וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיא גינס: שיחק בפוטבול מנג'ר עד 2163 ולקח 151 אליפויות

דארן בלנד, גיימר רציני, לקח את פיורנטינה למסע מופלא במשחק המחשב המפורסם וזכה בתמורה להיכנס לספר השיאים היוקרתי: "היה נחמד להסתכל על הצבע הסגול במשך 154 שנים"

one

גם זו דרך להיכנס לספר השיאים של גינס. הכירו את דארן בלנד, או בכינויו "וולפהאמר", אוהד ליברפול שרוף ששבר את שיא כל הזמנים בכמות עונות אליהן הגיע במשחק ה"פוטבול מנג'ר": 154 כאלה. בתמורה, הוא נכנס לאחרונה לספר השיאים המפורסם, במסגרת המהדורה שהוקדשה לגיימרים.

בלנד, שכמו רבים וטובים אחרים התמכר במהרה למשחק המיתולוגי, בו נדרש הגיימר לנהל קבוצת כדורגל, העביר מספר מטורף לחלוטין של 173 ימים, 16 שעות ו-51 דקות, שהתפרשו על קרוב לשנתיים, בהתקדמות במשחק המחשב בגרסת 2010 שלו, תוך שהוא מאמן את פיורנטינה לכל אורך הדרך.

עוד בנושא:

הרבה יותר ממשחק מחשב: שגיב ברעם על ההיסטוריה המשונה של הפוטבול מנג'ר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקיען אמיתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההשקעה הזו הביאה אותו כל הדרך לשנת 2163, כאשר בתוך 154 העונות שלו הוא זוכה בכמות אדירה של לא פחות מ-151 אליפויות. פאולו סוזה היה מתחלף איתו.

הרכש הגדול ביותר של בלנד היה שחקן שהמציא המשחק, בשם לואיס טחדור, עליו שילם 105 מיליון ליש"ט. המסע המופלא אגב, נאלץ להסתיים כאשר המחשב של בלנד נהרס לאחר שמשקה נשפך עליו.

"כשאני מתחיל משחק עם קבוצה כלשהי, אני נשאר איתה. לא רוצה שהאלגוריתם של המחשב ייקבע לי, אני משקיע ומגיע לי לקבל תמורה. בחרתי בפיורנטינה כי השחקן האהוב עליי אי פעם, הדוקטור, הלורד המזוקן והגאון סוקרטס העביר שם עונה בינונית פעם וכי נחמד להסתכל על הצבע הסגול שלהם במשך 154 שנים. אם זה עבד עבור פרינס...".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully