וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קווין דוראנט, סם אמת: כעת נראה מה גולדן סטייט באמת שווה

הפציעה של השחקן הכי טוב בפלייאוף הנוכחי ארגנה משחק חדש בין גולדן סטייט ליוסטון, ובו קרי סוף סוף נזכר מיהו, גרין ולוני החזירו מלחמה, פול נראה כמו החוזה הכי קשיש בליגה והארדן פשוט הפסיק לשחק. אורן יוסיפוביץ עם "הטוב מ-7" על משחק 5, כולל מה שקר למד מקלופ

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

מאי 2018.
יוסטון נגד גולדן סטייט.
משחק מספר 5.
כריס פול זורק, נפצע בנחיתה, יוצא.
הרוקטס מנצחים ומובילים 2:3 בסדרה, אבל זה נראה ומרגיש רע.
בצדק. גולדן סטייט מנצחת את משחק 6 ומשחק 7 ואת הסדרה.

מאי 2019.
גולדן סטייט נגד יוסטון.
משחק מספר 5.
קווין דוראנט זורק, נפצע בנחיתה, יוצא.
הווריירס מנצחים ומובילים 2:3 בסדרה, אבל זה נראה ומרגיש רע.
בצדק.

עוד בנושא:

קווין דוראנט יחמיץ את משחק 6: "בלעדיו, גולדן סטייט לא תנצח אף סדרה"
גולדן סטייט עלתה ל-2:3 על יוסטון, מילווקי השלימה 1:4 על בוסטון
"הוא יותר טוב מקובי": קוואי סוחט שבחים - ומתחיל להשתכנע להישאר בטורונטו

seperator

מבחינת הווריירס, הפציעה של דוראנט הרבה יותר קריטית מאשר זו של פול בעונה שעברה. פול היה מספר 2 מובהק של יוסטון, ודוראנט עד כה מספר 1 צועק. המספרים של סטף קרי משמעותית גבוהים יותר ללא דוראנט, והסטטיסטיקה מראה שללא KD ועם סטף הווריירס מסתדרים. ההיפך - זה כבר פחות נכון.

כבר נשמעו הבוקר (חמישי) הקולות כגון "קרי ותומפסון הסתדרו לבד בעבר, לבטח יסתדרו גם עכשיו". אבל עם כל הכבוד לזיכרונות מהספלאש בראדרס, הקבוצה הזו התקצרה והזדקנה. לפני הגעת דוראנט זו בעיקר היתה אימפריה של עונה סדירה - מאז פתיחת השושלת, הסדרה המשמעותית היחידה שניצחו האוקלנדרים היתה בגמר 2015 מול לברון, בלאט ו… זהו. קיירי אירווינג שיחק רק משחק אחד, קווין לאב לא שיחק כלל. למרות ההיעדרויות הרבות קליבלנד הצליחה להוביל 1:2 עד שנגמר הדלק והאוויר, וכיום, מול יוסטון, גולדן סטייט תצטרך לשים המון נקודות על הלוח או להצליח לעשות הגנה כמו שעשתה במשחק 5 - בשילוב פיאסקו החטאות של הטקסנים.

כדי שלגולדן סטייט יהיה סיכוי לגמור את הסדרה בלי דוראנט, כל מה שקרה מאז שנפצע יצטרך לקרות במשחק אחד מתוך שניים. עבור יותר מדי שחקנים, רגע הפציעה של דוראנט היווה סם אמת. מה אתם באמת? מי אתם באמת? בלי הכנה, בלי שיחות מוטיבציה. מה יש לכם בפנים? ועל כך, מטה.

לאורך הסדרה המסקרנת בין גולדן סטייט ליוסטון נדרג את שבעת הגיבורים של כל משחק - כמו שעשינו בגמרים האחרונים. הדירוג לא יתבצע אך ורק לפי יכולת אלא לפי מידת השפעה וגודל הסיפור. חובה עליכם להתווכח. משחק מספר 5, מתחילים.

שחקן גולדן סטייט ווריירס קווין דוראנט. GettyImages
מספר 1, בניגוד לפול. דוראנט הפצוע/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully