וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד מחטף מברצלונה: לוקה יוביץ' על סף חתימה בשורות ריאל מדריד

בספרד מדווחים שהבלאנקוס ישלמו 60 מיליון יורו על חלוץ פרנקפורט, שהיה בתכניות של הקטלאנים. מריאנו עשוי לעשות את הדרך ההפוכה

עריכת וידאו: מתן חדד

ריאל מדריד אוהבת להחתים שחקנים שנמצאים על הרדאר של ברצלונה והיא קרובה מאוד לסגור את רכישתו של לוקה יוביץ', אחד החלוצים הצעירים הלוהטים באירופה. על פי הדיווחים בספרד, ריאל מדריד תשלם בסך הכל 60 מיליון יורו על יוביץ' - 48 מיליון לפרנקפורט קבוצתו הנוכחית ועוד 12 מיליון לבנפיקה קבוצת האם שלו. יוביץ' צפוי לחתום לשש עונות ולהמשיך את מגמת ההצערה במועדון.

לוקה יוביץ' שחקן פרנקפורט. רויטרס
בדרך לקבוצה של זידאן. לוקה יוביץ'/רויטרס

יוביץ', שכבש העונה 26 שערים והוליך את קבוצתו לחצי גמר הליגה האירופית, כבש העונה 17 שערי ליגה כשרק רוברט לבנדובסקי מקדים אותו עם 21. הסרבי בן ה-21 בלבד, צפוי להיות היורש של קארים בנזמה ה-9 הנצחי של הבלאנקוס. על פי דיווח ב"מארקה" המדרידאי, הקבוצה הגרמנית מעוניינת להכניס את מריאנו הברזילאי לעסקה וזה עשוי לעשות את הדרך ההפוכה אחרי שבקושי שיחק העונה במדים הלבנים.

אגב, ריאל מדריד כבר התרגלה להחתים בשנים האחרונות שחקנים שבהם ברצלונה מעוניינת. היא עשתה זאת עם מרקו אסנסיו, דני סבאיוס, תיאו הרננדז, ויניסיוס, רודריגו, בראהים דיאז, אדר מיליטאו וכעת עם יוביץ' שהיה חזק על הכוונת של הקטלאנים וסומן כיורשו של לואיס סוארס. כעת נותר לראות כיצד תתקדם העסקה, אך על פי הדיווחים שמגיעים מספרד ומגרמניה, זו רק שאלה של זמן עד שהסרבי יחתום באופן רשמי בקבוצה של זידאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully