וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורט ראמביס ופיל ג'קסון הכריעו: פרנק ווגל סיכם לשלוש שנים בלייקרס

הסאגה הארוכה הסתיימה: המאמן בן ה-45, שתוכנן לשמש עוזרו של טיירון לו לפני שהמו"מ פוצץ, יחתום לשלוש שנים אחרי ששני היועצים התערבו. ג'ייסון קיד יהיה עוזרו

עריכת וידאו: מתן חדד

עידן חדש בלייקרס: פרנק ווגל סיכם הלילה (בין שבת לראשון) כמאמן הקבוצה לשלוש שנים, ויהפוך למחליפו של לוק וולטון אחרי תהליך סיזיפי וממושך שגרר לא מעט ביקורות. ווגל בן ה-45 לא היה בעדיפות עליונה מבחינת הלייקרס, אולם לאחר שמונטי וויליאמס וטיירון לו שסומנו בראש הרשימה דחו את ההצעות, הוחלט להתפשר על ווגל שתחילה אמור היה לשמש עוזרו של טיי לו.

ג'ייסון קיד יהיה חלק בכיר מהצוות שיורכב תחת ווגל וישמש עוזר מאמן, בין היתר בזכות קשריו הטובים עם לברון ג'יימס עמו שיתף פעולה בנבחרת ארצות הברית בעבר. הוא גם אמור לתפקד על תקן מנטור של לונזו בול, שלא עמד בציפיות בעונה החולפת.

עוד בנושא

דרמה לפני משחק מספר 6: בארה"ב חושפים תקרית בין כריס פול לסטפן קרי
"תפסיקו לזלזל בו, הוא חיה רעה": ב-NBA מהללים את האופי של סטפן קרי
ספלאשבק: הקלאץ' של קרי, הדיוק של קליי והניהול של קר הובילו את הווריירס

פרנק ווגל. AP
לברון יתמסר אליו? פרנק ווגל/AP

על פי ESPN, מינויו של ווגל מעיד על הכוח שצברו במסדרונות הלייקרס היועץ הרשמי קורט ראמביס והיועץ הלא רשמי פיל ג'קסון, שהיו מעורבים עד מאוד בתהליך בחירת המאמן. לאורך התהליך לא היה ברור לחלוטין מי מקבל את ההחלטות בלייקרס ועד כמה השפעה ניתנת לג'נרל מנג'ר רוב פלינקה, מה שגרם גם לשחקני הקבוצה להתרעם, כשלטענת "יאהו" רייג'ון רונדו אף איים כי אם לא יימצא מאמן בקרוב, בכוונתו לעזוב מיידית.

ווגל בן ה-45 אמנם לא מצוי ביחסים קרובים עם לברון ג'יימס כמו טיירון לו, אבל יש לו היסטוריה משותפת איתו בתור מי שאימן בעבר את אינדיאנה, אחת הקבוצות שהכי הקשו על לברון בשנים בהן שיחק במזרח. חמש השנים של ווגל באינדיאנה הקנו לו מעמד של מאמן NBA מוערך, אולם בתפקידו האחרון באורלנדו, אליה הגיע בתחילתו של תהליך בנייה מחדש, הוא הרשים פחות.

עוד באותו נושא

דרמה לפני משחק מספר 6: בארה"ב חושפים תקרית בין כריס פול לסטפן קרי

לכתבה המלאה
ג'ייסון קיד עם לברון ג'יימס. AP
ביחסים קרובים. לברון עם ג'ייסון קיד/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully