וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה: "ליאונל מסי לא צריך לזכות בכדור הזהב, הוא מתחרה רק מול עצמו"

ברתומאו רוצה שהפרעוש ישחק עד גיל 45: "הוא חזק מתמיד, הפרישה תהיה עוד הרבה זמן". דאגה מפציעת דמבלה, מי יחליף את סילסן?

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: התגובות ל-0:3 של ברצלונה על ליברפול

נשיא ברצלונה ג'וזפ מריה ברתומאו העניק ראיונות למספר כלי תקשורת באנגליה. כשנשאל האם מחוץ לאצטדיון החדש של הקטלאנים יהיה פסל של ליאונל מסי, השיב: "לא, יהיו עשרה! אנחנו עובדים על אחד של יוהאן קרויף, וביום שמסי יפרוש... ובכן, אני לא אהיה הנשיא, כי הוא יישאר יותר ממני. יש לו עוד כל כך הרבה כדורגל לשחק. אני חושב שזה יקרה עוד הרבה זמן, הוא רק בן 31, ותראו את הכוח שלו בבעיטה החופשית מול ליברפול. הוא חזק מתמיד".

השיפוץ של קאמפ נואו צפוי להתחיל ב-2020, ולארוך כשלוש שנים. הפרעוש יהיה אז בן 35. "אני מקווה שליאו ישחק עד 45", אמר ברתומאו. "אני לא יודע אם הוא ירצה בזה, אבל זה יהיה פנטסטי אם הוא עדיין ישחק איתנו ויחנוך את האצטדיון החדש. כשנשיאים של קבוצות אחרות מגיעים לקאמפ נואו, הדבר הראשון שהם רוצים שואלים זה 'מסי הולך לשחק הערב?' הם בעד הקבוצות שלהם, אבל הם גם אוהבים כדורגל ורוצים לראות אותו".

כשנשאל על האפשרות שמסי ימשיך לשחק אבל יעשה זאת במדים של קבוצה יריבה, השיב הנשיא: "לא היה קשה לשמור עליו עד כה, כי הצלחנו להקיף אותו בשחקנים טובים ומאמנים טובים עם אותה פילוסופיה. הוא מרגיש מאוד נוח כאן, למה לו לשנות את זה וללכת למועדון אחר? השנה לא הייתי נותן לו את כדור הזהב, כי הוא כבר מעבר לזה. הוא בקטגוריה משלו. כעת הוא מתחרה אך ורק עם עצמו. יש כמה שחקנים מצוינים, אבל הוא במימד אחר לגמרי".

עוד בנושא

ברצלונה הפסידה 2:0 לסלטה ויגו, שקרובה להבטחת ההישארות
עוד מחטף מברצלונה: לוקה יוביץ' על סף חתימה בריאל מדריד
מוריניו ופוצ'טינו מכנים את מסי "אלוהי הכדורגל", סוארס סופג אש

ליאונל מסי שחקן ברצלונה. רויטרס
כל מילה בסלע. מסי/רויטרס

ברצלונה תגיע למשחק הגומלין מול ליברפול בחצי גמר ליגת האלופות במצב רוח קצת פחות מרומם. ארנסטו ואלוורדה העלה אמש (שבת) הרכב משני שכלל לא מעט שחקנים מברצלונה ב' במשחק מול סלטה ויגו, ראה את ההרכב הצעיר נכנע 2:0, וקיבל חדשות רעות נוספות, אחרי שעוסמאן דמבלה וז'אן קלר טודיבו נפצעו.

בארסה עדיין ממתינה לתוצאות הבדיקות של השניים אולם על פי "מונדו דפורטיבו", דמבלה ייעדר בכל מקרה מהמשחק באנפילד בשלישי. שחקן הכנף הצרפתי נפצע בשריר הירך האחורי ברגל ימין והוחלף כבר בדקה השישית. ואלוורדה טען שלא הכניס במקומו את פיליפה קוטיניו כי חשש לסכן גם אותו בפציעה. "הוא שחקן חשוב וחבל מאוד שנמצא, בהתחשב במשחקים החשובים והגדולים שעוד מצפים לנו העונה. לגבי טודיבו - מצבו עדיין לא ברור, אנחנו מקווים שזו פציעה קלה", אמר המאמן.

לטענת ואלוורדה, "שלטנו במשחק מהרגע הראשון. הם כבשו במקרה את שער היתרון, ואחר כך נגררנו ולא היו לנו תשובות". יחד עם זאת, המאמן הבהיר ש"זה דבר טבעי כשמשחקים כל כך הרבה שחקנים צעירים, כשיש כל כך הרבה פנים חדשות בקבוצה".

במקביל לאתגרים שעוד מצפים לה העונה, ברצלונה מתכוננת לעונה הבאה. אמש דווח ב"מארקה" ששוער המשנה יספר סילסן צפוי לעזוב בתום העונה, וכי כבר סומנו שלושה מועמדים להחליפו: אנדרה אוננה מאייאקס, יאן זומר ממנשנגלדבאך ופאו לופס מבטיס.

אמש התייחס סגן נשיא ברצלונה ג'ורדי מסטרה גם לאפשרות שמתייס דה ליכט יחתום, על רקע הדיווחים הרבים בספרד שכבר סיכם את תנאיו. "דה ליכט לא חתם, ואני לא יודע למה כולם אומרים שכן. פיקה הוא עדיין אחד הבלמים הטובים בעולם אם לא הטוב שבהם, ואחריו יש לנו שחקנים כמו לנגלה, אומטיטי ואת טודיבו הצעיר, שאנחנו צופים לו עתיד מזהיר", אמר מסטרה.

עוסמאן דמבלה, ברצלונה פצוע. GettyImages
חשש בברצלונה. דמבלה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully