וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב מתוסכלת: "חבל על התענוג לכל מי שחיכה שכבר נפסיד"

6.5.2019 / 6:03

האלופה מופתעת מהשמחה לאיד אחרי ההפסד הראשון העונה ("אם היינו יודעים שאלה יהיו התגובות..."), איביץ' ביקש מההנהלה תוספות ושינויים ומחכה לתשובות ("יודע מה לעשות"), דור מיכה גמר את העונה, כנראה גם עטר ואצילי. החוליה המעודדת: דור פרץ

אינסטגרם

עיקרי הדברים:

- שחקנים במכבי תל אביב ידעו שההפסד הראשון בדרך אבל האכזבה גדולה לאור השמחה לאיד.
- איביץ' ביקש מההנהלה תוספות ושינויים. עדיין לא הוחלט עד כמה ללכת לקראת העניין.
- דור פרץ שוב הרים הילוך ומתקבע כשחקן החשוב של מכבי לעונה הבאה.
- דור מיכה גמר את העונה. ספק אם עטר ואצילי יסוכנו וישובו מהר.
- הציבור הדתי בין האוהדים דורש שינוי בשעת משחק ההכתרה הרשמי בשבת הקרובה.

שחקן מכבי תל אביב מאור קנדיל מאוכזב. קובי אליהו
לא ידעו כמה כולם מחכים להפ בפינה. שחקני מכבי תל אביב/קובי אליהו

1.

תגובות מעורבות במכבי תל אביב אחרי ההפסד אמש (ראשון) לבני יהודה (3:2) שקטע את חלום העונה ללא הפסדים. מצד אחד אפשר היה לשמוע קולות שמדברים על כך שההפסד הראשון היה באוויר וכי כבר תקופה שמכבי תל אביב משחקת על אדי הדלק האחרונים שלה. מצד שני ניתן היה לשמוע גם חרטה גדולה משחקנים נוכח השמחה לאיד גם מכיוון בני יהודה וגם מהחגיגה ברשתות החברתיות אמש על הפסד הבכורה של הצהובים. "ההפסד הזה היה באוויר", הודה אמש שחקן בקבוצה. "זו רק היתה שאלה של זמן עד שנפסיד. כל קבוצה שבאה מולנו בשבועות האחרונים רצתה להנחיל לנו הפסד בכורה. להיות זו שמנחילה לנו הפסד ראשון. ואנחנו כבר היינו די סחוטים אחרי עונה כל כך ארוכה בה לקחנו אליפות בשלב כה מוקדם".

כאמור, לצד זה גם היו קולות אחרים שהיכו על חטא ההפסד. "אם היינו יודעים שאלו יהיו התגובות על ההפסד הראשון שלנו, אולי היינו מתאמצים יותר כדי לא לתת את התענוג הזה לכל מי שחיכה שזה יקרה", אמרו בקבוצה.

עוד בנושא
הפסד ראשון העונה: בני יהודה ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב
אחרי הניצחון: אבוקסיס התעמת עם אוהדי מכבי תל אביב
שחקני בני יהודה חגגו בחדר ההלבשה: "תשתחוו יא בני ..."
איביץ': "מתחילת המשחק לא היינו מרוכזים מספיק"
דור פרץ על ההפסד הראשון: "מבאס, מאכזב"

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב צ'יקו אופואדו. קובי אליהו
זה היה באוויר. הפסד ראשון/קובי אליהו

2.

ואולי הכל קורה לטובה למכבי תל אביב. אחרי הכל מה כבר יש בעונה ללא הפסד? הרבה יותר חשוב זה להכיר בבעיות שיש ואת זה אפשר לעשות כשמפסידים ונראים רע."תאמינו לי שאני יודע מה צריך לעשות ומה צריך לשנות", אמר בתום המשחק ולדאן איביץ'. "אמרתי לאנשים במועדון בדיוק מה אנחנו צריכים לעונה הבאה. דיברתי עם מי שצריך". איביץ' לא אמר זאת בקולו אבל מכבי תל אביב חייבת להתרענן ולהתחזק לעונה הבאה והשאלה הפתוחה היא עד כמה יילכו במועדון לקראת מאמן מכבי תל אביב וייתנו לו את המשאבים הדרושים כדי לבנות קבוצה חזקה יותר, כי לכל הדעות מכבי תל אביב לא בנויה כעת לשלב הבתים של הליגה האירופית ובטח לא לזה של ליגת האלופות.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. קובי אליהו
יודע מה צריך לעשות. איביץ'/קובי אליהו

3.

דור פרץ היה שוב הכי טוב במכבי תל אביב ואם היה יותר אגואיסט, אולי גם היה מסיים עם צמד ואפילו שלושער. פרץ הוא השחקן הכי חשוב של מכבי תל אביב לעונה הבאה ומאחר שאין לו סעיף שחרור, במכבי תל אביב לא יוותרו עליו כה מהר גם אם תגיע הצעה לרכוש אותו. "אין לנו את הלוקסוס לוותר על דור פרץ לעונה הבאה", אמרו אמש במועדון. "זה השחקן הכי אירופי שלנו ואין לו כרגע מחליף".

שחקן מכבי תל אביב דור פרץ. קובי אליהו
מבינים כמה הוא חשוב. פרץ/קובי אליהו

4.

דור מיכה שאמור לעזור לדור פרץ ובעיני רבים דווקא הוא שחקן העונה, שוב נפצע וככל הנראה סיים את העונה. מיכה הוחלף אחרי שמתח את שריר הירך האחורי. מדובר באותה פציעה ממנה שב רק באחרונה ובמכבי תל אביב בטח יבדקו את עצמם מדוע הליך ההחלמה של מיכה לא הושלם לחלוטין. גם אלירן עטר ועומר אצילי עשויים שלא לחזור העונה. עטר סובל מכאבים בגיד אכילס זה זמן רב. לאצילי בעיות בשרירי הבטן. ספק אם במכבי תל אביב ירצו לסכנם כשעתה ברור שלא נותרו כבר משימות אמיתיות או שיאים שצריך לשבור.

שחקן מכבי תל אביב דור מיכה עם שחקן בני יהודה עמית זנטי. קובי אליהו
עוד פציעה. מיכה/קובי אליהו

5.

אוהדים דתיים רבים של מכבי תל אביב מוחים על כך שמשחק ההכתרה הרשמי בשבת הקרובה מול מכבי נתניה יחל בשעה 18.00 ולא במוצאי השבת. האוהדים הדתיים פנו בצורה נרגשת לגורמים במועדון וביקשו ששעת המשחק תוזז קדימה ושיתאפשר להם להגיע במוצאי השבת הקרובה לנתניה כדי לשמוח עם הקבוצה שתניף את צלחת האליפות. במכבי תל אביב טוענים כי לא מדובר בהחלטה שלהם אלא בהחלטת זכיין הטלוויזיה אבל את האוהדים שומרי השבת זה לא מספק והם דורשים שינוי בהחלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully