וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו בלי ספק אחת העבירות המלוכלכות ביותר שתראו השנה

קרמיט ארסמוס, שחקן נבחרת דרום אפריקה, איבד את העשתונות במשחק קייפ טאון סיטי ושחרר בעיטה אימתנית בשחקן יריב. מאמנו: "תגובה מטופשת"

יוטיוב

ה-VAR נכנס לחיינו בגדול, וכעת אי אפשר לדמיין משחקים ללא מערכת הווידאו המסייעת לשופטים לקבל החלטות נכונות. אבל יש מצבים שבהם אין צורך בהילוך חוזר או במסך, אלא בסך הכל בזוג עיניים: כזו היתה העבירה של קרמיט ארסמוס הדרום אפריקאי, שסיפק לאחרונה את אחד הפאולים המלוכלכים ביותר שתראו השנה.

זה קרה במשחק קבוצתו, קייפ טאון סיטי, מול היילנדס. בדקה ה-18 טען ארסמוס שבוצעה דווקא עליו עבירה, וכעס מהזמן שלקח לשופט לשרוק. כשזה סוף סוף קרה, הניח את הכדור על כר הדשא והתכונן לקחת בעיטה חופשית, אולם שחקן מהיריבה הפריע לו. ארסמוס לא התבלבל, ושחרר בעיטה אימתנית לאיזור הרגיש של היריב, שצנח על הדשא, וכמובן שמיד החלה מהומה, ובסיומה גם כרטיס אדום.

"זו היתה תגובה מטופשת", אמר מאמנו, שחקן העבר האגדי בני מקארתי, ונשיא המועדון הוסיף: "אני מאוכזב שהוא אפשר לרגשות שלו להשתלט עליו".

ארסמוס, יש לציין, אינו שחקן אלמוני או נער שבזה הרגע עלה לקבוצה הבוגרת: יש לו 14 הופעות בנבחרת דרום אפריקה ועבר, בין היתר, בפיינורד וראן. ובכל זאת, הפעם הוא איבד את העשתונות וזה ככל הנראה יעלה לו ביוקר.

עוד בנושא:

השחקן המסכן הזה בעט פאננקה גרועה - ושוחרר מהקבוצה
חוק וסדר: עשרת החוקים המוזרים שלא הכרתם בעולם הספורט
פשוט מדהים: הבחור הזה מקבל אלי-אופים מפילים

קרמיט ארסמוס. צילום מסך
וואו, זה נראה כואב/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • כדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully