וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק ריברי יעזוב את באיירן בתום העונה: "אחראי על העשור המוצלח בתולדות המועדון"

סוף עידן בבונדסליגה: חוזהו של הקשר בן ה-36, שזכה עם באיירן בשמונה אליפויות, לא יחודש. רומניגה כבר הודיע על משחק פרידה

עריכת וידאו: מתן חדד

סוף עידן בבאיירן מינכן. מועדון הפאר הבווארי הודיע היום (ראשון) שבאופן צפוי למדי, פרנק ריברי יעזוב מיד בתום העונה, עם סיום חוזהו. בכך תמה לה קדנציה בת 12 שנים במהלכה ריברי בן ה-36 זכה עם באיירן בשמונה אליפויות, חמישה גביעים, ופעם אחת בליגת האלופות.

"כשהצטרפתי לבאיירן מינכן זה היה חלום שהתגשם. לא יהיה קל להיפרד היום, אבל אני בטוח שלעולם לא נשכח את מה שהשגנו יחד. היו לנו כל כך הרבה רגעים יפים יחד, זכינו בלמעלה מ-20 תארים, ולא אשכח את זה לעולם", אמר ריברי לאתר הרשמי של המועדון.

נשיא באיירן קארל היינץ רומניגה נפרד באותה הזדמנות גם מאריאן רובן, עוד סמל של באיירן שכבר הודיע שיעזוב בתום העונה. כמו כן, בישר רומניגה על משחק הוקרה שייערך לשניים במהלך 2020. "פרנק ואריאן שני שחקנים נפלאים, ובאיירן מינכן חייבת להם המון. כמובן שניפרד מהם בצורה יפה ומרגשת. הם עזרו לעצב את העשור הכי מוצלח בתולדות המועדון, במהלכו הצגנו כדורגל פנטסטי", אמר.

בסך הכל רשם ריברי 271 הופעות במדי באיירן מינכן בבונדסליגה וכבש 85 שערים. בגביע ערך42 הופעות וכבש 12 שערים, ובמסגרות האירופיות שיחק 100 פעמים וניפק 21 כיבושים. בשנים האחרונות חל פיחות במעמדו, והעונה ערך 23 הופעות וכבש חמישה שערים בבונדסליגה. בליגת האלופות כבש שער אחד. כך או כך, באיירן יכולה להעניק לו מתנת פרידה ראויה: אם תזכה גם העונה באליפות, מה שנראה סביר ביותר לאור התוצאות במחזור האחרון, הוא יהפוך לשחקן הראשון אי פעם שזוכה בתשע אליפויות בונדסליגה.

שחקן באיירן מינכן, פרנק ריברי. רויטרס
12 שנים נפלאות. ריברי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully