וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארצות הברית מתייחסים לגולדן סטייט כאל אנדרדוג, סטיב קר מציע לא לזלזל

לקראת משחק 6 (4:00, ספורט 5) סוכנויות ההימורים נתנו לווריירס את היחס הכי נמוך בעידן סטיב קר, אולם המאמן בטוח: "לחבר'ה שלי אין מה להוכיח". דוראנט עשוי לחזור בגמר המערב

עריכה: מתן חדד

אחרי שהודיעה רשמית שקווין דוראנט לא יחזור בסדרה נגד יוסטון, בין אם תסתיים בשישה משחקים או תיגרר לשבעה, גולדן סטייט מנסה לשמור על אופטימיות. סטיב קר אמר אמש שדוראנט עשוי להיות כשיר לגמר המערב, אם האלופה בשלוש מארבע השנים האחרונות תעפיל לשם.

"אני חושב שאלה חדשות טובות", אמר קר על אבחנת הפציעה של דוראנט, שסובל ממתיחה בשוק - פציעה קלה יחסית בהתחשב בהערכות הראשוניות שחלקן דיברו על קרע בגיד אכילס. "קווין כבר התמודד עם פציעות כאלה בעבר, ותמיד הגיב היטב. ברור שאנחנו מאוכזבים שהוא לא יעמוד לרשותנו במשחקים שנותרו מול יוסטון. אבל אם נעבור את הסדרה הזו, נראה שיש סיכוי טוב שיחזור בעתיד הלא רחוק".

עוד בנושא

דוראנט יחמיץ את משחקים 6 ו-7: "בלעדיו, גולדן סטייט לא תנצח אף סדרה"
קווין דוראנט, סם אמת: כעת נראה מה גולדן סטייט באמת שווה
פילדלפיה ופורטלנד כפו משחקי 7 על טורונטו ודנבר

סטיב קר מאמן גולדן סטייט. GettyImages
בווגאס לא נותנים להם סיכוי. סטיב קר/GettyImages

הווריירס הודיעו שיאבחנו מחדש את מצבו של דוראנט בעוד שבוע, ועד אז ישהה הכוכב באזור המפרץ כדי להתאושש ולהתחזק. בהודעה הרשמית גולדן סטייט לא ציינה את דרגת המתיחה, אם כי כל האינדיקציות מצביעות על כך שמדובר במתיחה מדרגה 1, כזו שבעבר דוראנט חזר ממנה כעבור עשרה ימים.

השאלה היא אם ואיך הווריירס יסתדרו בלעדיו מול יוסטון. "זה הפלייאוף, וזה המבחן האולטימטיבי", אמר קר. "אנחנו נמצאים בעמדה מצוינת כרגע, מובילים 2:3, יש טבעות אליפות על האצבעות שלנו, וזה עוזר לנו לשאוב המון ביטחון".

קר שב והדגיש את העובדה שרבים משחקני הסגל של האלופה זכו באליפויות גם ללא דוראנט. "להיות עם ניסיון של אלופה נותן המון יתרונות", אמר. "אי אפשר לפקפק בחבורה הזו, אין לה מה להוכיח, וזה ברור לכולם. הפציעות מקשות עלינו, אבל זה חלק מהעניין. אחת הסיבות שכל כך קשה לזכות באליפויות היא שקורים דברים כאלה. אף פעם לא פקדו אותנו פציעות כמו של דמרכוס וקווין במהלך הפלייאוף, כך שהאתגר גדול. אבל אנחנו צריכים לנצח משחק אחד בסך הכל, אז בואו נעשה את זה".

עוד באותו נושא

קווין דוראנט יחמיץ את משחקים 6 ו-7: "בלעדיו, גולדן סטייט לא תנצח אף סדרה"

לכתבה המלאה
שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. GettyImages
"איך מחליפים אותו? בסך הכל מוצאים מישהו שיקלע 35 נקודות". דוראנט/GettyImages

אחת השאלות לקראת משחק 6 ביוסטון היא כיצד קר ישתמש בשחקני הספסל שלו ומי יפתח במקום דוראנט בחמישייה. על פי כל חלק מההערכות, דווקא אנדרו בוגוט שלא היה פקטור במשחקים האחרונים עשוי לפתוח בחמישייה.

"כדי להחליף את קווין אנחנו בסך הכל צריכים למצוא מישהו שיעלה מהספסל, יקלע 35 נקודות, יוריד 11 ריבאונדים, יחלק 9 אסיסטים ויחסום פעמיים. זה הכל", התבדח קר. "KD היה השחקן הכי טוב בפלייאוף, הוא היה פנומנלי עד עכשיו, אז ברור שזה הפסד גדול לקבוצה. מצד שני, יש לחבר'ה שלנו המון ביטחון. ברור שאצטרך לערבב את הקלפים מחדש ולמצוא כל מיני פתרונות,. יהיו כמה שחקנים שיקבלו הזדמנויות אחרי שלא קיבלו אותן לאחרונה, וזה יהיה קצת שונה, אבל אין שום סיבה שלא ננצח".

למרות האופטימיות של קר, הפרשנים וסוכנויות ההימורים לא נותנות לגולדן סטייט סיכוי גדול לנצח במשחק 6. יחס ההימורים בווגאס מעמיד את הווריירס כאנדרדוג ב-7.5 נקודות - הכי הרבה במשחק כלשהו שלהם בעידן סטיב קר, אחרי 440 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully