וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעזוב את פריס סן ז'רמן? תכנית היציאה של ניימאר נחשפת

הברזילאי מאס במצבו ומנסה להפעיל את האנשים הקרובים כדי שיבצעו את המהלך. הסוכן ואגנר ריביירו כבר מכין את השטח בריאל מדריד

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מתן בכור מסכם את המשחקים הראשונים בחצי גמר ליגת האלופות

הרומן בין ניימאר לפריס סן ז'רמן יגיע לקיצו? השחקן הברזילאי, לא מרוצה ממצבו בקבוצה הצרפתית ונראה שהוא מחפש לפלס את דרכו החוצה. ניימאר, כבר התחיל לגשש בעזרת סביבתו הקרובה, לגבי עזיבתו את המועדון הצרפתי בקיץ הקרוב, בעקבות האירועים האחרונים שקרו, שבאחד מהם הוא הכה אוהד של ראן בתום ההפסד של קבוצתו בגמר הגביע הצרפתי, ולטענתו, גרמו לו לקבל את ההחלטה הסופית.

זה לא סוד שכוכב פ.ס.ז לא מרוצה בבירה הצרפתית, הרבה בגלל חוסר התחרותיות בליגה הצרפתית, אי ההצלחה בליגת האלופות, ובעיקר חוסר ההערכה כלפיו באופן כללי. שחקן נבחרת ברזיל, אמר לא פעם שהוא "מצטער על שעזב את ברצלונה", ונסע לא פעם לבקר את חבריו בקטאלוניה על חשבון אימוניו בקבוצה מעיר האורות, דבר שלא התקבל בעין יפה על ידי מאמניו ומנהלי הקבוצה.

עוד בנושא:

בעל הבית, תשתגע!: כתבתו של מיכאל יוכין על ברנדן רוג'רס
ליברפול: סלאח ופירמנו ייעדרו מן המפגש בחצי גמר ליגת האלופות מול ברצלונה
היחידה באירופה: פאוק סלוניקי השלימה עונה ללא הפסדים בליגה היוונית

שחקן פריס סן ז'רמן, ניימאר. AP
רוצה לעזוב. ניימאר בפוזה מוכרת/AP

כידוע, ריאל מדריד הוזכרה כקבוצה העיקרית שמתעניינת בברזילאי, אבל לניימאר לא יהיה פשוט להשתחרר משורות הקבוצה הצרפתית. לשחקן אין סעיף יציאה בקיץ הקרוב, ובחוזהו, שאמור להסתיים בקיץ 2022, אפשרות יציאה בקיץ הבא בלבד, תמורת 170,0000 מיליון יורו, ועד אז, לפריס יש את הזכות לקבוע את עתידו. רק נזכיר, פ.ס.ז שילמה עבור "ניי" 222,000,000 מיליון יורו לברצלונה בקיץ של 2017, ויכולה לדרוש מריאל מדריד או כל קבוצה אחרת שמתעניינת בו כרגע, את הסכום ששילמה לאלופה הספרדית.

אך כמו שהוזכר לפני כן, השחקן בן ה-27 כבר מפעיל את קשריו בנוגע למעבר אפשרי לבירה הספרדית ומי שמטפל בענייניו שם, אל מול פלורנטינו פרס, נשיא ריאל, הוא סוכן העל הברזילאי, ואגנר ריביירו. הסוכן הברזילאי, היה זה ששידך לבלאנקוס את רוביניו בזמנו, והיה מעורב גם בהחתמתו של ויניסיוס ג'וניור בקיץ האחרון. ריביירו ניסה להעביר את ניימאר, טרם מעברו לברצלונה מסנטוס הברזילאית, לאלופת אירופה היוצאת, אך הנושא לא הסתדר לבסוף. עכשיו, סוכן העל מנסה לנצל את בעיית "הפייר פליי" הפיננסי של הקבוצה הצרפתית, כדי להעביר את ניימאר לריאל מדריד כבר בקיץ הקרוב.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
מחפש נתיב מילוט למדריד. ניימאר/GettyImages

ניימאר, שנפצע העונה שוב בצורה קשה בשלבים המכריעים של העונה, בדיוק כפי שקרה לו גם בעונה שעברה, לא יכול היה לעזור לקבוצתו להעפיל לשלבים המכריעים בליגת האלופות, למרות שהיה מצוין בשלב הבתים ביחד עם קבוצתו, שסיימה ראשונה בבית המוות ביחד עם ליברפול ונאפולי, וכבש חמישה שערים. בנוסף, לא הצליח לעזור לפריסאים לזכות בשניים מהתארים המקומיים, גביע הליגה והגביע הצרפתי. השחקן הברזילאי, חזר לשחק רק לאחרונה ואף כבש במחזור האחרון בתיקו 1:1 מול ניס, שותף ב-16 משחקים בלבד בליגה הצרפתית, בהם כבש 13 שערים.


* חדשות נוספות בפריס סן ז'רמן:

העתיד הלא ברור בפריס סן ז'רמן נותן את אותותיו. היום (שני) דווח ב"לאקיפ" הצרפתי, שאנחל די מריה מבוקש על ידי אתלטיקו מדריד, ברצלונה ואינטר. זו לא הפעם הראשונה שהרוחיבלאנקוס הוזכרו בהקשרו של השחקן הארגנטינאי, ורואים אותו כמחליפו של תומא למאר הצרפתי, שנקנה בקיץ שעבר תמורת 70 מיליון ממונאקו, ולא עמד בציפיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully