וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו כבש ב-1:1 של יובנטוס נגד טורינו, רק 0:0 לאינטר באודינה

הפורטוגלי נגח נהדר ואיזן (84) אחרי שסשה לוקיץ' כבש ראשון (18). אינטר שמטה נקודות חשובות בצפון מזרח איטליה, 0:4 לספאל על קייבו

מתוך הטוויטר

בווידאו: חגיגות האליפות של יובנטוס

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית נפתח אמש (שישי) עם הדרבי החם של טורינו בו יובנטוס סיימה ב-1:1 ביתי עם טורינו. היום הביסה ספאל 0:4 את קייבו, בעוד אינטר הסתפקה ב-0:0 בלבד באודינה.

עוד בנושא:

צ'אבי הודיע על פרישה מכדורגל
איקר קסיאס יפרוש מכדורגל
ניקו קובאץ': "אין לי בעיות עם רומיניגה"

שחקן יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו נוגח. רויטרס
מנע הפסד. כריסטיאנו רונאלדו נוגח לרשת/רויטרס

יובנטוס - טורינו 1:1

אחרי שהבטיחה את האליפות השמינית ברציפות, יובנטוס הגיעה לדרבי של העיר טורינו עם סגל חסר מאוד. לא פחות משבעה שחקנים בכירים נעדרו מהסגל ויובה, שעדיין לא הפסידה העונה בביתה בליגה, קיוותה להשיג ניצחון שאולי יעזור לה להגיע ל-100 נקודות היסטוריות בתום העונה. לצערה, זה לא קרה, אבל למזלה היא הצליחה לשמור על מאזן נקי מהפסדים בבית בזירה המקומית, ולהימנע מהפסד בית ראשון ליריבה העירונית מאז 1995.

בדקה ה-18 סשה לוקיץ' ניצל טעות רשלנית של מיראלם פיאניץ', שאיבד את הכדור ברחבה שלו לסרבי, שבעט פנימה את ה-0:1 של האורחים. יובה לחצה במחצית השנייה ובדקה ה-84 הגיע מי אם לא, כריסטיאנו רונאלדו, שנגח נהדר את ה-1:1, וזאת גם הייתה תוצאת הסיום. אובדן הנקודות יכאב יותר לטורינו, שפיספסה הזדמנות לעלות באופן זמני למקום הרביעי. היא נשארה שישית עם 57 נקודות, שתי נקודות פחות מלאטלנטה שבמקום הרביעי.

עוד באותו נושא

הטרגדיה בת 70: טורינו עדיין חיה בעבר, אבל חולמת על ליגת האלופות

לכתבה המלאה
וולטר מצארי מאמן טורינו. GettyImages
מוביל את טורינו לעונה מצוינת. וולטר מצארי/GettyImages

אודינזה - אינטר 0:0

תיקו שלישי רצוף לנראזורי, שפשוט מסרבים להבטיח את המקום שלהם בליגת האלופות. לאוטרו מרטינס ובאלדה קייטה החמיצו מצבים טובים במשחק בו הצטיין השוער המארח חואן מוסו. אודינזה הסתפקה בנקודה, אבל היא עדיין רחוקה מהבטחת ההישארות בליגה.

קייבו - ספאל 4:0
כבשו לספאל: פליפה (8, 55), סרג'יו פלוקארי (47), יסמין קורטי (81)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully