וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס התעמת עם אוהדי מכבי ת"א, שחקני בני יהודה חגגו בחדר ההלבשה: "תשתחוו יא בני ..."

מאמן בני יהודה ספג נאצות, והגיב עם תנועות ידיים לאוהדי האלופה אחרי שהנחיל להם הפסד ראשון העונה: "כיף לנצח קבוצה שמנצחת כל הזמן". איביץ': "מתחילת המשחק לא היינו מרוכזים מספיק". פרץ על ההפסד הראשון: "מבאס, מאכזב"

אינסטגרם

בני יהודה המשיכה להיות המנחוס הרשמי של מכבי תל אביב העונה, כשהערב (ראשון) הנחילה לה את ההפסד הראשון העונה, 2:3. הקבוצה של יוסי אבוקסיס עלתה ליתרון ראשונה, האלופה הצליחה להפוך ל-1:2, אבל שני שערים אדירים של דור ג'אן (62) ופייסל מוליץ' (72) השלימו את המהפך. אחרי שהדיחה אותה מהגביע והרסה לקבוצה של איביץ' את חלום הדאבל, היום בני יהודה גם הרסה לאלופה את חלום העונה ללא הפסד.

מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס חוגג. קובי אליהו
"עשינו מהפך גדול". יוסי אבוקסיס חוגג/קובי אליהו

במהלך המשחק אוהדים של מכבי תל אביב קיללו את מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס, שבסיום המשחק הגיב עם תנועות ידיים מתגרות לעבר היציעים. גם שחקני בני יהודה חגגו בצורה יוצאת דופן בסיום, ושרו בחדר ההלבשה "תשתחוו יא בני ...".

אבוקסיס בסיום החמיא לשחקנים שלו, אבל גם התייחס לאוהדי האלופה: "מגיע שאפו גדול לשחקנים שלנו, לא להישבר אחרי שקיבלנו את ה-2:1. נכנסו שחקנים מחליפים שהפכו את המשחק. שאפו לשחקנים, מגיע להם כל הכבוד. מול הקבוצה הכי טובה בארץ, מכבי תל אביב קבוצה מצוינת. מישהו היה צריך לעשות סוף לרצף שלהם סוף ואני שמח שזה אנחנו גם בליגה וגם בגביע. קיבלנו סטירה בתחילת המחצית השנייה והתאוששנו מזה בצורה נהדרת.

"אין לי שום דבר עם מכבי, אלא רק עם כמה אוהדים שעומדים מאחוריי ולא מפסיקים לקלל אותי. יש שם אוהדים שהם אסון. יש להם אוהדים טובים, רק מספר אוהדים שעושים נזק. כיף לנצח קבוצה שמנצחת כל הזמן.

"היה לנו צ'אנס לחזור למאבק על מקומות 4-2 ואני שמח שעשינו את זה. אני האמנתי, אם לא היינו חסרים לנו שחקנים לאורך כל הפלייאוף, היינו יכולים לעשות יותר. הוכחנו שיש לנו שחקנים טובים. עשינו מהפך גדול, הראינו שיש לנו סגל טוב ושיש לנו חבר'ה מצוינים ופייטרים שלא מוותרים. אנחנו עם הפנים לבאר שבע בשבת, עכשיו יש לנו מטרות גם בליגה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: בני יהודה ניצחה 2:3 את מכבי תל אביב

לכתבה המלאה
מאמן בני יהודה יוסי אבוקסיס חוגג. קובי אליהו
יוסי אבוקסיס בסיום/קובי אליהו

דור ג'אן: "המשחק השתנה ב-25 הדקות האחרונות, הבנו שאין לנו מה להפסיד כי אנחנו רוצים להשיג מקום באירופה דרך הליגה. ידענו שאנחנו צריכים לפחות נקודה אם לא שלוש מהמשחק הזה. הצלחנו להשיג שלוש נקודות וזה משמח. זו פעם ראשונה שאני כובש נגד מכבי תל אביב, אני שמח כי עזרתי לקבוצה לנצח. הישג מדהים, מגיע למכבי תל אביב כל הכבוד על מה שעשו עד עכשיו, הם עשו עונה אדירה. הגענו למשחק עם הזדמנות אחרונה ולשמחתי לקחנו שלוש נקודות. אני עכשיו חולם לזכות בגביע עם בני יהודה ומשם השמיים הם הגבול. יוסי מכיר אותי טוב, רואה אותי באימונים. אני נהנה פה ושמח שיש לנו קבוצה חזקה וטובה, השמיים הם הגבול בשבילנו".

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר אחרי המשחק: "זה ההפסד הראשון שלנו בליגה. הפסדנו אחרי שמונה חודשים בפעם הראשונה. הקבוצה שרצתה יותר ניצחה ואני צריך לברך את בני יהודה על זה. אני חושב שלא היינו מרוכזים מספיק. מתחילת המשחק לא היינו מרוכזים מספיק ושילמנו על זה. הצלחנו לזכות באליפות הרבה לפני סיום העונה ועד היום הכול היה בסדר גמור. היום לא שיחקנו כמו שאנחנו רוצים לשחק. זה סוף העונה ולפעמים הריכוז לא ברמה הגבוהה ביותר וזה מה שחסר לנו היום".

קשר מכבי תל אביב דור פרץ: "זה מבאס, מאכזב. רצינו לעשות הכול כדי שלא נפסיד עד סוף העונה, אבל בסדר, תמיד יש פעם ראשונה. אני חושב שעכשיו אנחנו צריכים להסתכל קדימה, יש לנו עוד שלושה משחקים ואנחנו רוצים לנצח בהם, זה מה שנשאר. מצאנו לעצמנו אתגרים אחרים אחרי שזכינו באליפות מוקדם. זה לא קל, אבל בסדר. אני חושב שהיום לא היינו במיטבנו, אבל מפסידים. זה קורה".

שחקן מכבי תל אביב שרן ייני. קובי אליהו
שחקני מכבי תל אביב מאוכזבים בסיום/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully