וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים דתיים של מכבי תל אביב פנו לגולדהאר: "סייע לדחות את משחק ההכתרה"

7.5.2019 / 7:21

המשחק מול נתניה ייפתח במהלך השבת (18:00), האוהדים כועסים ודורשים את התערבותו של הבעלים: "תעשה כל מאמץ למנוע את הבושה"

אינסטגרם

בווידאו: התגובות להפסד של מכבי תל אביב לבני יהודה

אוהדי מכבי תל אביב שומרי השבת כועסים על שעת פתיחת משחק ההכתרה מול מכבי נתניה (18:00). אחרי שלא קיבלו תשובות מגורמים בכירים בתוך המועדון, פנו אתמול (שני) האוהדים במייל ישירות לבעלים מיטש גולדהאר. אחד מאלה ששומרים את השבת כתב ל גולדהאר: "הסיבה שאני פונה אלייך היא מאחר שמשחק ההכתרה של מכבי נקבע ליום שבת בשעה 18:00 לפני צאת השבת. מדובר בתקדים שלא היה כמוהו שנים רבות, קבוצה מקבלת את צלחת האליפות ביום שבת בטקס ממלכתי בהשתתפות שרת הספורט של ישראל.

"אנחנו אוהדי מכבי תל אביב שהולכים אחר הקבוצה במשך שנים ובכל תנאי, לא מצליחים להבין איך יכול להיות שאחרי שלוש שנים שחיכינו לרגע הזה, לא נוכל להשתתף בו בגלל היותנו יהודים שומרי שבת. קיבלנו בהבנה שחלק מהמשחקים משוחקים בשבת מאחר שזה מאפשר לילדים ומשפחות להגיע, אבל מדוע משחק ההכתרה לו חיכינו יתרחש במועד שאנחנו לא נוכל לקחת בו חלק וגם לא לצפות בו בטלוויזיה?".

עוד בנושא

המחזור המכריע בפלייאוף התחתון בראשון, מכבי תל אביב - נתניה בשבת
מכבי תל אביב הפסידה, בחיפה חוגגים: ברקוביץ' שולח עקיצה לצהובים
מכבי תל אביב מתוסכלת: "חבל על התענוג לכל מי שחיכה שכבר נפסיד"

מיטש גולדהאר, חגיגות אליפות מכבי תל אביב 2019. יוסי ציפקיס
יסייע במאמצים? גולדהאר/יוסי ציפקיס

עוד נכתב: "2,000 שנה יהודים חלמו להגיע למדינה עצמאית בה יכבדו את המסורת היהודית, 2,000 שנה יהודים מסרו את נפשם על מנת לא לחלל שבת, ודווקא אצלנו במועדון הכי יהודי בארץ לא מכבדים את שומרי המסורת היהודית.

"מיטש היקר, אנחנו מבקשים ממך בכל לשון של בקשה לעשות מה שאפשר כדי שהמשחק החשוב הזה לא יתרחש בשבת. חשוב לי לציין, לפני כמה חודשים נשיא המועדון של בוקה ג'וניורס בארגנטינה דאג לאוהדיו היהודים ודרש להזיז את שעת גמר הליברטדורס למוצאי השבת על מנת להתחשב ביהודים שאוהבים את הקבוצה.

עצוב מאוד שבארגנטינה מתחשבים ביהודים מסורתיים ובישראל לא, אנחנו מקווים מאוד שתעשה כל מאמץ כדי למנוע את הבושה הזאת שתלווה את המועדון כאות קין לנצח נצחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully