וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תפסיקו לזלזל בו, הוא חיה רעה": ב-NBA מהללים את האופי של סטפן קרי

אחרי שסיים מחצית בלי אף נקודה, הכוכב של גולדן סטייט הגיב עם 33 נקודות בשנייה והוביל את הווריירס לגמר המערב. קר: "השתלט על המשחק", לברון: "לעולם אל תזלזלו בלב של אלוף"

עריכת וידאו: מתן חדד

בפעם הראשונה בקריירת הפלייאוף שלו, כוכב גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי סיים הלילה (בין שישי לשבת) מחצית ראשונה בלי אף נקודה. במקום לצלול אל תוך ערב נוראי, הוא הגיב לכך כמו מנהיג אמיתי עם 33 נקודות במחצית השנייה שהובילו את הווריירס ל-113:118 ביוסטון, ל-2:4 בסדרה ולהעפלה לגמר המערב. 23 מאותן נקודות הגיעו ברבע הרביעי - שיא קריירה אישי ברבע המכריע, כשהוא קולע 16 מהן בחמש הדקות האחרונות והקריטיות. על הדרך, גולדן סטייט המשיכה ברצף המדהים שלה שעומד על 21 סדרות פלייאוף רצופות בהן הווריירס מצליחים לנצח לפחות משחק חוץ אחד בכל סדרה.

המאמן סטיב קר החמיא לשחקניו ובסיום ושיבח את קרי באופן ספציפי: "זאת קבוצה מדהימה, חבורת שחקנים שכבר היום נחשבת לאחת מהקבוצות הטובות ביותר מבחינה היסטורית. אי אפשר להפוך לקבוצה כזאת בלי שילוב יוצא דופן של כישרון ואופי. סטפן קרי הוכיח את זה הלילה אחרי שסיים את המחצית בלי נקודות ועם 3 עבירות, מבלי שהיה פקטור במשחק, ואז הוא השתלט לחלוטין על המשחק בלילה בו הכל הלך נגדו. הוא מצא את הדרך להפוך את הקערה".

שחקן גולדן סטייט ווריירס סטפן קרי חוגג. רויטרס
רבע רביעי מהסרטים. סטפן קרי/רויטרס

דריימונד גרין הוסיף: "אנחנו רגילים לנצח, אבל הניצחון הזה הרגיש פשוט מדהים. שיחקנו נגד קבוצה מצוינת, בלי קווין דוראנט ובערב שבו סטף קרי סיים את המחצית הראשונה בלי אף נקודה. אז להשיג ניצחון בערב כזה? זה מדהים". קליי תומפסון התייחס לחסרונו של קווין דוראנט הפצוע: "אני שמח שניצחנו גם בלעדיו. זה חשוב לנו שהוא ינוח ויהיה בריא, אנחנו חייבים אותו איתנו אם אנחנו רוצים לזכות באליפות שלישית ברציפות. הוא השחקן הטוב ביותר שלנו. אנחנו מתגעגעים אליו וזה לא אותו הדבר שהוא לא איתנו".

לברון ג'יימס צייץ: "לעולם אל תזלזלו בלבו של אלוף!", כשהוא מתכוון כמובן למי שהספיד את סטפן קרי אחרי המחצית הראשונה החלשה שלו. גם דווין וייד התייחס לכך כשצייץ בתקיפות: "תפסיקו לזלזל בסטף קרי רק בגלל שהוא הכוכב של הקבוצה והוא מוכן להקריב את עצמו ברגעים מסוימים. זה לא אומר שהוא לא חיה רעה".

בצד המאוכזב, ג'יימס הארדן נשאל האם הוא יודע מה יוסטון צריכה לעשות על מנת לעבור את המכשול שנקרא גולדן סטייט. "אני יודע מה אנחנו צריכים לעשות", אמר הכוכב. "אני יודע בדיוק מה צריך לעשות, אבל אני לא אספר לכם את זה כאן במסיבת העיתונאים. נפתור את זה בקיץ". המאמן, מייק ד'אנטוני, הוסיף: "זה ישאיר סימן, זה כואב. לא נגבר על ההדחה הזאת בקלות. לא היינו מספיק טובים, ובכדי לנצח את גולדן סטייט צריך לשחק בצורה הכי טובה שיש. זה כמו קרב אגרוף שבו צריך לתת נוק-אאוט לאלוף, אבל לא עשינו את זה".

עוד באותו נושא

גולדן סטייט ניצחה 113:118 ביוסטון ועלתה לגמר המערב

לכתבה המלאה

לברון מפרגן לקרי

וייד תקף את המזלזלים בכוכב

קווין דוראנט הפצוע חגג בביתו את הניצחון הגדול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully