וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט ניצחה 113:118 ביוסטון ועלתה לגמר המערב

האלופה עדיין כאן: גם ללא דוראנט הפצוע, קרי (33 נקודות) ותומפסון (27 נקודות) לקחו אחריות ברגעי הקלאץ' וסידרו לקבוצתם 2:4 בסדרה. הווריירס ממתינים כעת למנצחת במשחק 7 בין דנבר לפורטלנד

עריכת וידאו: מתן חדד

אל תספידו אותה: למרות שנאלצה להסתדר ללא קווין דוראנט הפצוע, אלופת ה-NBA גולדן סטייט ווריירס העפילה הלילה (בין שישי לשבת) לגמר המערב אחרי שניצחה 113:118 בחוץ את יוסטון וסגרה 2:4 בסדרה. זה היה קרב צמוד שנעל סדרת חצי גמר מותחת ומסקרנת ומי שבלטו בשורות הווריירס היו סטפן קרי (33 נקודות) וקליי תומפסון (27 נקודות), שלקחו פיקוד ברגעי הקלאץ'. גולדן סטייט, שהפכה לעולה השנייה לסדרת גמר אחרי שמילווקי הבטיחה את מקומה בגמר המזרח, תמתין כעת למנצחת במשחק השביעי שייערך בלילה שבין ראשון לשני בין דנבר לפורטלנד.

הרוקטס הגיעו ל"טויוטה סנטר" עם רוח גבית בדמות ההודעה של הווריירס, אשר הודיעו שקווין דוראנט הפצוע לא יחזור לשחק עד תום הסדרה. הרבע הראשון היה צמוד, ובסיומו האלופה הובילה 27:28. גם ההמשך היה צמוד ביותר, ולהפסקה הקבוצות ירדו ב-57:57 מבלי שאף אחת מהקבוצות הצליחה לעלות ליתרון משמעותי.

לקראת סוף הרבע השלישי נראה שהמומנטום נמצא בצד האדום. ריצה נאה לקראת סוף הרבע הובילה את יוסטון ל-82:87 בכניסה לרבע המכריע, אבל אז הגיע הצמד סטף קרי (שהיה איום במחצית הראשונה, בה לא קלע אפילו נקודה) את קליי תומפסון, אותו צמד שהיה שם מתחילת השושלת הנוכחית של הווריירס ולקח את הקבוצה על גבו לא מעט פעמים. השניים (במיוחד קרי, עם שיא קריירה של 23 נקודות ברבע הרביעי, 16 מתוכן בחמש הדקות האחרונות) הצליחו להשכיח לכמה רגעים את היעדרותו של קיי.די, העלו את הווריירס ליתרון של שמונה נקודות וכשנותרו שלושים שניות לסיום גם נגיסה קטנה של הרוקטס בהפרש לא הספיקה להם בסיום. 113:118 לאלופה, שאחרי ניצחון מרשים במשחק קשה וצמוד עולה לגמר המערב.

סטפן קרי, שפתח את המשחק בצורה נוראית עם מחצית ראשונה ללא נקודות ו-3 עבירות, נכנס לקצב לקראת הסיום והוליך את רשימת הקלעים של גולדן סטייט עם 33 נקודות. קליי תומפסון עזר לו עם 27 משלו ולאנדרה איגודלה היו 17. דריימונד גרין היה קרוב לטריפל דאבל, אבל נאלץ להסתפק ב-8 נקודות, 7 אסיסטים ו-10 ריבאונדים. מנגד, משחק נהדר של ג'יימס הארדן (35 נקודות, 8 ריבאונדים) לא הספיק לרוקטס, שגם קיבלו ערב מוצלח מבחינה אישית גם מכריס פול (27 נקודות, 11 ריבאונדים, 6 אסיסטים) שייאלץ לראות את סדרת הגמר מהבית.

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי חוגג. AP
דקות אחרונות גדולות. סטפן קרי/AP
שחקן יוסטון רוקטס כריס פול מאוכזב. AP
סוף העונה של הרוקטס. כריס פול/AP
שחקן גולדן סטייט ווריירס קליי תומפסון חוגג. AP
היה שם ברגעים החשובים. קליי תומפסון/AP
שחקן גולדן סטייט ווריירס דריימונד גרין חוגג. AP
בתום קרב צמוד, גולדן סטייט בגמר המערב. דריימונד גרין חוגג/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully