וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנריק סבוריט: "בישראל יש תשוקה עזה לכדורגל, אולי יותר מאשר בספרד"

מגן מכבי תל אביב התראיין ל"מארקה" וסיפר על אהבת הקהל, התרגשותו לקראת הקמפיין בליגת האלופות, החיים בתל אביב ("לא ציפינו, עיר אירופית"), הביטחון בישראל ("אין פחד") והעתיד בצהוב

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בווידאו: יוסי בניון לאחר משחק הפרישה

אנריק סבוריט, מגנה המצוין של מכבי תל אביב, סיכם את העונה בראיון מקיף שהעניק ל"מארקה" ופורסם הערב (רביעי) בספרד. "אני שמח מאוד כי הגעתי לישראל כדי להשיג תארים וכבר בעונה הראשונה זכינו באליפות, כולנו מאוד נרגשים", אמר המגן השמאלי בן ה-27, וסיפר כי לפני שנענה להצעה מישראל שוחח עם חסה רודריגס וז'אן סילבן באבין ששיחקו במכבי תל אביב וגם עם מארק ואליינטה שהיה במכבי חיפה: "כולם אמרו דברים טובים וההצעה הייתה טובה, אז לא היה לי ספק".

סבוריט הוסיף: "אתלטיק בילבאו החליטה שהיא לא בונה עליי ולכן הייתי שחקן חופשי בקיץ. בהתחלה הייתי זהיר כי זו מדינה עם קונפליקט, אבל אני חייב להגיד שאין כאן בעיות. אתה לא חי בפחד בישראל, ואם קורה משהו אז מסבירים לך מיד שזה שום דבר. זה פחות ממה שרואים בטלוויזיה. התאקלמנו כאן טוב מאוד, לא ציפינו לחיים כאלה אירופים כמו שתל אביב מציעה. זו עיר נהדרת לחיות בה. האוכל, מזג האוויר והאנשים עזרו לנו מאוד. אם שחקן ספרדי ישאל אותי לגבי ישראל, אגיד לו להסכים ללא היסוס, כל עוד קיבל הצעה טובה. אני גם ממליץ לבקר בישראל ולהכיר את תל אביב, ירושלים שהיא מאוד מיוחדת ויתר המקומות".

עוד בנושא:
אוהדים דתיים של מכבי תל אביב פנו לגולדהאר: "סייע לדחות את משחק ההכתרה"
דור מיכה נבחר לשחקן העונה של מנהלת הליגה לעונת 2018/19
מכבי תל אביב מתוסכלת: "חבל על התענוג לכל מי שחיכה שכבר נפסיד"

אנריק סבוריט, יונתן כהן שחקני מכבי תל אביב חוגגים. קובי אליהו
נהנה בליגת העל. אנריק סבוריט/קובי אליהו

לגבי מכבי תל אביב אמר: "כמו משפחה אחת גדולה, כולם קיבלו אותי יפה. לגבי הכדורגל, הקצב נמוך מזה שבלה ליגה, אבל גם כאן יש שחקני התקפה שעושים את ההבדל. אולי הקושי היחיד היה השפה שלא הבנתי, אבל רוב האנשים מדברים אנגלית והאימונים באנגלית בגלל המאמן שהוא זר ועושה עבודה אדירה. יש גם כמה שחקנים שיודעים ספרדית מהתקופה של ג'ורדי קרויף במכבי".

על העברת האליפות מבאר שבע לתל אביב: "כולם במועדון ציפו שנזכה בתואר ואני מקווה שבעונה הבאה נמשיך בהצלחה וגם נעשה קמפיין טוב באירופה. מכבי תל אביב זה המועדון הגדול בישראל, האוהדים הולכים אחרינו לכל מקום ומעודדים בצורה מדהימה. חיים פה את הכדורגל עם תשוקה עזה יותר אפילו מזו בספרד".

על העתיד: "יש לי חוזה לעוד שנתיים ואני מתכוון להמשיך. נשחק במוקדמות ליגת האלופות ואנחנו נרגשים מאוד לקראת זה. כרגע אני מאוד שמח כאן ורוצה להמשיך לשחק, לא יודע מה יקרה אם אקבל הצעה מספרד".

על אתלטיק בילבאו: "ברור שאני עוקב. משדרים בישראל את כל המשחקים בלה ליגה ואפילו חלק מהליגה השנייה. אני שמח שאתלטיק מתחרה על אירופה כי יש לי שם חברים טובים. הקבוצה לא התחילה כמו שצריך, אבל כרגע נמצאת בריצה טובה. אני חושב שהיא תגיע לאירופה. אני בקשר עם החברים, בעיקר עם מיקל סן חוסה וראול גרסיה. אני צוחק שיש לי יותר אליפויות מהם. גרמתי להם גם לעקוב אחרי הליגה הישראלית".

על ארנסטו ואלוורדה: "הוא העלה אותי לקבוצה הבוגרת של אתלטיק ויש לי חיבה מיוחדת כלפיו. ואלוורדה יודע איך לנתח משחק, הוא המאמן הכי טוב שהיה לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully