וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה את ויאריאל 2:3, חטאפה התקרבה לליגת האלופות

מריאנו כבש צמד (2, 49), ואייחו הוסיף (49), ויניסיוס שב לכר הדשא. הפתעת העונה גברה על ג'ירונה 0:2, ולנסיה דרסה 2:6 את ווסקה שירדה

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: חגיגות האליפות של ברצלונה

המחזור ה-36 בלה ליגה נמשך היום (ראשון) עם חמישה משחקים. ריאל מדריד התאוששה מהמבוכה במחזור הקודם עם 2:3 על ויאריאל בברנבאו. חטאפה גברה על ג'ירונה 0:2 ועשתה צעד גדול בדרך להופעה היסטורית בליגת האלופות. ולנסיה השפילה, דרסה, הביסה ורמסה 2:6 את ווסקה בחוץ.

עוד בנושא:

ספרד: אתלטיקו הפסידה לאספניול, ראיו קרובה לירידה
איטליה: לאציו תעזור לרומא לעלולת למקום הרביעי?
ריאל מדריד: פרנקפורט מכחישה שיוביץ' יגיע לקבוצה, אחיו של פוגבה רומז על מעבר אפשרי

שחקני ריאל מדריד לוקאס ואסקס, ברהים דיאס, מריאנו דיאס. GettyImages
המחליפים עשו את העבודה. ברהים ומריאנו דיאס חוגגים עם לוקאס ואסקס/GettyImages

ריאל מדריד - ויאריאל 2:3

הבלאנקוס הצליחו להתאושש מההפסד המאכזב לראיו במחזור הקודם וככל הנראה יסיימו את העונה במקום השלישי. זינדין זידאן ביצע ארבעה שינויים בהרכב והותיר מחוץ לסגל את גארת' בייל. הפתיחה היתה מצוינת: כבר בדקה השניה, כשברהים דיאס מצא את מריאנו וזה פרץ לרחבה וקבע 0:1. ג'רארד מורנו ניצל טעות בהגנת המארחת והשווה בדקה ה-11, אולם חסוס ואייחו החזיר את היתרון לבלאנקוס בדקה ה-40 ומריאנו השלים צמד קליל (49), אחרי כדור רוחב של דני קרבחאל. ריאל היתה יכולה להגדיל את היתרון עד הסיום, פספסה את כל ההזדמנויות שלה ונענשה בדקה ה-94, כשז'ואמה קוסטה צימקה. את הצוללת הצהובה זה לא ינחם - היא עדיין מסובכת בתחתית. ויניסיוס שב סוף סוף לכר הדשא כשעלה מהספסל בדקה ה-74.

שחקני ריאל מדריד עם חולצות שמוקדשות לשוער הקבוצה לשעבר איקר קסיאס: "איקר, כולנו איתך". AP
שחקני ריאל עם חולצות "איקר, כולנו איתך" לפני המשחק/AP

חטאפה - ג'ירונה 0:2

ניצחון יקר לחטאפה, שזקוקה לשלוש נקודות משש הנותרות כדי להעפיל לליגת האלופות לראשונה בתולדות המועדון. חורחה מולינה כבש בדקה ה-16, אנחל המחליף הכפיל בדקה ה-77 והקבוצה של חוסה בורדלאס החמיצה מצבים רבים והייתה יכולה לנצח בתוצאה הרבה יותר גבוהה. ג'ירונה נותרה עמוק בתחתית, בורחה גרסיה האורח הורחק בדקה ה-69.

שחקן חטאפה, חורחה מולינה. GettyImages
מולינה חוגג את הראשון של חטאפה/GettyImages

ווסקה - ולנסיה 6:2

העטלפים השפילו בגדול את ווסקה, שנפרדה מהליגה אחרי עונה אחת בלבד כשהיא עם 30 נקודות במקום האחרון, מרחק שמונה נקודות מחוף מבטחים כשבקופה נותרו רק עוד שש נקודות. ולנסיה, שהגיעה אחרי ההפסד 3:1 לארסנל וארבעה ימים לפני הגומלין, הובילה 0:5 כבר בדקה ה-40. ולנסיה, מצידה, שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-55, שלוש פחות מחטאפה הרביעית.

דניאל ואס (2), רודריגו, סנטי מינה (20 ו-32) ושער עצמי של צ'אבי אצ'ייטה (40) סידרו את היתרון המפלצתי לאורחת. רודריגו הוסיף עוד אחד בדקה ה-51 וגונסאלו מלרו (66) ואלכס גייאר (92 בפנדל) רק צימקו במשחק העצוב הזה מבחינת ווסקה, שגם חוטפת שישייה וגם יורדת ליגה.

שחקני ולנסיה. רויטרס
לא ריחמו. שחקני ולנסיה/רויטרס

משחקים נוספים

אייבר - בטיס 0:1
לאייבר: קוטה (49)

ויאדוליד - אתלטיק בילבאו 0:1
לויאדוליד: וואלדו רוביו (21)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully