וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היחידה באירופה: פאוק סלוניקי השלימה עונה שלמה לא הפסד, "עשינו היסטוריה"

אחרי ההפסד של מכבי תל אביב ומאמנה לשעבר איביץ', אלופת יוון הפכה ליחידה באירופה שנותרת בלתי מנוצחת ב-2018/19, והשלימה עונה מושלמת

יוטיוב

פאוק סלוניקי הפכה לקבוצה השנייה בלבד בתולדות יוון שמצליחה להשלים עונה שלמה ללא הפסד. פאוק כבר הבטיחה את הזכייה באליפות עוד לפני המחזור האחרון, אבל היום (ראשון) הצליחה לנצח 0:3 את יאנינה, והקבוצה מסלוניקי (אותה אימן ולאדן איביץ' לפני שנתיים, שבדיוק באותו היום כשל במשימה עם קבוצתו הנוכחית מכבי תל אביב) השלימה את העונה עם 26 ניצחונות מתוך 30 משחקים, ועוד ארבע תוצאות תיקו. היא סיימה את העונה עם חמש נקודות יתרון על השנייה אולימפיאקוס.

גם פאוק סלוניקי וגם אולימפיאקוס העפילו לשלב הבתים של ליגת האלופות. האלופה מהעונה שעברה, א.א.ק אתונה, סיימה במקום השלישי, 23 נקודות מאחורי פאוק, והיא תשחק בעונה בליגה האירופית, יחד עם הרביעית אטרומיטוס ואריס החמישית.

הקבוצה האחרונה והיחידה שהצליחה לסיים עונה שלמה בליגה היוונית הייתה פנאתינייקוס, לפני 55 שנה, בעונת 1963/64. פאוק, שזכתה באליפות בפעם השלישית בתולדותיה, היא הקבוצה הראשונה מחוץ ל"שלוש הגדולות" של יוון שזוכה בתואר מאז 1987/88. כעת היא מקווה להשלים דאבל', כשתפגוש בגמר הגביע הלוהט והמתוח את היריבה הגדולה מאתונה א.א.ק, עמה היו לה בעבר לא מעט עימותים בין האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully