וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיחק פוטבול מנג'ר במשך 18 שעות - בזמן שאשתו היתה בחדר הלידה

מאט פנרוס, אנגלי בן 24, לקח את האובססיה למשחק האדיר לקצה. ב-38 שעות הלידה של זוגתו, מצא לא מעט זמן להוליך את לאציו לאליפות. ואיך הוא הציג לעולם את בנו? "קבלו את עוזר המאמן שלי: הוגו פנרוס"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ברצלונה חוגגת אליפות נוספת

גם אתם בטח מכירים אנשים שמכורים ל"פוטבול מנג'ר" - ואנחנו מדברים על מכורים אמיתיים, לא כאלה שמשחקים פה ושם. אבל אתם ככל הנראה לא מכירים מכור כמו מאט פנרוס, שלקח את האובססיה הזאת הכי רחוק שאפשר.

פנרוס, אנגלי בן 24, צפה מהיציעים במשחק של קבוצתו האהובה ברייטון מול צ'רלטון, כשלפתע קיבל הודעה מזוגתו: יש לי צירים, אני בדרך לבית החולים. מיד עלה חובב הכדורגל על רכבת מלונדון בחזרה לברייטון, אבל לפני בית החולים, הוא עשה עצירה קטנה בבית כדי להביא כמה דברים "הכרחיים", לדבריו. אחד מהם היה המחשב הנייד שלו.

"ברגע שהגעתי לבית החולים ופתחתי את הלפטופ היא אמרה, כל כך טיפוסי, וגלגלה את עיניה", סיפר פנרוס לתקשורת הבריטית על היום המכונן ההוא בקיץ שעבר. הלידה של האישה המסכנה ארכה לא פחות מ-38 שעות, ובטח כבר ניחשתם איך מאט בחר להעביר חלק נרחב מהזמן: כן, נו, ליד המיטה שלה, עסוק פחות בצירים ויותר במחשבות על הטקטיקה איתה יעלה במשחקו הבא כמאמן לאציו. "הצלחתי לשחק עונה וחצי", סיפר. "זו היתה העונה הרביעית שלי איתם, והצלחתי לזכות באליפות שנייה".

עוד בנושא:

החידון הזה יקבע האם אתם מומחי צ'מפיונשיפ מנג'ר אמיתיים
שיא גינס: שיחק בפוטבול מנג'ר עד 2163 ולקח 151 אליפויות
גרם להתמכרויות והרס משפחות, אבל פוטבול מנג'ר כבר משפיע גם על מציאות עולם הכדורגל. ארבעה סיפורים אמיתיים

כל הסיפור הזה, כאמור, התרחש ביולי 2018, אבל צץ ועלה חזרה כעת, כשפנרוס סיפר לאתר "ספורטסבייבל" על מעלליו. בסופו של דבר בנו הגיח לאוויר העולם: הוגו, או כפי שהוא דאג להציג אותו בטוויטר, "קבלו את עוזר המאמן החדש שלי: הוגו פנרוס".

אנשי "פוטבול מנג'ר" נחשפו לסיפור עוד באותו יום, ודאגו לשלוח לו בחינם את FM19, ביום בו שוחרר לשוק. "כעת כשהוגו כבר נולד קשה לי יותר למצוא זמן לשחק, אבל כרגע אני מאמן את גנואה ומצליח לסירוגין", אמר מאט. "הוגו מאוד אוהב כדורגל, הוא ראה את חצי גמר הגביע האנגלי ואני הייתי באצטדיון".

ומה הדבר הכי משוגע שאתם עשיתם בהקשר של פוטבול מנג'ר?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully