וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסלפי הפך למכות: צפו בכדורגלן ברזילאי משתולל בשדה תעופה

יאגו פיקצ'ו, שחקן ואסקו דה גאמה, הצטלם עם מספר אוהדים, כשלפתע ניסה להנחית אגרוף על אחד מהם. ההסבר שלו: "זרקו עלינו חפצים, ניסיתי להגן על ילד"

יוטיוב

ליאגו פיקאצ'ו יש שם מגניב מאוד, ומסתבר שגם פתיל קצר מאוד. הכדורגלן הברזילאי של ואסקו דה גאמה נחת בשדה התעופה של מנאוס ביחד עם חבריו לקבוצה, והתקבל על ידי כ-300 אוהדים. הכל מתחיל בצורה טובה והגיונית: המגן-קשר מצטלם לסלפי עם כמה אוהדים, אלא שלפתע, ככל הנראה לאחר שנזרק עליו דבר מה, התפרץ ושחרר אגרוף אימתני לכיוונו של אחד האוהדים.

פיקאצ'ו בן ה-26 התנצל על מעשיו והסביר את הצד שלו בסיפור: "הצטלמנו עם כמה אוהדים, כולל ילד שהיה על הברכיים של אמא שלו, ואז מישהו החל לזרוק עלינו חפצים. הם פגעו בי והיו יכולים לפגוע גם בילד. האלימות הזו כוונה גם כלפי שוטרים, וגם בסרטון ניתן לראות אנשים מאחורי שמבקשים שזריקת החפצים תיפסק.

"כמובן שהייתי מעדיף שלא להגיב ככה, כמובן שאני מתחרט על זה. עם זאת, אני רוצה להסביר שהתגובה שלי הגיעה למשהו בלתי צפוי, בעיקר בגלל שהיה לידי ילד שעלול היה להיפגע. מעולם לא התמודדי עם בעיות כאלה בחיי. אני מתנצל בפני האוהדים על הרושם הרע שנוצר, אבל זו האמת".

עוד בנושא:

שיחק פוטבול מנג'ר במשך 18 שעות - בזמן שאשתו היתה בחדר הלידה
מעשה אמנות: צפו בטריק המרהיב של מרסלו באימון ריאל מדריד
זו בלי ספק אחת העבירות המלוכלכות ביותר שתראו השנה
השחקן המסכן הזה בעט פאננקה גרועה - ושוחרר מהקבוצה

והנה יאגו פיקצ'ו ברגעים משמחים יותר - במשחק קטרגל מול רונאלדיניו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully