וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה לפני משחק מספר 6: בארה"ב חושפים תקרית בין כריס פול לסטפן קרי

המתח גלש מעבר למגרש: בארה"ב טוענים שהגארד של יוסטון "זרק את סטף מהאולם" ולא איפשר לו להתאמן, קרי בתגובה צעק אחרי המשחק: "זרוק אותי מהאולם, ילד". וגם: בשורות מעודדות נוספות לווריירס

עריכת וידאו: מתן חדד

היריבות בין גולדן סטייט ליוסטון סיפקה לא רק כדורסל מצוין וסדרת פלייאוף נהדרת, אלא גם מטענים גדולים ומתח שהצטבר בין שתי הקבוצות, שנאבקו בצמרת המערב בשנים האחרונות ראש בראש, ולא גילו חיבה זו לזו. אתמול (בין שישי לשבת) הווריירס הצליחו לנצח 113:118 ביוסטון ולהשלים ניצחון 2:4 בסדרה בדרך לגמר המערב, ולאחר המשחק בארה"ב דיווחו על תקרית בין כריס פול לסטפן קרי.

עוד בנושא
גולדן סטייט ניצחה 113:118 ביוסטון ועלתה לגמר המערב
"תפסיקו לזלזל בו, הוא חיה רעה": ב-NBA מהללים את האופי של סטפן קרי
ספלאשבק: הקלאץ' של קרי, הדיוק של קליי והניהול של קר הצעידו את הווריירס לעוד גמר מערב

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי חוגג. AP
מי זרק את מי? קרי/AP

על פי הדיווח, כריס פול מנע מקרי להתאמן באולם טויוטה סנטר לפני משחק 6 בסדרה ביוסטון. ב" The Athletic" דווח שקרי הזמין את המגרש בין 19:00 ל-20:00 בערב על מנת לערוך אימון זריקות, ושכריס פול ניסה לפגוע בהכנות שלו למשחק. "פול החליט להגיע לאולם טויוטה כדי לקחת כמה זריקות ולפגוע בהכנה של קרי", נכתב, "הפוינט גארד של הווריירס ניסה להתפשר ושייקח רק חצי מגרש, אבל פול לא ויתר. קרי נזרק מחוץ לטויטה סנטר".

יש לציין כי ביוסטון הכחישו את הדיווח, ואירס רולנד מהצוות המקצועי של יוסטון טען שלמעשה מדובר באירוע שהיה לפני משחק 4 ושלא הייתה שום מתיחות. עם זאת, ב"The Athletic" טענו שהתקרית הזאת אומרת מאחורי הצעקות של קרי ודריימונד גרין מיד עם ירידתם לחדר ההלבשה בתום הניצחון. "Kick me off the court again, boy!", צעק קרי ("זרוק אותי מהאולם, ילד"), וגרין ענה לו בהתלהבות גדולה: "כן, זרוק אותו, זרוק אותו". כזכור, קרי סיים עם 33 נקודות, כולן במחצית השנייה, והוביל את קבוצתו לניצחון חוץ גדול, ללא קווין דוראנט. "כעת יהיה להכריס פול את האולם רק לעצמו לכל אורך הקיץ", נכתב ב-cbssports על התקרית.

עוד באותו נושא

"תפסיקו לזלזל בו, הוא חיה רעה": ב-NBA מהללים את האופי של סטפן קרי

לכתבה המלאה

אגב, ואם זה לא מספיק, בנוסף לווינריות ולמומנטום, גולדן סטייט קיבלה בשורות מעודדות נוספות. קווין דוראנט הפצוע צפוי לחזור עוד כשבועיים, ויהיה כשיר לאמצע הסדרה של גמר המערב, אבל גם דמרקוס קאזינס, אם ימשיך בקצב ההחלמה הנוכחי, יהיה כשיר גם הוא בקרוב ויוכל לקחת חלק כבר בסדרת גמר המערב (שם הווריירס יצטרכו את הגובה שלו מול אנס קאנטר או ניקולה יוקיץ'), וכמובן שאם גולדן סטייט תעפיל לגמר, אז גם לסדרת הגמר המכריעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully