וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקי דה יונג: "אתגעגע לאייאקס". על האפשרות שיפגוש את ברצלונה בגמר: "שום קבוצה לא חסינה"

קשר הקבוצה מאמסטרדם דיבר בפתיחות על תקופתו במועדון ורצונו לסיים את התקופה בהולנד עם טרבל ועל העובדה שקבוצתו בעונה הבאה עדיין בלתי מנוצחת בליגת האלופות: "נרצה להיות הראשונים לעשות את זה"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: תגובות מן המשחק בין אייאקס לטוטנהאם בחצי גמר ליגת האלופות

קשר אייאקס פרנקי דה יונג,, רושם עד כה עונה נהדרת ויכול לסיים את הקדנציה שלו בקבוצה מאמסטרדם עם שלושה תארים, לפני המעבר לברצלונה. השחקן בן ה-21 דיבר בפתיחות על תחושותיו בנוגע למשחקים שנותרו לו עוד עד תום העונה.

"אני הולך להתגעגע לאייאקס", אמר דה יונג. "הייתה לי פה תקופה נהדרת והיא עדיין נמשכת. אני נהנה לבוא לאימונים בכל יום ולהיות עם החברים. אף פעם לא באתי בידיעה שאני עושה טובה למועדון, ההיפך הוא הנכון. אני מאוד שמח להיות חלק מאייאקס ומקווה לסיים את הפרק שלי כאן בצורה יפה".

ברביעי הקרוב יפגוש דה יונג ביחד עם קבוצתו את טוטנהאם, בגומלין חצי הגמר של ליגת האלופות. כזכור, אייאקס, ניצחה במשחק הראשון בלונדון 0:1 וקרובה להעפיל לגמר המפעל אחרי 15 שנה שלא הייתה בו. ההולנדי המוכשר דיבר על סיכויי קבוצתו לעבור את הקבוצה האנגלית: "נראה כאילו ניצחנו בקלות בלונדון ומובן מאליו, אבל זה לא נכון. טוטנהאם קבוצה מצוינת ורק קבוצות מעטות ניצחו באצטדיונה החדש. "היא הדיחה בסיבוב הקודם את מנצ'סטר סיטי וראוי שנתייחס אליה בכבוד. לנצח 0:1 בחצי גמר ליגת האלופות בחוץ זאת תוצאה מצוינת עבורנו ללא ספק".

הקשר התייחס לכך שקבוצתו החמיצה הזדמנות להגיע לגומלין עם יתרון גדול יותר, והוסיף: "נכון שלא שיחקנו טוב במחצית השנייה ויכולנו לשחק טוב יותר, אבל גם לטוטנהאם מגיעות כל המחמאות. הספרס הקשו עלינו ושיחקו טוב".

עוד בנושא:

באיירן מינכן: פרנק ריברי עוזב אחרי עשור
ברצלונה: דמבלה יחמיץ את הגומלין מול ליברפול, סילסן יעזוב
יורגן קלופ מרגיע: "הכל בסדר עם סלאח"

פרנקי דה יונג שחקן אייאקס. GettyImages
רוצה לסיים יפה את התקופה באייאקס. פרנקי דה יונג/GettyImages

בחלון העברות האחרון בינואר, נרכש דה יונג על ידי ברצלונה בסכום של 75 מיליון וישחק בשורות הבלאוגראנה בחמש השנים הבאות. על האפשרות שיפגוש בגמר את קבוצתו החל מהעונה הבאה, הוסיף דה יונג: "זה נכון שהם עדיין בלתי מנוצחים בליגת האלופות, אבל שום קבוצה לא חסינה. אין ספק שיהיה קשה לנצח אותה כי היא קבוצה נהדרת. כולם בטוחים שבארסה פייבוריטית לזכייה במפעל, אבל אם נגיע לגמר ונפגוש אותה, נרצה להיות הראשונים לנצח".

היום (ראשון) יתקיים ברוטרדם גמר הגביע ההולנדי, בו תתמודד אייאקס עם ווילם ||, קבוצת נעוריו של דה יונג. במשחק הזה, הוא יכול לזכות בתואר הראשון בקריירה: " זה נהדר שהם הגיעו לגמר ואני שמח מאוד בשבילם", הוסיף הקשר על חבריו לשעבר."זה הופך את הגמר להרבה יותר מיוחד עבורי. הייתי מאחל להם לזכות בתואר, אבל זאת ההזדמנות שלי לתואר ראשון בקריירה ואעשה הכול כדי לזכות בו".

דה יונג ואייאקס, נמצאים בעיצומו של מאבק אליפות עיקש בליגה ההולנדית נגד פ.ס.וו איינדהובן. לכל קבוצה יש 80 נקודות כשנשארו עוד שני מחזורים לסיום העונה, כאשר לאייאקס הפרש שערים טוב בהרבה. אם תנצח בשני המשחקים הקרובים, היא תזכה באליפות לאחר ארבע שנים עקרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully