וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס גיבשה רשימת מועמדים לעונה הבאה, דה ליכט נמצא בראשה

מנהלה המקצועי של אלופת איטליה, פאביו פאראטיצ'י, ציין גם את איסקו, חאמס רודריגס ואת האקס, פול פוגבה, ששיחק בקבוצה במשך ארבע עונות

מתוך הטוויטר

בווידאו: חגיגות האליפות של יובנטוס

יובנטוס מתכוננת לקיץ סוער בגזרת הרכש. למרות הגעתו של כריסטיאנו רונאלדו, והזכייה הקלילה בליגה האיטלקית בפעם השמינית ברציפות, הגברת הזקנה שוב כשלה במשימה לזכות בליגת האלופות. כזכור, האלופה האיטלקית הודחה השנה ברבע הגמר על ידי אייאקס לאחר שהפסידה 3:2 בסיכום שני המשחקים וסיימה את עונתה האירופית מוקדם מן הצפוי. אחרי שסיימה את דרכה באופן מפתיע באירופה, השחקן הפורטוגלי הביע את מורת רוחו מהמצב. רונאלדו סיפר לכלי התקשורת על רצונו לעזוב את הקבוצה וטען "לניהול לא תקין", אחרי שנכשלה במשימה שלשמה הגיע.


עוד בנושא:

מנצ'סטר סיטי בכוננות לסטר, פפ חושש מג'יימי וארדי
איטליה: אמפולי ניצחה 0:1 את פיורנטינה
פרנקי דה יונג: "כבר מתגעגע לאייאקס". "בארסה לא חסינה"

פאביו פאראטיצ'י מנהל ספורטיבי יובנטוס. GettyImages
רוצה לשדרג את הקבוצה. פאביו פאראטיצ'י/GettyImages

לפי דיווח מהאתר "טוטוספורט", פאביו פאראטיצ'י, מנהלה המקצועי של יובנטוס, גיבש את רשימת ששת השחקנים אותם הוא רוצה לראות בקבוצה בעונה הבאה, וכאלה שלטענתו, יכולים לשדרג את יובנטוס ולהביא אותה אל היעד: זכייה בליגת האלופות. פאראטיצ'י, ציין שהוא מעוניין בשחקנים בעיקר בעמדות הקישור וההגנה ומנה את השמות: אדריאן ראביו, איסקו, פול פוגבה, טנגי אנדומבלה, חאמס רודריגס, ומטרת העל של הקבוצה, מתייס דה ליכט- בלמה המבטיח של אייאקס. לגבי דה ליכט, נראה שליובנטוס תהיה תחרות לא פשוטה, מכיוון שלשחקן הצעות רבות מקבוצות צמרת באירופה, כשהבולטת מביניהן היא- ברצלונה. השחקן כבר אמר שיחליט לאן לעבור רק בסוף העונה לאחר, שיסיים את כל המטרות שנשארו לו עם קבוצתו הנוכחית.

  • עוד באותו נושא:
  • יובנטוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully