסכנין אחרי 19 שנה?/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully