וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה נבחר לשחקן העונה של מנהלת הליגה לעונת 2018/19

המנהלת הודיעה שכוכב מכבי תל אביב נבחר מבין שישה מועמדים לתואר על ידי הקהל ופאנל של שישה שחקני עבר. שחקן העונה של אלון מזרחי: מאוויס צ'יבוטה. ובמי בחר טועמה?

יוסי ציפקיס

מנהלת הליגה הודיעה היום (שלישי) על בחירתו של דור מיכה לתואר שחקן העונה לעונת 201819. מיכה הוביל העונה את מכבי תל אביב לזכייה באחת האליפויות הדומיננטיות בתולדות ליגת העל, כשהוא רושם ארבעה שערים ו-11 בישולים, ונחשב ללא ספק ללחוליה המרכזית במערך הקטלני של ולאדן איביץ'.

במהלך השבוע האחרון הקהל קיבל את האפשרות לבחור באתר המנהלת את שחקן העונה מבין שישה מועמדים: דור מיכה, אלירן עטר, פאטוס בצ'יראי, עלי מוחמד, מאוויס צ'יבוטה ולוסיו. בנוסף, פאנל של שישה שחקני עבר (עודד מכנס, יעקב הלל, ניר לוין, אלון מזרחי, מיכאל זנדברג וסלים טועמה) בחרו גם כן את השחקן שלטעמם ראוי ביותר.

סך קולות האוהדים זכה למשקל של 40 אחוז בשקלול הסופי ואילו כל בחירה של שחקן עבר הייתה שווה ל-10 אחוז. במסגרת הבחירות של הקהל, דור מיכה קיבל את אחוז ההצבעות הגבוה ביותר - 50 אחוז, שני היה פאטוס בצ'יראי ממכבי נתניה, עם 18.3 אחוז. במקום השלישי - עלי מוחמד עם 12.5 אחוז, רביעי - מאוויס צ'יבוטה עם 7.3 אחוז, חמישי - לוסיו עם 7 אחוז ושישי - אלירן עטר עם 4.9 אחוזים.

בחירותיהם של שחקני העבר:
עודד מכנס - דור מיכה
יעקב הלל - דור מיכה
ניר לוין - דור מיכה
אלון מזרחי - מאוויס צ'יבוטה
סלים טועמה - פאטוס בצ'יראי
מיכאל זנדברג - דור מיכה

לאחר חיבור כלל ההצבעות, כאמור, נקבע כי דור מיכה הוא שחקן העונה. הוא יניף את הפרס שיוענק לו במסגרת טקס האליפות של הצהובים, שייערך בשבת הקרובה (11 במאי) בסיום משחקם מול מכבי נתניה.

דור מיכה מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הכוכב של האלופה. מיכה/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully