וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 1:2 בדקה ה-98, אטאלנטה התבססה במקום הרביעי

פנדל של אינסינייה הציל את אנצ'לוטי מול קליארי. 1:3 לקבוצה מברגמו על לאציו, רומא אכזבה עם 1:1 מול גנואה, שהחמיצה פנדל בדקה ה-95

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מתן בכור על חצאי גמר ליגת האלופות

המאבק העיקרי שנותר בסרייה A הוא על המקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. אטאלנטה הנהדרת חזרה מפיגור ל-1:3 מול לאציו בחוץ והתבססה במקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות. רומא, שמנסה להדביק אותה, סיימה ב-1:1 בלבד עם גנואה. פרוזינונה ירדה אל ליגת המשנה אחרי 2:2 נגד ססואולו ונאפולי השיגה 1:2 דרמטי על קליארי. במפגש שפתח את יום המשחקים, אמפולי השיגה 0:1 חשוב על פיורנטינה ושמרה על סיכוי לשרוד.

שחקן רומא לורנצו פלגריני. GettyImages
ניצל בנס מהפסד. פלורנצי/GettyImages

גנואה - רומא 1:1

איזו אכזבה לג'אלורוסי, שדווקא היו בכושר טוב מאוד לאחרונה וכעת בעטו בדלי והתרחקו מרחק שלוש נקודות מהמקום הרביעי המוביל לליגת האלופות. למעשה, ניצחון של מילאן על בולוניה מחר, במשחק שינעל את המחזור ה-35, יוריד את קלאודיו ראניירי ושחקניו למקום השישי בטבלה. סטפן אל שעראווי בעט פנימה מהאוויר בדקה ה-82, כריסטיאן רומרו נגח את השוויון של המארחת דקה בתוך תוספת הזמן, ולאחר ארבע דקות, בדקה ה-95, קיבלה גנואה פנדל והזדמנות פז להשלים מהפך גדול, אלא שארנלדו סנאבריה החמיץ.

עוד באותו נושא

יחזור לאיטליה? דיווח: רומא הציעה לז'וזה מוריניו חוזה לשלוש עונות

לכתבה המלאה
שחקני נאפולי דריס מרטנס, פביאן רואיז. רויטרס
איזו דרמה. מרטנס ורואיז/רויטרס

נאפולי - קליארי 1:2

לאחר ההתאוששות מול פרוזינונה החלשה בשבוע שעבר נדמה היה שהקבוצה של קרלו אנצ'לוטי תשוב לאכזב, אבל בסופו של דבר היא הצליחה להשיג את אחד הניצחונות הדרמטיים של העונה. לאונרדו פבולטי הפתיע בדקה ה-63 אחרי עקב נהדר של ניקולו בארלה, דריס מרטנס איזן עם נגיחה מדויקת בדקה ה-85 ואז, בדקה ה-98, נגע ארתור איוניטה בידו ברחבה והורחק. לורנצו אינסינייה בעט פנימה את הפנדל, ובדקה ה-103 שרק השופט לסיום.

שחקן אמפולי דייגו פריאס חוגג. GettyImages
אמפולי עדיין בחיים. דייגו פריאס חוגג/GettyImages

אמפולי - פיורנטינה 0:1

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון, אמפולי שמתחת לקו האדום ידעה שהיא מוכרחה להתחיל לנצח אם היא רוצה לחלום על הישארות בליגה הראשונה. דייגו פריאס כבש לזכותה את שער הניצחון היקר בדקה ה-54 והעלה את אמפולי למקום ה-18 עם 32 נקודות, מרחק שתי נקודות בלבד מאודינזה שנמצאת מעל לקו האדום.

האורחים, שעד לא מזמן חלמו על מקום באירופה, נראו רע פעם נוספת והשלימו הפסד שלישי ברציפות, כשהרצף שלהם עומד על חמישה משחקים רצופים ללא ניצחון. עם כמה שזה נשמע מוזר, הויולה טרם הבטיחו את מקומם בסרייה A בעונה הבאה. הם במקום ה-13 עם 40 נקודות כשנותרו עוד 9 בקופה, אבל שתי נקודות במחזורים שנותרו עד תום העונה יספיקו להם כדי להבטיח הישארות.

דובאן ספאטה שחקן אטאלנטה. GettyImages
כרגיל, האיש הנכון במקום הנכון. ספאטה/GettyImages

לאציו - אטאלנטה 3:1

אחת הקבוצות המרשימות באירופה העונה בלי צל של ספק השלימה משחק ליגה עשירי ברציפות ללא הפסד ועם קאמבק וניצחון חוץ ענק במה שהיווה חזרה גנרלית לקראת גמר הגביע בין השתיים באולימפיקו. אטאלנטה, שרק לפני שבועיים חזרה מפיגור ל-1:2 מול נאפולי בסן פאולו, חזרה גם הפעם מפיגור לניצחון והתבססה היטב במקום הרביעי כשהיא מרחק נקודה אחת מאינטר השלישית. לאציו נותרה במקום השמיני עם 55 נקודות, שבע מתחת לאטאלנטה, ובלי סיכוי כמעט להגיע לליגת האלופות בעונה הבאה.

מרקו פארולו העלה את לאציו ליתרון עם בעיטה מהאוויר כבר בדקה השלישית. האורחת לא ויתרה ובדקה ה-22 רמו פרוילר בעט כדור שנעצר את דובן ספאטה ומשם הלך פנימה, 1:1. בדקה ה-58 הושלם המהפך כשאלנדרו גומס הנהדר חטף, פרץ והעביר מסירת רוחב לטימותי קסטניה שבעט בנגיעה אחת חד ופנימה את ה-1:2. גומס בישל גם את השלישי, הפעם מהקרן ובראט ג'ימשיטי נגח פנימה את ה-1:3 של אטאלנטה.

פאולו סמארצ'ו שחקן פרוזינונה. GettyImages
סמארצ'ו ופרוזינונה נפרדים מהליגה/GettyImages

ססואולו - פרודינונה 2:2

כמו בפעם שעברה שעלתה, גם הפעם פרוזינונה נפרדת מהסרייה A כבר בתום העונה הראשונה. האורחת פתחה מצוין ועלתה כבר ל-0:2 בזכות שערים של פאולו סמארצ'ו (8) ולוקה פג'אניני (36), אבל ספגה פעמיים מרגליהם של ג'נמרקו פרארי (66) וחומה בבקאר (77) ונפרדה מהליגה כשהיא עם 24 נקודות, עשר פחות מאודינזה ובקופה נותרו רק תשע עד סיום העונה.

משחקים נוספים

פארמה - סמפדוריה 3:3
לפארמה: ברונו אלבש (2), יוראי קוצקה (67, פנדל), אלסנדרו באסטוני (72), קוצקה (הורחק, 91), לסמפדוריה: פאביו קוואליירלה (28, פנדל ו-61), גרגואר דפרל (38), עומאר קולי (הורחק, 88)

ססואולו - פרוזינונה (16:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully