וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלופ ועד מביא הכדורים: ההוראה שסידרה לליברפול מקום בגמר האלופות

הצוות המקצועי הבחין בכך שפעמים רבות, שחקני ברצלונה לא מוכנים במצבים נייחים. המסר הועבר למביאי הכדורים, וכך נוצר השער הרביעי והמכריע. וגם: מי הוא אותו מביא כדורים שחולל היסטוריה?

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: התגובות אחרי המותחן בין ברצלונה וליברפול

על פניו, נדמה היה שהשער הרביעי והמכריע של ליברפול מול ברצלונה היה רגע של מזל, אולי פרץ של גאונות - טרנט אלכסנדר ארנולד ראה שההגנה של ברצלונה לא מוכנה, שלח קרן קצרה וראה את דיבוק אוריגי ממשיך אותה פנימה כדי לקבוע 0:4 ולשלוח את המרסיסיידרס לגמר ליגת האלופות.

כעת מתברר שלא רק מזל וגאונות היו שם, אלא גם תכנון של ממש. על פי "אינדיפנדנט", הצוות המקצועי של ליברפול שם לב במהלך השבוע שקדם למשחק שפעמים רבות, שחקני ברצלונה לא מוכנים לגמרי בבעיטות חופשיות או קרנות של היריבה - ואפשר לנצל זאת, אם רק פועלים מהר מספיק. יורגן קלופ קיבל את הניתוחים הללו, וגלגל הלאה את המסר לקארל לנקסטר, מאמן בקבוצת הנוער שאחראי, בין היתר, על מביאי הכדורים.

לנקסטר סיפק לילדים מספר דוגמאות, בין היתר ברבע הגמר מול פורטו, של מסירות לא מהירות מספיק לשחקנים באדום. הפעם, הבהיר, זה צריך להיות אחרת - וזה בדיוק מה שקרה. אוקלי קנונייר בן ה-14, מקבוצת הנערים של המועדון, מיד מסר את הכדור שהגיע אליו לאלכסנדר ארנולד, בעוד הגנת ברצלונה עדיין לא היתה לגמרי מוכנה. ההמשך ידוע.

עוד בנושא:

הבחירה קשה: הצביעו לרגע הגדול ביותר בליגת האלופות העונה
אייאקס מרוסקת: "העולם נהנה מאיתנו, זה סיפור אגדה עם סוף רע"
"ליאונל מסי פרץ בבכי והתבודד בחדר ההלבשה אחרי ההפסד לליברפול"
"מהלך גאוני" או "גול של ילדים"? עולם הכדורגל מגיב לתרגיל של אלכסנדר ארנולד

הנער הפך לגיבור ויראלי

בסיום טען אלכסנדר ארנולד שהמהלך לא היה מתוכנן ושהוא מעולם לא ניסה אותו באימונים או במשחקים. "זה היה אינסטינקט של רגע, אחד מאותם רגעים שאתה מזהה הזדמנות ומנסה לנצל אותה. זיהיתי את דיבוק פנוי ופשוט מסרתי לו. למען האמת, המסירה היתה קצת חזקה מדי, אבל אוריגי שחקן ברמה הכי גבוהה ובזכותו זה הפך לבישול".

"זו גאונות, 100 אחוז גאונות", אמר קלופ. "כשאתה משחק מול ברצלונה אתה חייב להיות רציני, אבל באותה נשימה צריך גם להיות ערמומי. זו קבוצה שיודעת לסכל היטב מהלכים צפויים, אז אתה צריך להיות בלתי צפוי. וזה מה שטרנט עשה", אמר המאמן".

עוד באותו נושא

האיש שהפך את ליברפול לאיסטנבול ללילה אחד: ג'ורג'יניו ויינאלדום הוא גיבור המהפך

לכתבה המלאה
חלוץ ליברפול דיבוק אוריגי מול ברצלונה. GettyImages
לא סתם גאונות, גם הכנה. תראו כמה פנוי אוריגי/GettyImages
שחקן ליברפול דיבוק אוריגי כובש נגד ברצלונה. רויטרס
והנה זה מזווית נוספת/רויטרס

ומה לגבי כובש השער? בתקשורת הבריטית טוענים שהמרסיסיידרס צפויים להציע לאוריגי חוזה חדש. זהו הנוכחי של הבלגי יסתיים בקיץ הבא, וזה החדש אמור להשאיר אותו במועדון עד קיץ 2022, עם משכורת שבועית גדולה יותר מזו הנוכחית (60 אלף ליש"ט).

אבל אוריגי לא לבד. בצל השמועות על מועמדות ליובנטוס, באיטליה דווח הבוקר שליברפול צפויה להציע גם לקלופ חוזה חדש, שישלשל לכיסו למעלה מ-10 מיליון יורו לעונה (בלי בונוסים), לחמש שנים.

גם תרזה מיי וג'רמי קורבין שואבים השראה מהקאמבק של ליברפול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully