וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברפול שוב מפנטזת, יורגן קלופ: "זה הרגיש כמו גורל, סלאח בסדר"

מאמן המוליכה התמוגג אחרי ה-2:3 הדרמטי על ניוקאסל: "לא ייאמן, זה מגיע לנו". המצרי צפה מחדר ההלבשה, אוריגי: "זו הרוח שלנו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום חצאי גמר ליגת האלופות

עוד לפני משחקה של ליברפול בניוקאסל אמש (שבת), הסכימו רבים כי מדובר באחד ממירוצי האליפות הדרמטיים והאיכותיים ביותר שידעה הפרמיירליג. אחריו, הכל רק הפך לוהט יותר, טעון יותר, צפוי פחות. בתום 98 דקות מורטות עצבים, ניצחו המרסיסיידרס 2:3 וחזרו לפסגת הטבלה, שתי נקודות מעל מנצ'סטר סיטי, שתארח ביום שני את לסטר סיטי.

מה נותר להן?

ליברפול: וולבס בבית (יום ראשון הבא)
מנצ'סטר סיטי: לסטר סיטי בחוץ (יום שני הקרוב), ברייטון בחוץ (יום ראשון הבא)

גיבור הערב היה דיבוק אוריגי המחליף, שנגח פנימה את שער הניצחון בדקה ה-86. יורגן קלופ קיבל העונה 12 שערים מהספסל שלו - יותר מכל קבוצה אחרת בליגה, ואם זה לא מספיק, הרי שליברפול כבשה העונה 24 שערים ב-15 הדקות האחרונות של משחקי הליגה שלה. מזל של אלופה?

והיה גם רגע מדאיג מאוד בדמות הפציעה של מוחמד סלאח, שנפגע בראשו מיציאה של שוער ניוקאסל מרטין דוברבקה, נותר לשכב על כר הדשא ולאחר מכן פונה על אלונקה לחדרי ההלבשה. לטענת קלופ, הכוכב המצרי שלו "צפה במשחק מחדר ההלבשה, הוא היה בסדר. הוא חטף מכה חזק בראש ונצטרך לבצע עוד מספר בדיקות כדי להעריך את מצבו".

עוד בנושא:

אנגליה: ליברפול ניצחה את ניוקאסל 2:3 ושבה לפסגה, מוחמד סלאח נפצע
רונאלדו כבש ב-1:1 של יובנטוס נגד טורינו, רק 0:0 לאינטר באודינה
ספרד: ברצלונה הפסידה 2:0 לסלטה ויגו, שקרובה להבטחת ההישארות
גרמניה: דורטמונד מעדה, קלאודיו פיסארו קירב את באיירן מינכן לאליפות

"מה שהשחקנים עשו זה לא ייאמן", התמוגג קלופ. "זה מדהים, זה מגיע לנו, אני לא יכול להיות גאה יותר. הייתי רגוע כי חשבתי שזה גורל, השחקנים נתנו הכל וזה מגיע לנו. אנחנו לא הקבוצה הטובה בעולם, כך שאנחנו צריכים לעבוד קשה. אין משחקים קלים ועכשיו יש לנו שלושה תוך שישה ימים. זה קשה מאוד. אני לא מרגיש לחץ, אם נזכה באליפות אז נזכה באליפות, אי אפשר להיות לחוץ כשאתה במיטבך. להשיג 94 נקודות זה לא ייאמן". על שער הניצחון של אוריגי אמר המאמן: "זה כמעט סיפור אגדה".

טרנט אלכסנדר ארנולד הוסיף: "היה קשה, ידענו שיהיה קשה, אבל היה לנו את האופי להתאושש ממה קרה בליגת האלופות. אני מקווה שלסטר תעשה בשבילנו את העבודה מול סיטי. כעת נצטרך להתרכז בברצלונה, יש לנו הר עצום לפנינו, ננסה להפוך את התוצאה ביום שלישי".

"אני שמח שהצלחתי לעזור לקבוצה", הצטנע אוריגי בסיום. "כשהבעיטה החופשית של שאקירי הגיעה פשוט ניסיתי לגעת בה. אנחנו עובדים כל כך קשה בחלק כל כך גורלי של העונה, היינו צריכים להילחם על שלוש הנקודות הללו. זה לא היה קל, אבל בסופו של דבר הראינו את הרוח שלנו. יש המון רגשות כרגע, אבל אנחנו מסוגלים לשלוט בהן. זו מלהיב מאוד, זו עונה מיוחדת ואנחנו רוצים לסיים אותה בסטייל. אני מקווה שזה יילך לכיוון שלנו. אחד היתרונות הגדולים ביותר שלנו הוא שאנחנו עובדים אחד בשביל השני, יש פה שילוב של כישרון ועבודה קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully