וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפיה: אנשים טוענים שהעבירה הזו דורשת עונש מאסר

שחקן בלומינג לאונרדו אוראפוקה ריסק את רגלו של שחקן היריבה מתאוש זוש, שפונה מיידית לבית החולים. הנזק: שבר בעצם השוק ובעצם השוקית. במדינה היו שדרשו עונש מאסר, אבל זה צפוי להסתיים בהרחקה ארוכה

יוטיוב

הליגה הבוליביאנית לא נוהגת למשוך תשומת לב יתרה בעולם. בדרך כלל, זה קורה אחרי שער יוצא דופן או אירוע חריג אחר, ומה שקרה השבוע בהחלט עונה להגדרה של אירוע חריג.

זה קרה בדקה ה-79 במשחק בין בלומינג ורויאל פרי, במצב של 2:2, כשלאונרדו אוראפוקה ריסק את הרגל של יריבו, מתאו זוש, שנאלץ לרדת מכר הדשא באמבולנס שלקח אותו לבית החולים. הנזק, כפי שבוודאי ניחשתם, חמור מאוד: שבר בעצם השוק, ושבר בעצם השוקית. תקופת ההיעדרות צפויה להימשך 6-8 חודשים, אבל זוש ניסה להישאר אופטימי. "אני סולח לו", אמר, "כל עוד הדברים האלה נשארים על המגרש. אני מנסה להיות חיובי, אין טעם להיות שלילי. אל תהרגו אותו, כולנו עושים טעויות".

עוד בנושא:

הסלפי הפך למכות: צפו בכדורגלן ברזילאי משתולל בשדה תעופה
ביג בן, אלביס, חד-קרן וזומבי: המרתון ששבר 38 שיאי גינס
שיחק פוטבול מנג'ר במשך 18 שעות - בזמן שאשתו היתה בחדר הלידה
הכוכב החדש של ריאל מדריד: ילד בן 13 בגובה 2.18 מ' שלא משאיר ליריביו סיכוי

אבל לא כולם מיהרו לסלוח כל כך מהר. אוראפוקה, שהורחק, כמובן, צפוי לקבל השעיה של עד שישה משחקים, אולם על פי דיווחים, ישנה אפשרות של השעיה לשנה, כולל קנס בגובה עלות הניתוח של זוש וכלל תקופת ההחלמה שלו והיו אפילו מספר אנשי כדורגל שדרשו שאוראפוקה ייכנס לכלא, לא פחות.

רויאל פרי, קבוצתו של זוש, כבר הגישה תביעה נגד שחקן בלומינג לבית הדין הבוליביאני לכדורגל, בדרישה להרחקה בת שנה וקנס של 40 אלף דולר. קפטן בלומינג כריסטיאן לאטורה הגן על חברו וטען: "הוא השחקן והאדם הכי טוב שפגשתי בקריירה. הוא עשה טעות ומצטער על מה שקרה, לא לזה הוא התכוון".

עוד באותו נושא

הסלפי הפך למכות: צפו בכדורגלן ברזילאי משתולל בשדה תעופה

לכתבה המלאה

זוש מתאושש

והנה הנזק

  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully