וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי חוששת מג'יימי ורדי: "הקריירה שלו מדברת בעד עצמה"

פפ גווארדיולה סימן את החלוץ הלוהט כשחקן המפתח בקרב הגורלי: "לאחרונה הוא מבקיע מדי משחק". פרננדיניו בספק (ב', 22:00, ספורט2)

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: סיכום חצי גמר ליגת האלופות

המחזור ה-37 בפרמיירליג יגיע מחר (שני, 22:00, ספורט2) לסיומו עם מנצ'סטר סיטי, שתחזור למקום הראשון בטבלה אם תצליח לנצח בביתה את לסטר סיטי. האלופה המכהנת ראתה את ליברפול עולה לפסגה אחרי 2:3 קשה ודרמטי על ניוקאסל, וכעת, בהמשך הנדנדה המרתקת הזו, הלחץ עובר אליה. אם תעשה זאת, גורלה יהיה בידיה במחזור הסיום, במסגרתו תתארח אצל ברייטון בעוד ליברפול תארח את וולבס. איבוד נקודות מחר, והכל יהיה ברגלייים של המרסיסיידרס.

פפ גווארדיולה יחסר פעם נוספת את קווין דה בראונה, כשגם פרננדיניו הסובל מכאבים בברכו נמצא בספק. השועלים כבר עשו חיים קשים לסיטי העונה, כשניצחו אותה בסיבוב הקודם 1:2 והפסידו לה ברבע גמר גביע הליגה רק בדו-קרב פנדלים. אחת המשימות העיקריות של סיטי מחר תהיה לעצור את ג'יימי ורדי, שנמצא בכושר מצוין מאז הגעתו של ברנדון רוג'רס למועדון וכבש 11 שערים ב-11 משחקיו האחרונים.

"הקריירה שלו מדברת בעד עצמה, ולאחרונה הוא מבקיע מדי משחק", אמר פפ על החלוץ שכבר כבש נגדו שלושער, בדצמבר 2016, אז ניצחה לסטר 2:4 את התכולים. "הוא עשה דברים מדהימים בליגה הזאת, הוא חלוץ יוצא מהכלל עם תנועה, סיומת ורוח לחימה. בעבר לסטר היתה קבוצה של מתפרצות, אבל עכשיו, עם רוג'רס, הם משחקים כדורגל אחר ויכולים לשלוט בכל חלקי המשחק".

החדשות הטובות לצופים הנייטרלים? 0:0 כנראה לא יהיה מחר: בשבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות באיתיחאד הובקעו 28 שערים - ארבעה למשחק.

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
נותן כבוד ליריבה. פפ גווארדיולה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully