וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד: פרנקפורט מכחישה שלוקה יוביץ' חתם, אחיו של פוגבה שולח רמז

המנהל הספורטיבי של הקבוצה הגרמנית התייחס לדיווחים בספרד, אח של פול פוגבה טוען: "דברים עומדים לקרות". וגם: "רומא הציעה למוריניו חוזה לשלוש עונות"

עריכת וידאו: מתן חדד

ז'וזה מוריניו עדיין מלקק את הפצעים אחרי הכישלון החרוץ במנצ'סטר יונייטד. המאמן הפורטוגלי יושב בבית מאז שפוטר מהקבוצה האנגלית בדצמבר שעבר, ובינתיים נערמים הדיווחים על הקבוצה הבאה שלו. היום (שבת) "הלאקיפ" הנחשב בצרפת מדווח שרומא הציעה למאמן הפורטוגלי חוזה לשלוש עונות. זה מצידו יקבל את ההצעה רק אם הג'אלורוסי יצליחו להעפיל לליגת האלופות.

מאמן מנצ'סטר יונייטד ז'וזה מוריניו. רויטרס
רומא רוצה אותו. מוריניו/רויטרס

מוריניו מחכה להצעה גדולה יותר, כאשר על הפרק מבחינתו הן באיירן מינכן ופריס סן ז'רמן, אך הצרפתים צפויים להמשיך עם תומאס טוכל למרות העונה הלא טובה שלהם והכישלון בליגת האלופות. שמו של מוריניו קושר גם עם אינטר, הקבוצה עמה הוא זכה בליגת האלופות, אבל זו צפויה להעדיף את אנטוניו קונטה שגם הוא נותר ללא עבודה מאז שעזב את צ'לסי.

רומא מפגרת כרגע בנקודה אחרי אטאלנטה הרביעית כשנותרו עוד ארבעה מחזורים לסיום העונה. כזכור, בעונה שעברה הקבוצה רשמה קמפיין חלומי בליגת האלופות כשהדיחה את ברצלונה והודחה רק על ידי ליברפול בחצי הגמר. את הקבוצה מאמן כעת קלאודיו ראניירי, שלא צפוי להמשיך בעונה הבאה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
לוקה יוביץ' שחקן פרנקפורט. רויטרס
הכחשות של אביב, לקראת הקיץ. יוביץ'/רויטרס

עוד באירופה: אחיו של פול פוגבה, פלורנטין, הגביר את השמועות והספקולציות סביב עתידו של הקשר הצרפתי, כשאמר ש"דברים עומדים לקרות". פלורנטין פוגבה, שמשחק באטלנטה יונייטד, נשאל על כוכב מנצ'סטר יונייטד, שמוזכר כמועמד לריאל מדריד, ואמר: "אני לא יודע, בכדורגל הרבה דברים יכולים לקרות. היום אני יכול להגיד לכם דבר אחד, מחר משהו אחר. אבל - דברים עומדים לקרות. עכשיו מגיע הקיץ, ונראה אם הוא יישאר או יילך".

* אחרי הדיווחים אתמול ב"אס" לפיהם "ריאל מדריד הגיעה לסיכום עם פרנקפורט על רכישתו של לוקה יוביץ'", היום בפרנקפורט מכחישים בתוקף את הטענה. המנהל הספורטיבי של הקבוצה הגרמנית, פרדי בוביץ', אמר: "לא היה שום פנייה מריאל מדריד. לשם שינוי, אני לא צריך להשתמש בשקר לבן, הם באמת לא היו בקשר איתנו עדיין. אני מכיר אותם היטב". על פי הדיווח, ריאל תשלם 60 מיליון יורו על החלוץ הסרבי בן ה-21, 12 מתוכם יילכו לבנפיקה. יוביץ'יקבל חוזה לשש שנים, במהלכם ירוויח 4 מיליון יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully