וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קריירת המשחק של איקר קסיאס הסתיימה, הוא לא יכול לשחק כדורגל"

חואן אנטוניו קורבלאן פאסימי בנוגע להמשך הקריירה של השוער הספרדי, שעבר התקף לב וצנתור: "יחיה חיים נורמליים, אבל לא ישחק"

עריכת וידאו: מתן חדד

יום לא קל עבר אמש (רביעי) על איקר קסיאס. שוער נבחרת ספרד וריאל מדריד לשעבר חש ברע בסוף האימון שלו עם פורטו והובהל לבית החולים המקומי, שם הצוות הרפואי איבחן שהוא סבל מהתקף לב שנגרם בשל חסימה בעורק. השוער בן ה-37 עבר באופן מיידי צנתור לב, אשר אחריו יצא מכלל סכנה ופירסם הודעת הרגעה מבית החולים בה כתב: "הכול בשליטה. היה פחד גדול, אבל ללא פגע. תודה רבה לכולם על האיחולים והאהבה".

בבית החולים לא הופתעו וסיפרו כי מדובר באירוע שיכול לקרות, כשהסטטיסטיקה מצביעה על אחד מכל 50,000 ספורטאים שחווה דבר דומה. חואן אנטוניו קורבלאן, שחקן העבר של קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד וכיום דוקטור המתמחה בקרדיולוגיה ועוסק כיועץ רפואי למועדון הכדורגל של הבלאנקוס ולנבחרת ספרד, דיבר עם רשת "TVE" וסיפר כי לדעתו, קריירת המשחק של קסיאס הסתיימה: "לצערי, הוא לא יכול לחזור לשחק כדורגל אחרי אירוע כזה. איקר יוכל לחיות חיים נורמליים, אבל לא לשחק כדורגל באופן מקצועי".

שוער נבחרת ספרד איקר קסיאס על הספסל. רויטרס
רק בריאות. איקר קסיאס/רויטרס

העיתונאית שרה קרבונרו, אשתו של קסיאס, כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "אני רוצה להודות לכולם על המילים החמות והתמיכה. זה היה יום לא קל, אבל חברה טובה אמרה לי היום שלחיים יש לפעמים דרכים מוזרות להזכיר לנו כמה חשוב ליהנות ולנצל כל רגע ורגע". ב-20 במרץ קסיאס חתם על חוזה חדש בפורטו, במטרה להישאר ולפרוש במועדון הפורטוגלי. החוזה החדש אמור להשאיר את הספרדי בקבוצה עד גיל 40, אבל לאור האירוע הלבבי, לא ברור האם השוער יוכל להמשיך לשחק כדורגל.

קסיאס, שוער נבחרת ספרד וריאל מדריד לשעבר, נחשב לאחד מהשוערים הגדולים בדורו. הוא התחיל את הקריירה במחלקת הנוער של ריאל מדריד, ועלה לקבוצה הבוגרת של הבלאנקוס בשנת 1999. מאז, ערך לא פחות מ-725 הופעות במדי קבוצות בכל המסגרות ועזב בדמעות בתום עונת 2014/15, אז חתם בפורטו הפורטוגלית במדיה הוא משחק עד היום. 'סן איקר' רשם גם 167 הופעות בנבחרת ספרד, איתה זכה במונדיאל (2010) ובשתי אליפויות אירופה (2008 ו-2012). עם ריאל מדריד קסיאס זכה בכל תואר אפשרי: אליפויות, גביעים, אליפות העולם לקבוצות וכמובן ליגת האלופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully